El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dl Maig 13, 2019 6:51 pm
ignasibaga escrigué:
No el deus voler posar al mig del pont o del pas a nivell?
jajaja noooo. que segur que m'el xafaría un tren que se li haguès descontrolat en el Fedor !!
i si Amadeu, el tractor es MOLT xulo. ademés es un Porsche !! ja m'el vaig mirar, ja, peró en el entorn del meu complexe, vaig pensar que quedaria millor un camió.
en quan al decorat dels ponts, penso que poden fer patxoca els afegits que estic preparant. a ver a ver ...
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dl Maig 13, 2019 11:14 pm
mallet73
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dc Set 28, 2022 8:51 am
el rey ha muerto ...
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dc Set 28, 2022 9:16 am
Què li ha passat al rei?
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dc Set 28, 2022 1:03 pm
Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dc Set 28, 2022 9:14 pm
TramBlau escrigué:
Què li ha passat al rei?
Pere
que era un rei molt pesat, Pere, i m'el he carregat
Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dc Set 28, 2022 9:15 pm
Olot escrigué:
Òndia!!
Ja vas pel camí dels FFCC de La Terrassa????
la veritat es que ja no se per quin cami tirar, Amadeu
Assumpte: provisional Dv Set 30, 2022 5:32 am
Olot escrigué:
No hi ha cap canvi previst encara, tal com diu en Carles, Lluis. Només en parlem.
Tu fes la reva, abans no es mori el rei!
el rei ja m el vaig carregar l'altre dia, Amadeu i avui he anat a per material per "coronar" el nou rei
i si, si, ja entenc que els moduls existents no poden ser descartats. només faltaria amb les hores i la il.lusio amb que s'han fet !! pero com jo els re faig, puc aprofitar per incorporar o pre veure les modificacions que esteu tramant.
en quan al tema dels fons NO dic pas de treurel's, valgamdeu, si no de desplaçarlos des de la actual ubicació (tapant la via de retorn) fins el fons del tot del modul
be. doncs en principi i si no dieu el contrari, tornaré a muntar el Saint Louis (Rei de França, 25 d'Agost) tal i com estaba ... pero en moduls de 60x90 fotos very soon ...
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dc Nov 02, 2022 9:05 am
be, les meves feines no son tant faraoniques com las que s'estan duent a terme ultimament per aquests indrets ... pero us asseguro que la re-construccio del Saint Louis m'ha portat pel cami de la amargura. en qualsevol cas, estic ja en la fase final. Els moduls estan operatius, les agulles també, les vies novament aïlades, i els edificis re ajustats.
em queda pendent la decoraciò, pero aixo amics, sera per més endevant. de moment, em quedo jugant una mica, que m'ho he guanyat !!
... continuara
A TramBlau, MALLET73, TOG y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dc Nov 02, 2022 9:34 am
Si tu creus que t'has ben guanyat poder jugar amb els trens una mica que ho gaudeixis a lo GRANDE
A MALLET73 y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dc Nov 02, 2022 9:46 am
L'important és jugar, que ja som grans per no fer-ho, el suar, encara que sigui per problemes en el muntatge, va bé per perdre quilos
Pere
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dc Nov 02, 2022 6:20 pm