TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit Momi Català (embarcador)

Ir abajo 
+14
alejandro sasplugas
lluis7
fve
ignasibaga
josepmaria
Sisu
tram47
4000Talguera
MALLET73
Mitjans
ODAKIM
Olot
el terrat de margarit
TramBlau
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 11, 2018 12:35 am

A on trobes aquests connectors, Pere?

TramBlau escrigué:
...
Aquests són els cables que he demanat, total 20 parells 11,98 € i 35 mm de cable

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Cables10
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 11, 2018 2:17 am

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 11, 2018 5:59 am

Gràcies. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 11, 2018 6:59 am

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Interm11
Hola, aqui tens l'esquema de intermitència molt simple.
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 11, 2018 7:49 am

Shay escrigué:
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Interm11
Hola, aqui tens l'esquema de intermitència molt simple.
Tren
Gràcies, però ja està solucionat, tot i que me l'he guardat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2484

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDc Set 12, 2018 11:04 pm

hola,
Vull cridar l'atenció sobre la capacitat elèctrica d'aquests cables.
la secció és sens dubte suficient per alimentar "LEDS", però per a motors ... (??).

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Normes12
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Normes13

per a l'indicador "22" la secció és molt petita.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDc Set 12, 2018 11:10 pm

Quin consum tenen aquests motors?

Si no és massa i per una estona, tampoc hauria de passar res... Tot és mirar-s'ho i tocar-los després d'una bona estona de funcionament, a veure si s'escalfen o no.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 2:06 am

Funciona a 12v, però té la seva font d'alimentació pròpia, queda aïllat del circuit
Il fonctionne à 12v, mais la fonte d'alimentació pròpia, reste aïllat del circuit

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 P9130010

3 motors i 4 leds que estan aïllats totalment, no és molt el consum, no diu en el motor el consum, però per a la font d'alimentació que li he posat, li sobra, res mes necessito un endoll a 220v
3 moteurs et 4 leds totalement isolés, ce n'est pas beaucoup de consommation, ne dit pas dans la consommation du moteur, mais pour l'alimentation que j'ai mise, il ne me reste plus qu'une prise 220v

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2484

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 3:18 am

no és la tensió que és important per a la secció dels cables, sinó la intensitat (amperes, miliamperes).

a més, una bobina de cable d'origen asiàtic comprada en una d'aquestes tendes (també asiàtiques) es revela molt decebedora:
el coure és de molt baixa qualitat, les soldadures són molt difícils, fins i tot després d'una eliminació manual o química greu.

ce n'est pas le voltage qui est important pour la section des cables, mais l'intensité (ampères, milliampères).

de plus, une bobine de cable d'origine asiatique achetée dans l'un ce ces magasins (aussi asiatiques) c'est révélée fort décevante :
le cuivre est de très mauvaise qualité, les soudures sont très difficiles , même après un sérieux décapage manuel ou chimique.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 3:23 am

No et preocupis, és una instal·lació de 220v diferent, no funciona amb la instalacion de l'MOMI

Ne vous inquiétez pas, c'est une installation 220v différente, elle ne fonctionne pas avec l'installation du MOMI

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 3:34 am

Em sembla que ell t’ho diu amb l’intenció de que et funcioni bé, Pere.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 3:56 am

Olot escrigué:
Em sembla que ell t’ho diu amb l’intenció de que et funcioni bé, Pere.
Espero que funcioni bé, l'única dubte és el temps de circulació d'una composició al pas pels contactes, he calculat com a molt 6 segons, aquest és el temps que triga la barrera a baixar, si segueix passant mes tren per l'interruptor probocaria que pugés en comptes de quedar-se detinguda a baix, de la mateixa manera amb l'altre interruptor però en l'altra direcció, pujaria i tornaria a baixar, aquesta és la meva única dubte

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 4:01 am

El sensor ha d’estar posat en un punt des de on el tren trigui com a mínim uns 20 segons en arribar a les barreres. Un sensor per a cada costat. Per això jo volia fer dos “mini-mòduls” que es poguessin posar intercalats entre els altres mòduls a aquesta distància, un a cada costat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 4:12 am

O enlloc de fer mòduls específics pels sensors, per què no fer un sensor que es pugui fixar a qualsevol mòdul, amb alguna mena de pinça, que quedi discret..?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 4:46 am

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 P9130011

Bàsicament aquesta és la idea, ira tot en una capseta imitant un contacte de via, un cargol i ja està, el cable no és problema.
És per aqui per on el tren ha de trigar entre la primera roda i la ultima, sis segons, si no és així hauria de posar un interruptor amb temporitzador

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 8:34 am

Mitjans escrigué:
O enlloc de fer mòduls específics pels sensors, per què no fer un sensor que es pugui fixar a qualsevol mòdul, amb alguna mena de pinça, que quedi discret..?

