El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Sportwagen Vall de Núria Dc Des 06, 2017 6:53 am
Veus que bé.
A quests temperaturas ja fon el plàstic ?
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Sportwagen Vall de Núria Dc Des 06, 2017 6:56 am
TramBlau escrigué:
Perquè no fas totes les peces per separat, així et servirien per a altres boguies
De fet, ho estan de separades. Tinc els laterals, els frens i la part central. Els laterals i frens aniran enganxats i la part central, cargolada, per a poder muntar i desmuntar les rodes.
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Sportwagen Vall de Núria Dc Des 06, 2017 7:07 am
FUa!!! les molles amortidores es veuen brutals
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Sportwagen Vall de Núria Dc Des 06, 2017 7:14 am
Doncs desitjaria una impressora de les que aconsegueixen més detall per a poder reproduir tot el que dibuixo a l'ordinador... n'hi ha, però són cares...
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Sportwagen Vall de Núria Dv Des 08, 2017 11:45 pm
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Sportwagen Vall de Núria Ds Des 09, 2017 2:27 am
Pere
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Sportwagen Vall de Núria Dg Des 10, 2017 11:26 am
Gràcies.
Aquests dies he avançat una mica.
Les portes dels laterals
Les parets, havia pensat fer-les d'una peça, però la zona de les portes queda unida per una franja tan estreta que em seria impossible treballar còmodament. No sé com ho resoldré, però hi pensaré quan toqui.
He començat per la part curta, tallant les quatre peces dels dos vagons. Tal com vaig fer amb el Stadler, fixo les quatre parts amb un parell de cargols, per a intentar assegurar que quedin el més similars possible.
Amb el trepant vaig fent el forat en brut
Amb llima i paciència, vaig fent la primera finestra.
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Sportwagen Vall de Núria Ds Des 16, 2017 9:10 am
Molta feina
Pere
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Sportwagen Vall de Núria Dg Des 17, 2017 7:03 am
Així m'agrada, un noi polit.
El tema de obrir finestres, si no hi ha la serreta. quatre forats als escaires i després tallat amb cuter amb una fusta de guía? O disc dremel. Ideese perque veig molta feina de foradests. I això que l'acabat llimat del conjunt es veu fantàstic.
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Sportwagen Vall de Núria Dg Des 17, 2017 9:05 am
Avui he estat tornejant les rodes. N'hi ha que surten més rectes i altres cal fer-li més feina, però al final, surten prou rodones.
El video és de demostració. A l'hora de treballar, ho faig amb les dues mans i més velocitat.