El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : ARENYS Edat : 56 Data d'inscripció : 23/09/2018 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] Dl Des 06, 2021 12:59 am
De moment a nivell de terra, en un futur.... Merci pels ellaços
dvdtren Trenjardinaire
Ubicació : ARENYS Edat : 56 Data d'inscripció : 23/09/2018 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] Dg Des 26, 2021 1:30 am
Entre projecte i projecte un altre topall. Em resta un, i després per la carbonera i el dipòsit
A Olot, TramBlau y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
Assumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] Dg Des 26, 2021 11:33 pm
Hola! Una pregunta com queda la topera respecta la via..queda dins de la via com fan els topalls de LGB? O queda just al final de la via??
Gràcies
Mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
Assumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] Dl Des 27, 2021 12:06 am
Depèn com facis el motlle Carles, jo tinc un motlle que la via acaba dins
La forma que tingui per a la fixació a la via, amb un tros de via quan omplis el motlle, es posa sobre el ciment i ja quedarà la forma, la mateixa via pot servir com a ancoratge si colpeges a la topera
Pere
dvdtren Trenjardinaire
Assumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] Dl Des 27, 2021 2:38 am
Ummm! M’agrda
dvdtren Trenjardinaire
Assumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] Dc Jun 08, 2022 5:36 am
Bones!
Acabat d'arribar, ja tenim passera per la futura estació!! Poso una foto de la primera impressió de com quedarà.
Gràcies en Mak (encara que és agredolç doncs es treu el seu material). Per cert, adjunto una foto de com ho ha empaquetat, tot un crack,
A TramBlau, lluis7 y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]