Perquè posar qualsevol element quan la via ja te grava és difícil. Jo veig molt més fàcil fer un mini-modul, que no caldria ni que tingues mes de deu centímetres. Això a demés de que del sensor ha de sortir un cablejat difícil d’amagar tant bé com en un modul fet a propòsit i que es podria intercalar a on vulguem.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 8:46 am

TramBlau escrigué:

...
És per aqui per on el tren ha de trigar entre la primera roda i la ultima, sis segons, si no és així hauria de posar un interruptor amb temporitzador
Pere

Pere, això és un final de carrera. No és el més idoni per a fer el sensor de via. Per exemple, que passarà si el tren s’atura abans de que l’ultim eix hagi passat? I quan el material no tingui la mateixa mida de pestanya? Hi ha divers material amb diferent mida de pestanya, com ara Brawa, Kiss, etc. Fins i tot el material antic i actual de LGB no tene la mateixa pestanya.

Una manera que funciona molt bé és amb un sensor de via LGB 17100, o amb un relé reed. Funcionen posant un imant a sota de les màquines. Fa un contacte un sol cop, que envia un impuls per accionar qualsevol relé. Jo en tinc i te’n puc deixar si ho vols experimentar.

Hi ha també altres sistemes, però aquest és el més simple.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2484

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 8:53 am

es col·loca un sensor de "resistència fotogràfica" i es mou fàcilment entre dos travessers.
i cap imant sota totes les locomotores!
un capteur "photo résistance" se place et se déplace facilement entre deux traverses.
et pas d'aimant sous toutes les locomotives !!!
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Ldr07_10
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 8:55 am

El foto sensor és també una bona solució per a un circuit que estigui en un lloc amb il·luminació constant i invariable. Però tinc els meus dubtes que en un local mal iluminat com en el que exposem a Molins doni bon resultat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 13, 2018 9:52 am

Gràcies Amadeu y Daniel
El contacte perquè baixi estarà al principi del mòdul embarcador, entre el principi del mòdul i el pas anivell hi ha 2,44 metres i la barrera triga 6 segons a baixar, he repassat moltes imatges i no trobo trens tan llargs. La idea es que si cal posar-lo en qualsevol altre lloc però no gaire més llunyà, 1 o 2 mòduls mes de distància, a la unió entre mòduls que és on menys balast hi ha i que quedi sobre de les travesses.
Els interruptors no és el més idoni però és una solució fins a trobar una altra cosa, també tenia pensat posar un interruptor per corregir errors i fins a trobar el millor sistema
Tenia intenció de comentar-ho en el proper dia 22 a Cal Gavatx oa casa de Josep, ara estic muntant el so de la campana, amb el mòdul volia fer probas aquest diumenge muntat al seu lloc i amb els interruptors de final de carrera, la setmana que be estaré fora tot i que em podre connectar a internet no podre fer res

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDv Set 14, 2018 8:59 am

Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDv Set 14, 2018 9:53 am

Sí, són aquests.

El que jo pensava era algun tipus de sensor òptic que es pogués posar amb alguna mena de pinça al costat de qualsevol mòdul. En anar pinçat, es pot posar a qualsevol mòdul, abans de posar les cortines

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDv Set 14, 2018 5:48 pm

Si, Pere. Aquests reeds es podrien posar fin i tot a dins d’una travessa. Els imants, però, són petits. Millor utilitzar els de LGB, que no són cars i funcionen. En quant als reeds, s’ha de veure de quina mida són. Abans de comprar res, perquè no agafes dos sensors LGB dels que tinc jo? Els proves i tindràs una idea de com van. Aquests em dónen més garanties de fiabilitat perquè son de la mida adequada i dónen la distància òptima per que siguin accionats per l’imant.

