El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : lliça d'amunt Edat : 58 Data d'inscripció : 23/09/2014 Nombre de missatges : 14
Assumpte: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Dl Oct 20, 2014 12:13 pm
Aquest enllaç és de la maqueta antiga i ja desmantellada però ara aquesta en marxa la nova (en construcció). Quan sàpiga posar fotos ja us aniré ensenyar.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Dl Oct 20, 2014 1:06 pm
Francesc, jo tinc algunes fotos del teu antic circuit. Són una mica antigues, però donen una idea clara del tipus de circuit que tenies:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Dl Oct 20, 2014 4:52 pm
ostres!!! quin circuit i la caseta!!!! un altre circuit per visitar!!!!
salutacions
mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Dl Oct 20, 2014 10:38 pm
Hola Francesc.
Un bon circuit, el nou segur que encara serà millor. Esperem les fotos.
Fins aviat, Ignasi.
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
Assumpte: Re: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Dt Oct 21, 2014 12:55 am
Sempre és agradable per descobrir noves plantes. On siguin! El seu és gran i bonic. Espero veure aviat noves fotografies amb l'estat dels treballs. Gràcies per publicar vostè.
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Dt Oct 21, 2014 9:14 am
e vist les montanyes,que son fetes em porex? salutacions
PEP
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
Assumpte: Re: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Dt Oct 21, 2014 5:48 pm
Felicitats. En veure la primera fotografia creia que era un circuit escala z pero despres ja he vist que no era aixi. Desitjo anar veient l'evolucio, noticies del dia a dia, i un dia, poder veure en directe.
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
Assumpte: Re: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Dt Oct 21, 2014 7:40 pm
jaume escrigué:
... En veure la primera fotografia creia que era un circuit escala z pero despres ja he vist que no era aixi. ....
Fins i tot vaig pensar el mateix!
escala-g Aspirant a jardinaire
Ubicació : lliça d'amunt Edat : 58 Data d'inscripció : 23/09/2014 Nombre de missatges : 14
Assumpte: Re: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Ds Nov 15, 2014 11:32 am
Bon día responden a una pregunta : Les muntanyes son fetes de poliureta.
Demano que disculpeu pel meu retard en comunicar-me amb el Forum pero vaig molt escasas de temps.
He intantat posar fotos pero soc un cas i no m' ensorto.
Amadeu si pots trucan i parlen un día.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Ds Nov 15, 2014 2:59 pm
escala-g escrigué:
...Demano que disculpeu pel meu retard en comunicar-me amb el Forum pero vaig molt escasas de temps...
No passa res. El fòrum no és una obligació, sinó un esbarjo per venir a passar-ho be. Cadascú hi participa en la mida de les seves possibilitats, i quan pot. I sigui tard o no, agraïm totes les intervencions de tots els membres.
Gràcies per tant per la resposta.
Per lo de la trucada, quan vulguis pots trucar-me o fins i tot venir.
Assumpte: Re: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Ds Nov 15, 2014 3:05 pm
Pots enviar me el teu número amb un canvi de móvil vaig perdre la tira de números. Ja tens el meu correo.?
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Maqueta antiga i construccio de la nova. [escala-g] Ds Nov 15, 2014 3:09 pm
No tinc el teu correu... o no el sé trobar.
Jo també vaig perdre els telèfons en un canvi de tarja, com és típic. Però ens podem comunicar per MP (Missatge Personal) al TRENS.CAT. Ara mateix te'n envio un amb el meu mòbil i el meu correu.