El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Abr 17, 2018 8:27 am
Ostres Pere també treballes en sèrie.....
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dc Abr 18, 2018 3:36 am
Son una meravella
Fins aviat, Ignasi.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Abr 24, 2018 6:12 am
Ja tinc muntats els comandament del control d'agulles en aquest mòdul, vaig una mica lent, però segur , si disposo de temps demà començaré a fer les peces per fixar els servos
tinc ganes ja de poder provar el arduino amb els potenciòmetres
Pere
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Abr 24, 2018 7:24 am
M'agraden molt aquests canvis, erts un artista
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Abr 24, 2018 7:57 am
Abans d'activar els servos pintaré els mecanismes del desviament, els contrapesos es pinten amb blanc i vermell servint de senyal, però no se com va, algú que m'ajudi?
Pere
Editat per darrera vegada per TramBlau el Dt Abr 24, 2018 9:30 am, editat 1 cop en total
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Abr 24, 2018 9:16 am
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Abr 24, 2018 9:42 am
TramBlau escrigué:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Abr 24, 2018 10:08 am
TramBlau escrigué:
Abans d'activar els servos pintaré els mecanismes del desviament, els contrapesos es pinten amb blanc i vermell servint de senyal, però no se com va, algú que m'ajudi?
Pere
En alguns llocs es pintaven en blanc i ja està.
En altres llocs es pintaven blanc i vermell, segurament indicant la posició de l'agulla: venint de la punta, si l'agulla estava recta es veuria el costat blanc, si l'agulla estava desviada es veuria el costat vermell.
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Abr 24, 2018 10:11 am
Mitjans escrigué:
TramBlau escrigué:
Ja saps que el programa ja està fet
Olot escrigué:
TramBlau escrigué:
Abans d'activar els servos pintaré els mecanismes del desviament, els contrapesos es pinten amb blanc i vermell servint de senyal, però no se com va, algú que m'ajudi? Pere
En alguns llocs es pintaven en blanc i ja està. En altres llocs es pintaven blanc i vermell, segurament indicant la posició de l'agulla: venint de la punta, si l'agulla estava recta es veuria el costat blanc, si l'agulla estava desviada es veuria el costat vermell.
Pere
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Mentre plovia aquest matí he avançat al mòdul, he pintat les marmites dels desviaments, quan la via et permet seguir recte la marmita està en blanc, i quan et desvia queda en vermell
Ara ja em posaré amb els servomotors
Pere
jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dv Maig 04, 2018 7:02 am
No sabia com fer els ancoratges dels servos i se m'ha ocorregut fer aquestes caixes que estan al costat de les marmites, són de plàstic, (gràcies Carles), he fins i tot treballar-una mica per imitar tapes de registre. Prefereixo posar-los en superfície, és més fàcil de treballar-hi, a sota no m'acabaven de convèncer
Pere
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dv Maig 04, 2018 7:09 am
Bona pensada, sembla que t'han donat feina.
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dv Maig 04, 2018 7:59 am
Sisu escrigué:
Bona pensada, sembla que t'han donat feina.
En fer-los, no m'han donat molta feina, la feina fa temps que la tinc pensant com fer les fixacions i camuflarlas en el decorat . Ha estat un flax d'imaginació, dels vuit, quatre estan acabats a falta de decorar, els altres 4 no els queden més de 30 minuts de treball, aquest plàstic es treballa molt bé
Pere
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
.... Prefereixo posar-los en superfície, és més fàcil de treballar-hi, a sota no m'acabaven de convèncer
Pere
Realment qualsevol incidencia donarà més capacitat d'intervenció des de dalt. I ben pintat pot quedar força dissimulat... Inclus en l'estat actual a mi els ulls s'en van a l'agulla.
Aquesta part ja està acabada, els servos funcionen bé. En aquest mòdul posaré la placa arduino, aquesta placa si que la pondre per sota per protegir-la. Per a l'altre mòdul res mes tinc mecanismes per a dos desviaments, espero poder anar aquesta setmana a la fosa perquè em facin les peces que em falten
De vegades no acaba de girar bé la marmita, però a la mínima vibració gira, el desviament si que es col·loca al seu lloc
Pere
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579