Aquests són els imants LGB, suficientment grans com perquè passi a la velocitat que passi la màquina, actuïn sobre els sensors. A demés la polaritat de l'imànt està orientada correctament.

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Imant10

Aquests són les sensors 17100 de LGB. A demés d'estar posats a l'alçada òptima, si s'alimenten amb corrent alterna donen dues senyals diferents amb diferent polaritat.
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Sennso10

Aquest és un imant fixat a sota d'una locomotora. Com que ja hi té l'espai previst, cumpleix perfectament amb el gàlib i no hi ha perill de que toqui enlloc.
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Imant210

És possible muntar l’imant de LGB en un suport desmuntable, que també fabrica LGB, que es pot posar i treure, el que dóna la possibilitat de tenir-ne un joc per a posar a les màquines només mentre circulen per el MOMI.

Aquest és el suport desmuntable per imant
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Suport14

Aquest és un imant muntat a un suport desmuntable
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Suport15

Val a dir que hi ha màquines que no necessiten l'imant perquè LGB aprofita l'imant del motor per a fer anar els contactes, sense necessitat d'afegir cap més imant. D'això que ens convé tenir un sistema compatible amb LGB. Això a demés de que alguns de nosaltres (jo mateix), ja tenim imants instal·lats a les màquines, aprofitables si el sistema MOMI és compatible. Els imants LGB que tenim instal·lats en el seu moment varen ser molt útils per circular per Ardèche Miniatures. Tenir un sistema compatible és una altra avantatge, que ens pot evitar d'estar enganxant i desenganxant imants segons a quin circuit circulem. Compatible i fiable.

Els opto sensors, Joan, són el que ha proposat en Daniel. Pot ser una bona solució des del punt de vista de que evita posar imants i no és incompatible amb res, però té el mateix problema que ha trobat en Pere amb els sensors físics de pestanya amb un final de carrera: que el tren té de passar en menys de sis segons i no es pot parar a sobre, ja que detecta màquines i vagons o qualsevol altra cosa que hi faci ombra. A demés, dubto si funcionarien correctament en un local mal il·luminat, com ara en el que exposem a Molins (recorda a demés, l'any que ens varen posar a dalt de l'escenari!).

Ara bé, sigui quin sigui el sistema que s'instal·li, jo sóc més partidari de fer un mini-modul a intercalar perquè és una instal·lació fixa, que té més garanties de funcionar bé i té millor acabat. El opto sensor posat com tu dius sempre és susceptible de moure’s i fallar, a demés de si comencem a fer automatismes “de quita y pon” surtian cables vistos per aquí i per allà, cosa que farà mal efecte. No costa res de tenir uns mini-mòduls amb sensors que podríem utilitzar per aquest automatisme o qualsevol altre que fem en el futur. I es veuria tot net i polit.

Igual com ara tindrem uns mòduls en corba per a muntar allà a on vulguem, també podríem tenir els mini-mòduls sensors de cara als automatismes. Uns mini-moduls de 10 cm serien més que suficients.


Editat per darrera vegada per Olot el Dv Set 14, 2018 7:15 pm, editat 8 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDv Set 14, 2018 6:04 pm

Et proposo, Pere, que ho congelis fins el dia de Cal Gavatx i en parlem allà.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2484

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitimeDv Set 14, 2018 7:29 pm

Els sensors LGB també són una bona idea.
col·locar-los temporalment a la unió dels mòduls simplificarà la instal·lació.
està a la cruïlla de dos mòduls que instalo el meu sensor fotoelèctric que desencadena un soroll d'explosió, però malauradament molt poc audible en el soroll de les exposicions!

les capteurs LGB sont aussi une très bonne idée.
les positionner provisoirement à la jonction des modules simplifierai l'installation .
c'est à la jonction de deux modules que j'installe mon capteur photo-électrique qui déclenche un bruit d'explosion, mais hélas très peu audible dans le bruit des expositions !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 21 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit Momi Català (embarcador)
Tornar a dalt 
Pàgina 21 de 26Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26  Següent
 Temas similares
-
» Pas a nivell - MOMI Català
» Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"
» Mòdul de pas a nivell amb casa guardabarrera (MOMI Català)
» nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73
» Circuit classificador MOMI

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: