TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit classificador MOMI - Página 11 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit classificador MOMI

Ir abajo 
+18
mikado
Francesc
josepmaria
peps
Sisu
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
MALLET73
ostman
el terrat de margarit
jordi
ODAKIM
lluis7
tram47
Shay
albertoquattrotre
Olot
22 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 26  Següent
AutorMissatge
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDv Set 01, 2017 11:13 am

Feia molt que no seguia aquest fil.Pedro,has fet una feinada brutal. Per a treures el barret!! aplaud aplaud aplaud reverent reverent reverent formidable 10
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12142

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDs Set 16, 2017 8:32 am

Un dels servos va patir un accident i he hagut de demanar més a la Xina, aquest divendres ja els he vaig rebre i he canviat ja l'accidentat.
Durant aquests dies m'he dedicat a fer modificacions en la instal·lació electrica per reduir-la, massa zones aïllades a la platja de vies amb menys crec que també està bé, he deixat 3 en les vies 1,2 i 3, i 2 a la 4. això em permet simplificar el tauler de control.
La connexió la faig amb un pin de 25 contactes que aquesta tarda ja he provat, són moltes soldadures i calia veure que totes funcionessin. No necessito les 25 però prefereixo que totes quedin actives

Circuit classificador MOMI - Página 11 P9060010

Com aquest mòdul és molt més complex que el de l'embarcador, i molt mes gran, em anire centrant en acabar l'altre primer, a més l'embarcador manca de tauler de control, i la seva instal·lació elèctrica és molt simple.
Ara em toca acabar la instal·lació electrica en els taulers abans d'avisar Mitjans perquè em doni un cop de mà amb el arduino.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDs Set 16, 2017 8:40 am

Ja has aconseguit arreglar les mides del mòdul segons la plantilla que et vaig donar?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12142

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDs Set 16, 2017 8:46 am

Si ja està tot solucionat gràcies, no era gens problemàtic era cosa de tenir be les mesures, he aprofitat per fer un motlle de fusta amb les mesures amb què tu em vas donar i el motlle de cartró, per si algú ho necessita

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12142

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDg Mar 18, 2018 7:20 am

Estic de nou amb aquest mòdul, els servos vaig a posar-los tots a la part superior, no ocupen tant espai, així em sera mes facil treballar en ells. El que m'he posat a muntar és el mes complicat en haver de passar per sota d'una altra via la corda de piano que fa de tirador, i també aprofità per color els mecanismes manuals de l'un desviament

Circuit classificador MOMI - Página 11 P3180010

Circuit classificador MOMI - Página 11 P3180012

Circuit classificador MOMI - Página 11 P3180011



Ara toca fer les fixacions dels servos

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDg Mar 18, 2018 10:05 am

Quines virgueries que fas Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18813

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDl Mar 19, 2018 5:24 am

affraid affraid affraid affraid affraid formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDv Mar 23, 2018 6:27 am

Molt guapo i enginyós reverent reverent

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDv Mar 23, 2018 10:55 am

genial genial genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12142

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDl Mar 26, 2018 7:07 am

Aquest cap de setmana he estat treballant al mòdul de l'estació, en els desviaments, veig que si faig un petit mòdul a la zona pintada de negre, l'estació pot quedar lliure de la rotonda

Circuit classificador MOMI - Página 11 P3260010

Circuit classificador MOMI - Página 11 P3260011

Circuit classificador MOMI - Página 11 P3260012

Aquest petit mòdul també em servirà per perllongar el retorn per poder-lo utilitzar per separat en cas de necessitat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDl Mar 26, 2018 11:09 am

Aleshores ara, si ho he entès bé, faràs l'estació vista i allargaràs la via de retorn.

