TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Vagó d'acompanyament. WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Vagó d'acompanyament.

Ir abajo 
+3
MALLET73
Sisu
Posets
7 participantes
AutorMissatge
Posets
Jardinaire
Posets


Ubicació : el Figueró - Montmany
Edat : 67
Data d'inscripció : 15/10/2011
Nombre de missatges : 56

Vagó d'acompanyament. Empty
MissatgeAssumpte: Vagó d'acompanyament.   Vagó d'acompanyament. I_icon_minitimeDj Jul 05, 2018 10:54 pm

Bon dia, sempre veig coses precioses i noves 3n aquest forum que tant em costa de fer servir. Ara volia posar-hi una notícia, i és que aprofitant els dos bogies d'un dels vagons "cagadares" d'acompanyament que tenia, he fet un vagó inventat però inspirat, una més aviat de via mètrica o ample perfecte... que diuen alguns.   Jo que sempre he treballat a estricte escala amb el patiment que això vol dir... ahaha, aquest cop m'he deixat anar. El pare em va passar la seva màquina de fuster i anant al bosc, rera dels que tallen arbres, he anat arreplegant alguns tronquets d'alzina, roure, castanyer, ginebró, boix... aquí us deixo un parell o dos de fotos.Vagó d'acompanyament. Poc_a_10
Vagó d'acompanyament. Posant10Vagó d'acompanyament. Tren_i10
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.grauwaca.blogspot.com
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Vagó d'acompanyament. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó d'acompanyament.   Vagó d'acompanyament. I_icon_minitimeDj Jul 05, 2018 11:21 pm

Doncs m'encanta com t'ha quedat. Però li has posat doble topall, no és per via mètrica?
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Vagó d'acompanyament. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó d'acompanyament.   Vagó d'acompanyament. I_icon_minitimeDv Jul 06, 2018 3:31 am

magnifica feina..!!! reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent


mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Vagó d'acompanyament. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó d'acompanyament.   Vagó d'acompanyament. I_icon_minitimeDv Jul 06, 2018 4:29 am

Genial, Jordi. Moltes gràcies per a compartir aquestes imatges. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Vagó d'acompanyament. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó d'acompanyament.   Vagó d'acompanyament. I_icon_minitimeDv Jul 06, 2018 5:32 am

Tren aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Posets
Jardinaire
Posets


Ubicació : el Figueró - Montmany
Edat : 67
Data d'inscripció : 15/10/2011
Nombre de missatges : 56

Vagó d'acompanyament. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó d'acompanyament.   Vagó d'acompanyament. I_icon_minitimeDv Jul 06, 2018 9:04 am

Sisu escrigué:
Doncs m'encanta com t'ha quedat. Però li has posat doble topall, no és per via mètrica?


tens raó, em referia una mica a l'escala, l'hi he posat doble topall per poder circular amb la meva composició de la 1001 i els vagons de dos eixos 300... petits patiments... gràcies pel comentari!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.grauwaca.blogspot.com
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Vagó d'acompanyament. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó d'acompanyament.   Vagó d'acompanyament. I_icon_minitimeDv Jul 06, 2018 10:43 am

Fantàstic!
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Vagó d'acompanyament. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó d'acompanyament.   Vagó d'acompanyament. I_icon_minitimeDg Jul 22, 2018 1:05 am

Un vagó molt guapo. Aquest i el de la bota! ok
Tornar a dalt Ir abajo
Posets
Jardinaire
Posets


Ubicació : el Figueró - Montmany
Edat : 67
Data d'inscripció : 15/10/2011
Nombre de missatges : 56

Vagó d'acompanyament. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó d'acompanyament.   Vagó d'acompanyament. I_icon_minitimeDl Ago 20, 2018 1:39 am

Gràciesssssssssss!

Tornar a dalt Ir abajo
http://www.grauwaca.blogspot.com
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Vagó d'acompanyament. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó d'acompanyament.   Vagó d'acompanyament. I_icon_minitimeDl Ago 20, 2018 4:50 am

La bota deu ser de roure. Em pregunto si és de roure de Sant Esteve.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Vagó d'acompanyament. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagó d'acompanyament.   Vagó d'acompanyament. I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Vagó d'acompanyament.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles
» Personalització vagó 4032 de LGB (vagó tancat amb plataforma de guarda-frens)
» Millora vagó LGB 4026 (vago tancat amb garita de guarda-fens)
» Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor)
» Vagó per a la filmació

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: ALTRES ESCALES MÉS GRANS (Trens tripulats i no tripulats) :: Els vostres trens de jardi en via de 5 i 7 1/4 polçades-
Canviar a: