TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

La maqueta d'H0 de l'Ignasi

+11
ODAKIM
KTK
Sonderzug
MALLET73
TramBlau
ostman
Mitjans
josepmaria
fve
Olot
ignasibaga
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 25, 2017 12:50 pm

Ignasi, estic bocabadat. .! I això que l'he vist en viu. ..

Aquesta muntanya amb guies demostra una gran aplicació de l'enginy i del saber fer,  perquè ni me n'havia adonat, queda molt ben dissimulat.

Ja pots seguir quan vulguis, que som aquí per bavejar...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 25, 2017 7:54 pm

ignasibaga escrigué:
...

continuarem que ens criden per anar a dormir.

...

Dons a la taula i al llit, al primer crit!

Jo també estic bocabadat perquè estas explicant moltes coses que jo no vaig veure. Lo de la muntanya, per exemple, és una idea genial.

Si us plau, la continuació !

Per cert, entre el material que hi ha aturat a l'estació, a part de la Garrat de Catalans, m'ha semblat veure la Olot.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 25, 2017 8:28 pm

Tren genial genial genial applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve

Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 66
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 26, 2017 4:06 am

Ignasi, moltes gràcies per les teves fotografies i explicacions.

Tens un esquema del circuit?.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 26, 2017 5:19 am

Mitjans escrigué:
Ignasi,......

Aquesta muntanya amb guies .....   .... ben dissimulat....   ...

hi ha molts detalls que potser queden a l'aire, però em fa por que llavors es faci massa pesat, en el cas de la muntanya és una peça molt gran i per poder-la moure ha de ser molt lleugera, a la vegada també és un exemple del sistema de construcció de les muntanyes, tant a les parts fixes com en les modulars, però no a tot arreu és així ja que com ja he dit he anat evolucionant.
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 28-7-010
en aquesta foto es pot veure l'espai que queda lliure al darrera per poder treballar, tant en l'estació superior del telefèric com a la futura estació de Fígols (en el moment de la foto), com per l'altra banda hi ha el mòdul del camí a l'estació superior
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 28-7-011
en la seva part interior hi ha el plafó de contraxapat que actua de base a on hi han les guies i a on hi anem construint la muntanya amb tires de planxa de polietilè del que es fa servir en construcció, enganxat al cola tèrmica a barres, que permet un treball continu, el furat que es veu al mig és per poder canviar la llum de la casa que hi ha a la balma, on hi han els escaladors, aquest espai és el més gran possible per facilitar el moviment quan la muntanya està en la posició normal
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 28-7-012
t'has de poder posar en el seu interior per poder-la manipular, però també serveix per poder fer el manteniment al tram de via estreta que passa just per sota, neteja de vies o recuperació d'algun tren descarrilat en el tram entre estacions les de Peguera i Fígols
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 Ft-12-10
a la part exterior per cobrir la estructura que hem fet es cobreix amb una pasta feta amb serradures de poliuretà del suro blau de les flors barrejat amb cola blanca de fuster i aigua, es col·loca amb espàtula i es va donant la forma definitiva que volem, un cop ben seca ve la fase de pintura, plantar herba i plantes

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 26, 2017 5:23 am

Moltes gràcies per les explicacions, Ignasi.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 26, 2017 5:35 am

Olot escrigué:
.....Per cert, entre el material que hi ha aturat a l'estació, a part de la Garrat de Catalans, m'ha semblat veure la Olot.

M'has fet buscar quina màquina et referies, ja que no tinc la Olot, és una 030 provinent de un Kid de Brawa que vas muntar, més ben dit mig muntar
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 Ft-4-j10
Les que jo he fet son les de Catalans
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 26-10-10
en aquesta foto encara que no sigui massa bé es poden veure la cua de la Garratt, la Berga, la energie 130 número 13 (que ara estem construint amb en Carles), la Alsthom, un Martorell, però a més podem veure l'edifici de l'estació de Guardiola que vaig donar a l'AFB. Per darrera es veu l'antic edifici que hi tenia una estació de Kibri.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 26, 2017 5:44 am

Dons si, ara que la veig d'aprop ja veig que no ho és.

Aquesta és la foto que m'ha enganyat. Crying or Very sad

ignasibaga escrigué:
...
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-010...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 26, 2017 5:48 am

fve escrigué:
Ignasi,..   ....Tens un esquema del circuit?.