Aquest bucle fet a parts em sembla molt pràctic també.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDl Mar 26, 2018 6:25 pm

Ara tenim varis bucles de retorn, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDl Mar 26, 2018 7:38 pm

Haurem de fer un mòdul en T per aprofitar-los..!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12142

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDl Mar 26, 2018 9:06 pm

Aquest mòdul ara no està operatiu pels canvis que estic fent, però si, la idea és que l'estació estigui a la vista juntament amb la via de retorn i pugui funcionar amb i sense bucle, el paisatge serà una continuació del mòdul embarcador per si algun dia puc muntar junts. El bucle em fa falta per poder tenir operatiu el circuit a casa, a més de si cal poder-lo portar.
Espero acabar aquest mòdul despres de l'estiu, ara tinc obligacions com a cangur i tinc poc temps per treballar

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 5:00 am

Pot resultar molt versàtil i flexible, donarà molt de joc

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12142

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDt Abr 10, 2018 10:23 am

Avui he estat fent els dibuixos dels mòduls que tinc a mig construir, gens mes els falten acabar la instalacion electrica a ecepcion del mòdul embarcador que és l'únic que tinc acabat al 100%

Circuit classificador MOMI - Página 11 1momi10

Circuit classificador MOMI - Página 11 Estaci11

Li he fet un mòdul d'acoblament perquè en treure el retorn pugui tenir continuació la via formant un sol mòdul

Circuit classificador MOMI - Página 11 Estaci10

Aquests tres mòduls funcionen com un de sol, és un mòdul petit que espero tenir gràcia decorant, serà un decorat que ha d'enllaçar amb el mòdul embarcador amb el mur de pedra

Circuit classificador MOMI - Página 11 Pas-a-10

I aquest és el mòdul que ja coneixeu

Circuit classificador MOMI - Página 11 Embarc10

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDt Abr 10, 2018 6:49 pm

Ostres Pere quina quantitat de mòduls!!. Necessites un remolc
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDt Abr 10, 2018 7:45 pm

A aquest pas, ja ens veig a tots comprant furgonetes... riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDt Abr 10, 2018 9:24 pm

Mitjans escrigué:
A aquest pas, ja ens veig a tots comprant furgonetes... riuuuu



riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
salutacions
PEP Tren
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12142

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDt Abr 10, 2018 10:07 pm

No ho tinc pensat per transportar-ho tot junt, mes bé per parts, l'estació en qualsevol de les opcions, i l'embarcador amb el pas a nivell també ho puc portar junts o per separat, depenent l'espai i les necessitats de la MOMI.
Estic en estudi de comprar un altre cotxe, el que tinc ja té 11 anys i el proper el vull a gas 'GLP', estic mirant un model Berlingo, Dacia o similar d'una altra marca. Busco en aquests models perquè en els cotxe, el dipòsit de gas t'ho posen en l'espai de la roda de recanvi llevant molt espai al maleter. No ho comprare abans de final d'any amb la qual cosa no tinc presses amb els mòduls.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2018 4:43 am

Bona feina Pere...

M'agrada molt la versalitat de l'estació de pas... a més no cal que sempre sigui larga, podries deixar de posar un dels mòduls rectes, no?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12142

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2018 5:36 am

ostman escrigué:
Bona feina Pere...
M'agrada molt la versalitat de l'estació de pas... a més no cal que sempre sigui larga, podries deixar de posar un dels mòduls rectes, no?
Si, el mòdul intermedi se li pot treure i és mes petita l'estació, els altres dos mòduls laterals, encara que en els dibuixos es veuen que són tot rectes, tenen dos vies amb un tram corb i això fa que siguin necessaris, els 4, 60 d'estació serien 3,70 metres

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2018 8:55 am

Molt bé, Pere, una gran feina que donarà moltes possibilitats de joc.

Engrescador. Tren Tren Tren Tren Tren

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18813

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDj Abr 12, 2018 6:01 am

treball treball treball treball treball applaud applaud applaud applaud applaud genial genial

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12142

Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitimeDt Abr 17, 2018 5:48 am

Avui he pogut treballar una estona en els desviaments

Circuit classificador MOMI - Página 11 P4170010

en total necessito 6, tres a cada mòdul, però no tinc suficient material de microfusió, em falta un, de totes maneres he preparat per fer dos més per si em decideixo més endavant ha fer un mòdul amb algun desviament, així ja tindré un de fet.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit classificador MOMI - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 11 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit classificador MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 11 de 26Anar a pàgina : Previ  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 26  Següent
 Temas similares
-
» Control circuit classificador MOMI
» Circuit Momi Català (embarcador)
» ÍNDEX de fils del Circuit modular "MOMI"
» Secció catalana del circuit modular MOMI
» Secció anglesa del circuit modular Momi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: