El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Vagons HSB Dt Feb 06, 2018 10:37 am
Joan, jo vaig fer el mateix , pero a la practica ,encendre llums vago a vago , es engorros i els crios sempre en deixaben algun ences , i les piles s esgoten facilment , la bateria te la avantatge de que la carregues a la mateixa via , i amb un sol interruptor apagues tota la composicio. Be. son dos maneres de fer les coses
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Vagons HSB Dc Feb 09, 2022 8:22 pm
Després de quatre anys d'haver-los acabat i de no haver-los fet rodar massa, he decidit portar-los a la trobada de Molins 2022.
Però abans havia de resoldre un petit problema que vaig detectar a l'última trobada de Bagà. No giren bé amb R1 perquè l'enganxall tocava amb els estreps.
Solució dràstica. Retallar per dins els estreps i desplaçar el suport de la punta.
Així és com arriba ara a girar. Divendres, durant el muntatge, els provaré. Si van bé, circularan diumenge, que és quan hi podré ser.
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Vagons HSB Dj Feb 10, 2022 7:28 pm
Ok
Tot i així em creia que havia de passar per R1 perquè em feia l’efecte que Newquida utilitzava els mateixos motllos, per tant les mateixes peces, que LGB. Alguna cosa dec tenir mal entesa...
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Vagons HSB Dj Feb 10, 2022 7:40 pm
No són els mateixos motllos. Precisament, tallant els estreps vaig veure que hi ha errors de disseny que hi són en un costat i a l'altre no, s'ho van oblidar
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
Assumpte: Re: Vagons HSB Dl Feb 14, 2022 8:08 am
Joan, actualment els únics models de cotxes dels HSB que son al mercat son els de TrainLine Gartenbahn i, què amb diverses variants, es poden simplificar en tres tipus: de sis finestres, de set finestres, i de vuit finestres, i amiden , 53 cm, 60 i 62,5 respecfivament, independentment de les mides de les finestres. Els cotxes d'LGB vermells i crema del Harz, amiden 49,5 cm. i..., tan en la longitud com en altres nombrosos detalls, son els mès llunyans als prototips; actualment sols es troben per eBay. Els Newquida, que tu has treballat, és un únic model de set finestres del que hi han forces variants de diverses línies de carrilet de Saxònia; cotxes que tenen el sostre pla, com els teus tres vagons. Al Harz els únics cotxes que tenen el sostre pla son els del Traditionszug [la composició històrica de cinq cotxes] què és pintada en verd avet.
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Vagons HSB Dl Feb 21, 2022 5:04 am
Hola,
Descobreixo aquest tema.
Meravellós repintar! Les marques són de Tröger 2M?
Una pregunta : per què el fre Heberlein als vagons Harz?
Amicalment,
RailwayManiac
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Vagons HSB Dl Feb 21, 2022 10:20 am
Hola Christophe.
Imagino que les "marques" són les lletres. Les imprimeix un amic meu, amb els dissenys que jo li faig.
En quant al fre, ja venia als vagons i no el vaig treure. Tenia un projecte de canviar la teulada per la circular, però ara no tinc ni temps ni lloc per fer-ho...
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Vagons HSB Dl Feb 21, 2022 12:09 pm
Graciès Mitjans !
Ho entenc millor!
El fre d'Heberlein va ser utilitzat pels ferrocarrils saxons, no al Harz. El model Newqida reprodueix un cotxe de passatgers dels Ferrocarrils Saxons en la seva versió després de la reconstrucció (els anys 1960-70, crec). En aquesta configuració, mai han experimentat el fre Heberlein. Finalment, el Harz (pista d'1 m) no ha tingut mai aquests cotxes (pista de 0,75 m).
Les lletres són magnifics! Magnífic treball! Feu un recorregut pel jaciment de Tröger-2m. Us hauria d'agradar!