| St. Louis & M. Railway Co. | |
|
+10josepmaria Sisu ODAKIM el terrat de margarit ostman Olot TramBlau Mitjans MALLET73 lluis7 14 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dv Maig 25, 2018 8:03 pm | |
| Lluís, no veig cap esquema | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Ds Maig 26, 2018 5:12 am | |
| - Sisu escrigué:
- Lluís, no veig cap esquema
ops. doncs l'he "pujat" com faig amb las imatges i jo sí que el veig a algú més li passa, que no el pugui veure? | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Ds Maig 26, 2018 5:56 am | |
| Jo el veig¡¡ - lluis7 escrigué:
- Mitjans escrigué:
- Una pregunta tècnica.
Tens les vies aïllades per a poder aturar trens. Totes aquestes vies interiors van controlades amb el transformador general?
Si és així, potser estaria bé poder commutar totes les vies auxiliars per controlar-les amb un transformador propi, per a poder maniobrar sense interferir a les circulacions, no trobes? Guanyaria molta funcionalitat. Entra el tren amb la corrent del general, l'atures i commutes al transformador propi. Pot ser una bona millora. La ideia era fer-ho com dius, Joan. Un cop entrès el tren al circuit interior, volia poder controlar-ho desde un trafo propi per poder fer maniobres, però sembla ser que hi ha risc de curtcircuit per el que ho he desestimat. Portaré el trafo nomes per connectar la il·luminació. I aquest es l'esquema dels meus moduls. no sé si queda prou clar (em temo que no ) però els punts grocs es on tinc posats els aïllants. els punts taronges son las agulles connectades al pupitre 51750, i òbviament, els vermells/negres son els punts de connexió elèctrica
La ideia ara es aïllar també el tram d'estació, i el que porta a dins del "taller". A veure si demà modifico aquest esquema i queda més clar | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Ds Maig 26, 2018 6:04 am | |
| Segueixo sense veure'l..... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Ds Maig 26, 2018 6:26 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Ds Maig 26, 2018 7:38 am | |
| Jo aquesta tarda no el veia, però ara sí. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Ds Maig 26, 2018 7:21 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Ds Maig 26, 2018 7:57 pm | |
| | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Ds Maig 26, 2018 8:50 pm | |
| Pot ser un problema de la velocitat de la vostra connexió a internet. Si és lenta, (a vegades de forma temporal per problemes del operador), les imatges, especialment si son pesades triguen força a descarregar-se.
Primer baixa el text i amb el temps i paciència baixa la imatge. Aparentment al baixar el text sembla que tot estigui correcte, però la imatge segueix descarregant-se i fins que no baixa tota, l'explorador no la mostra.
Operadores!!!!. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Ds Maig 26, 2018 9:51 pm | |
| | |
|
| |
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dg Des 30, 2018 11:39 pm | |
| A Bagà 2018 vaig estrenar el meu quart modul del MOMI, tot i que va anar molt "justet" de decoració. la idea es fer una muntanya o un túnel a la part exposant (encara per decidir) però el pont, amb aquest gris "plasticucho" no m'agrada massa, així que tindrem que fer algo al respecte ... de moment, desmuntatge (observis l'eina de precisió utilitzada ) i desprès ... continuarà | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dl Des 31, 2018 6:14 am | |
| Si et falta maquinària de precisió jo tinc maces i malls per tornar a muntar-lo. Per a la pintura tinc rodets i pistola de pintura Bona idea el tunejat, el color ja és cosa teva, verd, gris clar o fosc, amb taques d'òxid, li donarà més realisme Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dt Gen 01, 2019 5:30 am | |
| gràcies Pere, un mall crec que serà el ideal per fer el muntatge. conto amb el teu doncs la "guerra" està entre un "verd màquina" o totalment oxidat, una mica al estil del de La Sucrera, tot i que no hi pasan trens crec que aquest últim pot quedar força bé ja veurem ... | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dt Gen 01, 2019 8:45 pm | |
