NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| La maqueta d'H0 de l'Ignasi | |
|
+11ODAKIM KTK Sonderzug MALLET73 TramBlau ostman Mitjans josepmaria fve Olot ignasibaga 15 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Dc Mar 08, 2017 3:22 am | |
| | |
| | | el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Dc Mar 08, 2017 8:01 am | |
| | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Dj Mar 09, 2017 4:01 am | |
| Aquesta estació de llauna és una petita meravella... gràcies Ignasi... | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Dj Mar 09, 2017 10:31 am | |
| - ostman escrigué:
- Aquesta estació de llauna és una petita meravella... gràcies Ignasi...
Una petita anècdota, quan va sortir a Ebay un membre del fòrum ho va fer saber, el meu comentari va ser que havia fet una gran troballa, aquest es va esverar perquè es pensava que la volia comprar, el seu preu era de 18000 euros, jo no vaig dir res de les meves intencions i em feien comentaris que no em precipités que segurament en sortirien d'altres i a millor preu. No vaig dir res fins que els la vaig presentar físicament en la propera trobada, no n'he tornat a veure cap més des de les hores. Fins aviat, Ignasi. | |
| | | josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Dj Mar 09, 2017 12:07 pm | |
| Seguir aquest fil és com llegir una novela, d'aquelles que hi quedes atrapat i et despertes amb la llum del dia, assegut a la butaca amb el llibre sobre es genolls! | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Dj Mar 09, 2017 5:57 pm | |
| És un dels fils més instructius del fòrum. En Ignasi és un mestre. Ja s'ha dit moltes vegades al fòrum, i aquesta potser n'és la prova més clara vista fins ara. | |
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Ds Mar 11, 2017 4:55 am | |
| Totalment d'acord amb vosaltres.
| |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Dc Mar 15, 2017 11:29 am | |
| Ja ha passat la fira de Lleida, el material ja torna a ser al seu lloc i hem re-emprés la construcció dels Martorell's , ara també és potser el moment de re-emprendre aquest fil amb la construcció del circuit del tren tripulat, el traçat és un sol circuit procurant que el recorregut sigui el més llarg possible en el poc espai disponible, com passa en tots els circuits dels trens en parcs i jardins i en els de les nostres maquetes, per això hi volem posar ponts i túnels, pujades i baixades, agulles, vies mortes, .... Així doncs el recorregut fa una doble volta en que el traçat agafa alçada per passar per un pont per sobre de part del recorregut , passant també per un parell de túnels, a l'estació hi ha un parell de vies per parar els trens i al sortir d'aquesta hi ha els accessos a la zona de garatges i manteniment del material i motors del club. Ja hem vist la construcció de la rotonda i del edifici de l'estació ara toca el pont, és una estructura feta amb angles de ferro de "Evergreen" amb l'alçada justa perquè els trens passin per sota per evitar pronunciar el desnivell de la pujada, ja que les màquines tenen molt poc pes adherent i no tenen anells d'adherència i com és habitual amb mi fent proves de circulació a cada pas per comprovar que funciona correctament i assajant el millor traçat possible fent un pont d'encavallades de fusta per salvar el desnivell fins arribar a un lloc on el terraplè si possible en els punts dels bucles queden sota d'un prestatge que on hi ha el transformador i comandaments del tren per dissimular aquest indret hi fem una muntanya amb els túnels per els dos retorns, però ha de ser desmuntable per el manteniment de les vies i recuperar el tren si ha descarrilat. Primer tallem unes fulloles a on enganxar la muntanya i que limiti l'espai del control en aquesta fullola hi enganxem els trossos de polietilè enganxats amb cola tèrmica donant forma a la muntanya això ja ho hem explicat en parlar de la muntanya del telefèric, però aquí es veu el procés amb més detall, fixeu-vos que al posar la pasta feta amb serradures de poliuretà de color verd (el de les flors) ho faig en trossos petits i separats, aix`és perquè les faldes de la muntanya son molt dretes i llavors la cola de la pasta té tendència a escorre's cap avall , deixant la part superior sense cola i la part inferior anegada, el plàstic que es veu és film de cuina per protegir les vies mentre treballem amb pasta un cop seca la primera pasta que hem posat ja podem acabar de completar la resta de la muntanya La tasca final és la de pintar i decorar el indret Bé, ara ho he de deixar, em criden, demà continuarem Fins aviat, Ignasi.
Editat per darrera vegada per ignasibaga el Dj Mar 16, 2017 10:33 am, editat 1 cop en total | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Dc Mar 15, 2017 5:48 pm | |
| Genial. Ja és genial per si mateix, però em les explicacions fas que encara ho sigui més. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Dj Mar 16, 2017 12:00 am | |
| | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Dj Mar 16, 2017 4:04 am | |
| | |
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi Ds Mar 18, 2017 9:10 pm | |
| Quin goig de veure - ho!!! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi | |
| |
| | | | La maqueta d'H0 de l'Ignasi | |
|