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 Circui10
aquesta maqueta la tinc molt documentada, no es que sigui molt complicada però però hi ha moltes vies i per tant és molt repetitiu, llavors s'ha de poder identificar cada una de les instal·lacions, però si hi ha interès ho farem més endavant. Tant sols et diré que hi ha un llibret d'instruccions, no pensat per a mi, sinó perquè si algú la vol fer funcionar ho pugui fer sense comptar amb el meu ajud, ho he fet des de la localització de l'interruptor per connectar la corrent a la maqueta fins a poder localitzar una avaria, tant sols cal que l'interessat hi posi les ganes necessàries.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM

Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 26, 2017 9:01 am

Una maqueta i una feina brutal aplaud aplaud aplaud

Simple simple.... jo tenia el doble oval de l'Ibertren. Allò era simple.

M'agrada la técnica del marcat tèrmic de la fusta.

Saps si es fa amb un soldador d'estany que passa? Destrosses la fusta o el soldador? riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 26, 2017 9:42 am

ODAKIM escrigué:
......Saps si es fa amb un soldador d'estany que passa? Destrosses la fusta o el soldador? riuuu

No et diré que no es pot fer si la punta és prou fina que et permeti fer ratlles fines sense cremar tot l'entorn, però hi ha una dificultat afegida, la avantatge del pirogravador és que es pot regular la temperatura de la punta, amb un soldador normal no es pot fer. Jo majoritàriament faig servir fusta de balsa de 3mm de gruix, però encara que la fusta de balsa és molt agraïda per treballar també fa vetes que fa que unes parts siguin més toves que altres, llavors el comportament del pirogravador és diferent, en les zones més toves s'ha de cremar amb menys temperatura, he hagut de llençar algunes peces per aquest motiu.

Al final del que es tracta és trobar les eines i els materials que t'hi trobis a gust treballar-hi, el que a mi em pot anar de meravelles a tu et ser horrible i a l'inrevés

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 27, 2017 12:00 am

Això caldrà veure-ho en directe... a veure si un dia puc fer una escapada...
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM

Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 27, 2017 9:28 am

Gràcies per les explicacions super12
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 27, 2017 11:09 am

ostman escrigué:
Això caldrà veure-ho en directe... a veure si un dia puc fer una escapada...

ja diràs.

Abans de deixar aquesta zona de "Peguera" hi ha altres elements que omplen l'espai, amb forces detalls, com pot ser la arribada a l'estació superior del telefèric
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 28-7-017
entrada a l'estació inferior
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 28-7-019
al seu costat hi ha una terrassa-bar per entretenir al personal mentre esperen el seu torn per accedir al telefèric o des de la balconada veure com fan maniobres a l'estació de Peguera
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-015
just al costat del camí d'accés al telefèric hi ha un gruo de cases ja fora del cas antic de Peguera que son reproducció real de una promoció d'apartaments a Cereja, Llívia a la Cerdanya
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-014

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-013

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-012

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-016

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-017
a sobre hi ha una explotació de planter
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-019

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-020

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-018
també comptem amb una masia
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-021

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-024

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-023

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-022
un càmping
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-025

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-026

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-027
finalment un "hotelet" de muntanya, que és un kit regal de un germà meu que es va morir de cancer
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 31-7-029

Ja continuarem
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 27, 2017 11:31 am

Ignasi, no deixes de sorprendre'ns...! Cada racó ha de ser mirat en detall, perquè a tot arreu hi és tot, no hi falta res..! affraid affraid affraid affraid affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 27, 2017 11:51 am

És al·lucinant.

M'ha agradat molt el petit tren de fusta dels columpios del camping. Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 28, 2017 3:16 am

formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable

10 10 10 10 10 10 10 10

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 28, 2017 3:55 am

És preciosa... més fotos, més fotos...
Tornar a dalt Ir abajo
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf

Ubicació : Móra la Nova
Edat : 67
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 28, 2017 5:53 am

Espectacular !!!
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1579

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 01, 2017 12:58 am

Shocked
bocabadat estic, Ignasi
has aconseguit unificar a la perfecció, l'enginy amb la creativitat.
el resultat es ... e s p e c t a c u l a r
felicitats !! ok
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 01, 2017 4:59 am