| L'estil de pont ja el tens, ara només falta atinar amb els tons. | |
|
| |
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dg Feb 17, 2019 6:12 am | |
| doncs com ja veu poder veure, el pont es va estrenar a Molins 2019, i humilment, crec que amb força èxit i amb moltes preguntes de com el vaig "rovellar", així que segueixo amb el pas a pas, per a qui li pugui interessar. desprès del finisim desmuntatge amb el mall d'en Pere, vaig aplicar una capa base d'esprai Luxens satinat color marró tabac (Leroy, 7 euros) posterior ensamblatge i llest per rovellar hi han diferents tecniques per fer-ho, però gràcies a na Mercè i a las seves en Scrap, em va recomanar la pintura Tauchrost Superfein (Ref. 18 567) Es pot trovar a internet o a Fires de Manualitats. Entre 9 i 13 euros els 500 gr. es pot aplicar tant amb pincell com amb esponja, i tot i que en base es de color gris, a mida que es va secant vas observant com s'oxida amb una miqueta de traça es poden assolir molt bons resultats. i llestos per Molins!!! espero que os faci servei !! | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dg Feb 17, 2019 6:19 am | |
| | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dl Feb 18, 2019 9:52 am | |
| Òndia! Quina mala qualitat, ja el pots tornar. Amb tant poc temps i mireu com se li ha rovellat! A més a més l'oxidació és una reacció electro-química (que es pot alentir) però imparable, a aquests pas, d'aquí a quatre dies no en quedarà res. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dl Feb 18, 2019 11:10 am | |
| | |
|
| |
OG22 Trenjardinaire
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dj Feb 21, 2019 12:32 am | |
| Molt interessant, aquest producte per rovellar. Es pot aplicar sobre qualsevol superfície, com plàstic pintat amb acrílic? Queda ben fixat l'efecte rovell? | |
|
| |
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dj Feb 21, 2019 1:35 am | |
| - OG22 escrigué:
- Molt interessant, aquest producte per rovellar. Es pot aplicar sobre qualsevol superfície, com plàstic pintat amb acrílic? Queda ben fixat l'efecte rovell?
Doncs si, Joan, es pot aplicar en qualsevol superfície, tant rígida com flexible. De fet, s'utilitza molt en les manualitats per rovellar flors seques, com surt a la foto del pot. L'acabat es molt sòlid i queda ben fixat ... però no li agraden molt els "roces" o cops secs (vaig tindre que retocar dos punts pel transport des de Molins), per el que es molt important una bona imprimació. La senzillesa d'aplicació i el bon efecte final m'han fet recomanar-lo ... i espero utilitzar-lo amb alguna Stainz ben aviat | |
|
| |
OG22 Trenjardinaire
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dj Feb 21, 2019 2:04 am | |
| Gràcies. Ho posaré en pràctica amb els nous mòduls, que precisament contenen força "ferro". | |
|
| |
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dj Feb 21, 2019 6:28 am | |
| - OG22 escrigué:
- Gràcies. Ho posaré en pràctica amb els nous mòduls, que precisament contenen força "ferro".
disculpa'm Alfons, que t'he canviat el nom doncs ens hauràs d'ensenyar resultats !!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dj Feb 21, 2019 6:31 am | |
| - josepmaria escrigué:
- Òndia!
Quina mala qualitat, ja el pots tornar. Amb tant poc temps i mireu com se li ha rovellat! A més a més l'oxidació és una reacció electro-química (que es pot alentir) però imparable, a aquests pas, d'aquí a quatre dies no en quedarà res. doncs si senyor, tindré que reclamar, que només fa un parell d'anys que el vaig comprar ... i ja està així de rovellat !!! No sé pas si arribarà sencer a Martorell | |
|
| |
OG22 Trenjardinaire
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dj Feb 21, 2019 6:35 am | |
| | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. Dj Feb 21, 2019 8:19 pm | |
| - lluis7 escrigué:
doncs si senyor, tindré que reclamar, que només fa un parell d'anys que el vaig comprar ... i ja està així de rovellat !!! No sé pas si arribarà sencer a Martorell HI arribarà segur! i que sigui per molts Momis! FELICITATS! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co. | |
| |
|
| |
| St. Louis & M. Railway Co. | |
|