TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Circuit Momi Català (embarcador)

+14
alejandro sasplugas
lluis7
fve
ignasibaga
josepmaria
Sisu
tram47
4000Talguera
MALLET73
Mitjans
ODAKIM
Olot
el terrat de margarit
TramBlau
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26  Següent
AutorMissatge
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDt Ago 28, 2018 10:42 am

Olot escrigué:
Bé, ja està, nois. Ja em vaig trobant millor.

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 Train-electrique-29023

riuuuu riuuuu riuuuu
I de on les treus? bota bota Very Happy

Editat per darrera vegada per el terrat de margarit el Dt Ago 28, 2018 11:51 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria

Ubicació : barcelona
Edat : 78
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1844

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDt Ago 28, 2018 11:02 am

Un 10 per l'emoticona de l'Amadeu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDt Ago 28, 2018 11:09 am

Clar!: Ama-10

Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDt Ago 28, 2018 11:50 am

Olot escrigué:
Clar!: Ama-10

Wink
super12 super12 aplaud riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDt Ago 28, 2018 11:52 am

I de on les treus? bota bota
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDj Ago 30, 2018 8:42 am

L'esquema està malament, el potenciòmetre de 100K no és correcte, així i tot el que li he posat de 1K 712M no permet accelerar o disminuir la velosidad d'encesa, però així i tot té una bona velocitat, demà pot provar amb un altre pontenciometro

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 P8300010

No he pogut muntar el circuit a la planxa perquè les distàncies dels forats és molt gran i el circuit integrat no tenia manera d'encaixar-llevat que fes una prolongació amb cables, com ara res mes estic en proves he preferit muntar-ho tot amb cables , demà hare la prova amb 4 leds en comptes de 2 com ara, si em funciona bé començaré a passar-lo a la planxa

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDj Ago 30, 2018 10:18 am

El meu potenciòmetre és de 10K
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDs Set 01, 2018 7:08 am

ja he aconseguit que funcioni, havia comès un error en una pota del potenciòmetre, havia de ser la del mig amb qualsevol dels dos costats, i jo havia posat les dels dos costats

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDs Set 01, 2018 7:30 am

genial applaud

Molt bé Pere! El resultat és molt bo! Això demostra que amb constància, tot es pot provar i tot es pot aprendre! Per treure's el barret!

Ja que la cadència es pot regular, potser ho posaria una miqueta més ràpid, però només una mica més.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDs Set 01, 2018 7:32 am

Penso igual.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDs Set 01, 2018 8:14 am

És el més ràpid que funciona de moment, el transformador que estic utilitzant és de 12V i hauria de funcionar com a mínim a 20v i la resistència que he posat a l'entrada de negatiu crec que seria mes logic posar-la al positiu, demà faré aquests canvis, espero no cremar-ho triste6

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDs Set 01, 2018 8:18 am

Pel que dius, em sembla que el potenciòmetre és massa. L'esquema diu 100K, jo hi tinc muntat un de 10K.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDs Set 01, 2018 8:33 am

He de provar els altres dos que tinc, sé que són més petits, però ara mateix no recordo un d'ells, l'altre ja ho havia provat que és el de 1K 712M

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDs Set 01, 2018 8:45 am

Acabo de mirar si em admet augmentar la velocitat i si que m'ho admet abans de bloquejar-se, així i tot faré la prova

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDs Set 01, 2018 8:40 pm

aplaud aplaud aplaud reverent reverent
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDg Set 02, 2018 6:28 am

He fet unes modificacions, el primer canvi V6, així amb la mateixa font d'alimentació de les barreres la utilitzo per als semàfors, i he posat un segon semàfor, els cables els leds els canviaré per uns que he demanat per Amazon que ja incorporen els connectors, em facilités el muntatge i desmuntatge, els leds són de 3 mm. quan rebi els cables els pondre de 5 mm. els de 3 mm es mouen amb molta facilitat i els de 5 queden ajustats.
Com veieu sóc molt tossut i no m'aturo fins que no aconsegueixo el que vull fer

Aquests són els cables que he demanat, total 20 parells 11,98 € i 35 mm de cable

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 Cables10

Següent pas, la campaneta scratch scratch scratch study study study

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDg Set 02, 2018 6:35 am

Ara faré una traducció literal, però que ho representa perfectament...

Qui la segueix, l'aconsegueix..! super12

Aquests connectors t'aniran molt bé per muntar i desmuntar. En quant als Leds, no sé si quedaran millor els plans. Bé, sempre pots llimar-los per deixar plans els rodons.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDg Set 02, 2018 6:55 am

Els leds els introdueixo per sota, els de 3 mm he de doblegar les potes perquè enfoquin el visor que hi ha davant, amb els de 5 mm no cal i queda tot el semàfor ben il·luminat, el de 3 mm com es mogui no es veu la llum, també provaré leds de llum blanca que són mes lluminosos que aquests vermells, davant hi ha un lent vermell per la qual cosa no cal que el led sigui vermell

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDg Set 02, 2018 7:05 am

Jo tinc pintura vermella transparent de Tamiya, podem mirar algun dia de fer un invent amb els blancs
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDg Set 02, 2018 7:24 am

Això és el que jo faig servir, ja fa temps que no compro, però es que són molt barats, crec que em van costar 2 o 3 €

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 P9020010

En Diotronic ja no tenen, però miraré a Amazon

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDg Set 02, 2018 7:51 am

Perfecte, fan inclòs la forma de marques cocèntriques de l'òptica!
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM

Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDc Set 05, 2018 7:57 am

una alternancia de llums molt bona i realista ok
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDj Set 06, 2018 8:27 am

Avui he estat muntant els semàfors, els he posat encaixats amb el sistema elèctric de les barreres, la meva intenció era que es posessin a funcionar quan comencessin a baixar les barreres i en pujar s'havien de apagar. Però veig que és molt just que s'encenguin només començar a baixar, no m'agrada com queda, la solucio seria posar un altre interruptor més enllà del de les barreres, però no ho faré de moment, els llums les deixaré sempre enceses.
Demà començaré a preparar el que serà el so, haver com em queda, aquest si que sonarà amb la baixada i fins que pugin les barreres

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDj Set 06, 2018 9:30 am

Excel·lent, Pere.

Ara coordinar les llums a les barreres, quan estiguin les barreres aixecades les llums haurien d'estar apagades.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitimeDj Set 06, 2018 9:47 am

ignasibaga escrigué:
 Excel·lent, Pere.
Ara coordinar les llums a les barreres, quan estiguin les barreres aixecades les llums haurien d'estar apagades.
Fins aviat, Ignasi.
Si tens raó, haurien d'estar apagades, però haurien de encendre abans que les barreres s'aixequin, i no conte amb distància suficient. Baixar barreres al mim temps que s'activen els semàfors, no m'agrada.
Quan posi el so faré un vídeo amb les dues opcions, el so si que s'activés en començar a baixar barreres i pararà en pujar

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 20 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Circuit Momi Català (embarcador)
Tornar a dalt 
Pàgina 20 de 26Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26  Següent