En l'esquema de vies del circuit d'H0e que vaig posar es pot veure que hi ha nomenclatura dels diferents circuits representats en aquest esquema, però el que interessa de moment és el de color verd que correspon al de via estreta en tot el seu recorregut. Aquest tren fa un sol circuit que va des del nivell 2 al 4
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-020
el tros que pertany a l'estació de "Peguera" és el que en aquest altre esquema marquen en vermell. però veurem que hi ha una part que hem deixat en verd que correspon al tram d'accés des del nivell 2 al 4 amb un desnivell del 5% i passant per un cargol
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-022
continuant el recorregut des de "Peguera" passem per sota la muntanya del telefèric per arribar a l'estació de Fígols
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-023
que també hem marcat amb color vermell, veiem que aquesta estació té 3 vies, però en realitat n'hi ha 4.
Fígols en realitat és el nom de un municipi que queda sobre de Sant Corneli en el camí de la Peguera real, tota la zona minera està dins el municipi de Cercs, amb l'arribada del tren cap el 1904, Cercs ja tenia la seva pròpia estació a on hi arribava el carbó que s'extreia de les mines de Peguera que el baixaven per un tren tibat per mules i cinc plans inclinats, llavors al sector de mines de Sant Corneli, Sant Josep, Consolació que eren propietat del Compte de Fígols, l'estació que es va construir per poder treure el carbó d'aquestes mines va rebre el nom de "Fígols las minas" i tenia estafeta de correus pròpia.
La intenció de reproduir en la mesura possible el ambient miner fent l'estació amb una part dels carregadors i a un nivell superior fer-hi un complexe miner amb el trenet miner de Busch que funciona amb vies de Märklín Z de 6mm d'ample
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-024
la zona no està acabada per problemes tècnic del tren de mina, però el que és l'estació Fígols està molt avançada
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-025
Tota la part que correspon als carregadors i al complex de la mina és un caixó extraïble per poder treballar amb comoditat, la idea és fer el complex miner a la part de sobre d'aquest caixó, posar-hi dos circuits paral·lels de via Märklín Z per fer-hi funcionar dos trens, un entrant a la mina  i l'altre sortint d'ella, el bucle de retorn quedaria dissimulat entre els edificis del conjunt
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-026
Els trens miners de Busch funcionen a molt poc voltatges i el seu control el volia fer amb un interruptor des del taulell de control, com que és tant petit les màquines porten a sota un petit imant i a sota la via s'hi posa una planxa de ferro que fa que la atracció del imant fa una pressió de la màquina sobre les vies per afavorir el contacte, funciona i funciona bé un cert temps, les màquines perden força i donen problemes de seguida, i no son barates. Això afegit al difícil accés al mòdul no ho fa massa viable i està en espera trobar una solució que em satisfaci i com que tinc altres coses per fer així es va quedant.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 01, 2017 8:31 am

Ignasi, gairebé em fas venir ganes de canviar d'escala. pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 01, 2017 9:51 am

Doncs espera
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas

Ubicació : barcelona
Edat : 85
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2522

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 01, 2017 11:17 am

Realment espectacular. No sabia que tenies una maqueta d`aquestes proporcions  i tan elaborada , no et faltarà mai la feina , felicitats !!!!

Alexandre.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDj Mar 02, 2017 12:16 pm

Seguint el trajecte del tren de via estreta la següent estació és Sant Marc
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-027
és una petita estació de Vollmer, el meu primer kit, re-batejada com a Sant Marc, compte en dues vies ja que és una estació de pas
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-028
El nucli de Sant Marc el formen uns quants carrers de cases adossades, que encara està en construcció
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 24-12-10
en el mateix indret hi ha una destil·leria de wiski americana que vaig fer mentre era a la mili
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-029
que queda envoltada pel cargol que fa la via en el seu recorregut capa a l'estació del tren d'H0 de Santa Cristina, aquesta destil·leria està tota ella construïda amb fusta de fullola, encara no coneixia la fusta de balsa, unes fotos...
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-030

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-032

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-035

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-033

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-031

La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-034
també comptem amb un petit pas a nivell
La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 2012-036

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: La maqueta d'H0 de l'Ignasi   La maqueta d'H0 de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

La maqueta d'H0 de l'Ignasi
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent