El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
A Olot, Shay, TOG y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dl Oct 19, 2020 9:40 am
Deunido la feinada que ja aqui , a mes veig que tens el puesto necesari per poder ho tenir totalment montat , Espero i desitjo que podeu exibir ho aviat , Quin goig poder tindre les composicions aparcades a punt de marxa !!!
Felicitats Pere !!!!!
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dl Oct 19, 2020 11:39 am
Deunido la feinada que ja aqui , a mes veig que tens el puesto necesari per poder ho tenir totalment montat , Espero i desitjo que podeu exibir ho aviat , Quin goig poder tindre les composicions aparcades a punt de marxa !!! Felicitats Pere !!!!! Alexandre
I encara queda molta, i cal decorar
Olot escrigué:
M’ha fet gracia lo del retorn “provincial”.
Em falta fusta i és de trossos de fustes diverses i sense poder fixar les vies
Pere
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Oct 20, 2020 2:55 am
Pere
TOG Trenjardinaire
Ubicació : Garrotxa Edat : 22 Data d'inscripció : 03/03/2013 Nombre de missatges : 620
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Oct 20, 2020 11:27 am
el grinyol es fica dins l'orella
Amb el que costa que faci soroll real sense ser digital i vols que el tregui ? Els grans també grinyolen amb una música molt especial. Quina feinada ben feta i operativa.Felicitats !
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dv Oct 23, 2020 9:04 am
El decorat de l'ramal de càrrega està en marxa.
De moment estic amb les andanes.
Pere
A Olot, lluis7, TOG y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dj Oct 29, 2020 6:25 am
L'estructura ja està acabada, ara toca decoració. Suposo que anire mes de pressa a l'estar mes temps confinat
Per al decorat de les parets una de les coses seran els envaces dels ous, m'agrada l'acabat
Pere
A Olot, MALLET73, Shay y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dj Oct 29, 2020 6:33 pm
Em pensut, Pere, que m’he perdut. No sé ubicar aquests últims mòduls amb agulles i decorat en el circuit classificador. Un plano, o una foto de tot el conjunt podria ajudar-me bé.
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dj Oct 29, 2020 10:05 pm
Olot escrigué:
Em pensut, Pere, que m’he perdut. No sé ubicar aquests últims mòduls amb agulles i decorat en el circuit classificador. Un plano, o una foto de tot el conjunt podria ajudar-me bé.
En negre els dos mòduls de 900 mm, en vermell el decorat que estic fent que és la part visitants, el que hi ha darrere és la via de retorn i la connexió amb l'estació
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dv Oct 30, 2020 1:57 am
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dv Oct 30, 2020 10:43 am
Ostres. ! genial
No vull posar problemes, però veient les proporcions, ja hi haurà espai a les sales d'exposició amb una perpendicular al circuit principal d'aquesta envergadura?
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dv Oct 30, 2020 11:25 am
L'estació admet diferents posicions respecte a l'circuit, però no té cabuda a Molins de Rei, cal més espai, si ves mirant per enrere en el tema veuràs que hi ha diversos mòduls per canviar la posició de l'estació amb relació a l'circuit, també pot augmentar la seva llargada amb un mòdul més per donar cabuda a composicions més llargues
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dv Oct 30, 2020 6:57 pm
Insisteixo en que composicions mes llargues de 2’1 m, al MOMI, no hi poden circular.
Per lo de Molins, veurem si hi haurà espai o no a la propera trobada, que si el tema covid millores (cosa dificil d’imaginar ara per ara), es celebraria al mes de juny amb possibilitat de fer-ho, potser, i si tot va sobre el previst, i si Déu ho vol, i si no sentrebanca res més, potser potser, es faria en el nou local, a on m’han dit que hi hauria prou espai. I sinó, serà al següent any.
I sinó, sempre ens queda Bagà, a on la farem cabre.
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Ds Nov 21, 2020 6:22 am
El decorat dels mòduls està en bona marxa, un dels decorats de separació que tenia fet amb una modificació queda per aquest decorat
Hi ha un petit detall simpàtic que no es veu massa, però que quan quedin les portes col·locades ressaltarà
Pere
A Francesc y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dj Des 24, 2020 4:30 am
Al taller de soterrani hi ha hagut un lamentable accident, un dels treballadors provant unes portes, a quedat estampat contra la paret, un menys a cobrar
Pere
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dv Des 25, 2020 4:09 am