TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 St. Louis & M. Railway Co.

Ir abajo 
+10
josepmaria
Sisu
ODAKIM
el terrat de margarit
ostman
Olot
TramBlau
Mitjans
MALLET73
lluis7
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDc Maig 03, 2017 5:42 am

no crec, Joan. Pel que entenc es una cola que s'aplica de base, i quan es seca, fa com un auto-adhesiu i llavors apliques el balast a sobre. m'ha semblat interessant pensativ
oh, si Carles, vaig revisar el fil que parla del balast ... i ja em vaig adonar que hi han diferents opcions i propostes. i sembla mentida, pero es un tema complicat: trobar la forma correcte de las "pedres", el pes, els sistemes de sujecció, ... enfadat
bé, de fet es la manera de passar-ho bé, oi?? anar fent prova-fallo !! geek
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDc Maig 03, 2017 8:46 am

lluis7 escrigué:
que en penseu d'aquest pegament?
http://www.ebay.es/itm/WWS-Track-Ballast-Glue-Ready-to-use-500ml-Quick-Drying-/181236159122?hash=item2a32845292:g:C2UAAOxy-sRSVsNX
l'heu utilitzat mai?
el veig interessant, ja que he provat el "bany" amb cola blanca i no em convenç, i treballar per capas pot arribar a ser molt tediòs ...
buff, sento ser tant preguntón, però es un mon nou per a mi Wink

Lluís, aquí hem parlat de balast abans:

https://trenscat.forosactivos.net/t636-productes-utils-com-a-fixadors-de-balast

https://trenscat.forosactivos.net/t342-balast

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDc Maig 03, 2017 5:51 pm

oh, i tant Amadeu, ja m'els he mirat, ja !!
però es parla més de balast i sistemes de sujecció per exterior. no he vist una solució que m'agradi pels meus moduls.
estic estancat aqui:
- la forma de la "pedra" que m'agrada es la de la sorra de gat perfumada (Condis, 1€ i escac el sac, si s'em permet la publicitat Razz )
- l'últim handicap es que al encolarla fot un tuf a perfum insoportable Very Happy
- queda bé d'aspecte amb un bany de cola blanca bastant diluïda, però has de vigilar be las proporcions o es fa una pasta, o no engantxa prou triste6
- i la del Carrefour Wink no m'agrada la forma Evil or Very Mad
així que compraré un altre marca sense perfumar, a veiam si tinc sort amb la forma de las punyeteres pedretes Laughing , perque es impensable utilitzar àrids, pel enorme pes que suposaria.
i provaré el pegament aquest, a veiam que tal va
seguiremos informando ...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDc Maig 03, 2017 6:18 pm

Anomenar la marca d'un producte que fas servir no és publicitat perquè tu no ets qui la ven; només estàs donant indicacions als demés.

La teva experiència ens servirà a molts. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDj Maig 04, 2017 12:09 am

lluis7 escrigué:
no crec, Joan. Pel que entenc es una cola que s'aplica de base, i quan es seca, fa com un auto-adhesiu i llavors apliques el balast a sobre. m'ha semblat interessant pensativ
oh, si Carles, vaig revisar el fil que parla del balast ... i ja em vaig adonar que hi han diferents opcions i propostes. i sembla mentida, pero es un tema complicat: trobar la forma correcte de las "pedres", el pes, els sistemes de sujecció, ...   enfadat
bé, de fet es la manera de passar-ho bé, oi?? anar fent prova-fallo !!  geek

així es com s'aprenen les coses...!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 06, 2017 5:57 am

senyores i senyors,
nens i nenes,
creients i esceptics,
tinc una magnifica noticia:
Habemus Ballast !!! bounce

a la tercera ha estat la vençuda.
i aixó que quan ja estava mitg resignat a treure pedretes de color lila  Razz , i aprofitant una visita ràpida a cert centre comercial francés, he decidit comprar una tercera Rolling Eyes  marca de sorra de gat, i ... bingo !!

m'agrada la forma
m'agrada el color
m'agrada que no faci olor
i que a demès costi 0,95€ el sac de 4,5kg !!

a veiam que os sembla.
es la prova del mig
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Mr4rgx

amb mes detall
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 2ekq3y0

ostres, estic encantat amb la troballa, jajaja geek
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 06, 2017 6:55 am

Tren super12 super12 super12 el color sembla molt apropiat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 06, 2017 7:58 am

I ja has fet les proves d'enganxar? L'aspecte és molt bo, caldrà que ens ensenyis la bossa que caldrà comprar!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 06, 2017 9:04 am

exacte, Pere, tant el color com la mida (crec que no faré cap criba) els trobo molt adequats.
i si, Joan, em falten las proves d'encolat, però crec que han de donar el mateix resultat que las altres dues. o aixó espero Wink
oh, i tant, demà li faré una foto al sac, però ja t'adelanto que es la marca econòmica del Carrefour Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 06, 2017 9:13 am

ahir nit vaig començar las tasques de forrat de la nova façana
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 121bn04

aquest cop, las feines han avançat ràpid
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Nvrwqw

potser es que els operaris estan més experimentats  Laughing
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 35a9op2

apala, enllestida la primera fase. a veiam si m'hi poso ara una estoneta en la segona  Razz
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 30clhko
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 06, 2017 10:23 am

Ben maco t'està quedant! super12

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 06, 2017 10:55 am

super12 super12 aplaud aplaud Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDg Maig 07, 2017 1:41 am

Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDg Maig 07, 2017 8:54 am

aquest es el beneït sac Razz
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 1086zqw
tenia tantes dubtes que fos igual o pitjor que els altres, que vaig estar a punt de no agafar-lo
potser per això, la sorpresa al obrir-lo i veure com era va ser més gran ... i satisfactòria !! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDg Maig 07, 2017 10:23 pm

El darrer balast m'agrada molt... ben trobat...


Ara, un consell, compta tot el balast que necessitarás i corre a comprar-lo... que aquestes cadenes canvien de proveidor sense pensar-s'ho gaire...
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 08, 2017 3:58 am

em llegeixes els pensaments, Pau !!
crec que amb un sac tinc prou pels tres moduls ... però per el que costa, i/o pensant en un hipotètic quart modul, potser si que agafaré un altre sac.
ben vist ok
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 08, 2017 4:10 am

Molt bé Lluís bones mans amb la fusta!!!

et segueixo!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDc Maig 10, 2017 10:05 am

Bona façana ok
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDv Maig 12, 2017 8:42 pm

ahir tarda vaig tornar a gaudir d'una visita a cal Amadeu
la seva hospitalitat, a la alçada dels seus coneixements del mon del ferrocarril, fa que primer de tot, li doni las gràcies per obrir-me de nou las portes de casa seva. gràcies gràcies ... smiley-char013
i el motiu de la visita no va ser només el de recollir el vagó trenscat 2017 (que també Razz ) si no que vaig apareixer amb un troç de modul, per tal de per poder fer las probes de connexió amb els seus !!
i tret d'un parell de petits detalls, crec que las probes van ser tot un ... èxit !!! aplaud

primer de tot vam intercalar el meu modul central entre dos d'el Amadeu. de primeres ja vam veure que tot encaixava força bé ...
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 34g9ilu

l'alçada total del modul, i la correcta alineació de las vies principal i de retorn, era el que més m'amuïnaba triste6 i no només van ser correctes, si no que a demés vam poder millorar las dues cosas
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 23kevr4

vam anar a la seva ferreteria a per unas potes regulables amb un espárreg més llarg, que em donará més marge de maniobra tant per pujar com per baixar el modul, i vam veure que unes mitjes eclises que ell fa servir, ajudan (i molt) a la unió de vies entre moduls ok facilitant la alineació i fen una transició suau entre moduls ...
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I75x8p

vam parlar de velcros, xinxetes i faldons, així com de lo necessari que seria fer una trobada "masiva" abans de Molins, també em va donar resposta a uns quants dubtes que jo tenia ... i no ens vam poder estar de estrenar el meu vagó Trenscat 2017 Very Happy
St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Vsf0op

per rematar la tarda, vaig tindre ocasió de fer un munt de fotos del seu circuit, que amb el seu permís compartiré amb vosaltres desde el seu fil dels Ferrocarrils de la Terrassa.
crec que no es pot demanar més a una magnifica i profitosa tarda de divendres Very Happy  
gràcies de nou, Amadeu !!!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDv Maig 12, 2017 9:57 pm

bota bota bota bota bota  molt bé !!celebro aquesta conexió tan profitosa.. també penso que seria bo fer una trobada massiva de moduls momi catalans abans de Molins de Rei 2018...

Tren Tren Tren Tren Tren Tren

mallet73
p.d. espero veure les imatges de la barbacoa al fil corresponent.. Wink Wink Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDv Maig 12, 2017 11:47 pm

Va ser un plaer rebre't, Lluis, i estic content de que la visita fos profitosa. Ja ho saps, torna quan vulguis.

super12

La trobada massiva es fa gairebé absolutament necessària donat el nombre de mòduls nous que hi ha en construcció. Estaria be tornar a parlar d'un Bagà II, si és que hi ha la possibilitat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDv Jun 09, 2017 8:48 pm

Ostres Lluís, els teus mòduls són una passada!. et felicito
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2017 4:48 am

moltissimes gràcies, Narcís, celebro que t'agradin !!
el fet que ja estiguin operatius ha aturat las feines (i minvat la preocupació de no arribar a Molins a temps triste6), pero m'hi haig de posar amb la continuació dels edificis i la decoració ...
a ver a ver ... Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDl Jun 12, 2017 3:09 am

lluis7 escrigué:
moltissimes gràcies, Narcís, celebro que t'agradin !!
el fet que ja estiguin operatius ha aturat las feines (i minvat la preocupació de no arribar a Molins a temps  triste6), pero m'hi haig de posar amb la continuació dels edificis i la decoració ...
a ver a ver ... Very Happy
affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid nono nono nono nono silenced silenced silenced silenced

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitimeDl Jun 12, 2017 9:25 am

MALLET73 escrigué:
lluis7 escrigué:
moltissimes gràcies, Narcís, celebro que t'agradin !!
el fet que ja estiguin operatius ha aturat las feines (i minvat la preocupació de no arribar a Molins a temps  triste6), pero m'hi haig de posar amb la continuació dels edificis i la decoració ...
a ver a ver ... Very Happy
affraid  affraid  affraid  affraid  affraid  affraid  affraid  affraid  nono  nono  nono  nono  silenced  silenced  silenced  silenced

mallet73

jajaja, oido cocinaaaaaa !!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
St. Louis & M. Railway Co.
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» S.R.S (SanSai Railway)
» Open Railway Map - Mapa mundial de ferrocarrils
» Bridgenorth railway (ferrocarril-funicular)
» La millor pàgina de trens del Regne d'Espanya. (Spanish Railway)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: