TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit classificador MOMI - Página 9 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit classificador MOMI

Ir abajo 
+18
mikado
Francesc
josepmaria
peps
Sisu
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
MALLET73
ostman
el terrat de margarit
jordi
ODAKIM
lluis7
tram47
Shay
albertoquattrotre
Olot
22 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2017 11:56 pm

No hi ha més informació de la gestió de la d'aqui, tot i que hi ha un altre fil obert sobre els servos gestionats per arduino
https://trenscat.forosactivos.net/t2306-servomotors-i-arduino?highlight=arduino

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDg Jun 18, 2017 3:38 am

He modificat una mica la caixa de control, l'he fet una mica mes petita i ja tinc instal·lats els dos transformadors, el pont de díodes per transformar d'alterna a contínua i el potenciòmetre, i el transformador per als servos. Encara queda molta feina, i és que jo no sóc cap manetes per l'electricitat. No conte amb tots els materials encara, em faltes interruptors que vénen de la Xina
Em costa molt treballar amb aquesta calor, em passa com el Amadeu, ara 29º i promet.

Circuit classificador MOMI - Página 9 P6180011

Circuit classificador MOMI - Página 9 P6180010

Pere

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDg Jun 18, 2017 6:22 pm

Queda molt bé Pere. La caixa sembla grossa, anirà just en el mòdul?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDg Jun 18, 2017 7:39 pm

La caixa fa 35x28x12, no he sabut fer-la més petita, no va al mòdul agafada, té les seves potes per buscar sempre la millor posició, tot i que tempoco es que permeti molt mobimiento, va al mòdul 3 i permetrà posar-metre més o menys d'aquest mòdul

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDl Jun 19, 2017 7:37 am

Ok, merci Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Jun 28, 2017 8:32 am

Vaig demanar fa dues setmanes aquests connectors a la Xina i no sé si me les poden confondre amb urnes. He comprat ja diverses coses per al tauler de control allà, i es que surten a menys de la meitat de preu que aqui, però ara estic preocupat per si els confonen

Circuit classificador MOMI - Página 9 China10

Pere mosegaungles
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Jun 28, 2017 9:18 am

Amb aquest personal no se sap mai.....
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Jun 28, 2017 9:20 am

Sisu escrigué:
Amb aquest personal no se sap mai.....
triste6 mosegaungles Pere
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Jun 28, 2017 6:55 pm

Es tracta de connectors palanques?
ce sont des connecteurs à leviers ?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Jun 28, 2017 11:28 pm

No estic segur, vaig anar a una botiga d'electronica de Barcelona i pregunti per uns connectors que em va indicar el Joan, em van ensenyar dos models molt semblants, uns amb palanques i els altres no, i he demanat aquest model en Amazon

Je ne sais pas, je suis allé à un magasin d'électronique et demander des connecteurs de Barcelone qui m'a dit Joan, on m'a appris deux modèles très similaires, l'un avec des leviers et d'autres ne le font pas, et j'ai demandé ce modèle dans Amazon

https://www.amazon.es/sourcingmap-Conector-bloque-terminales-enchufables/dp/B01F4DT4EA/ref=sr_1_1?s=tools&ie=UTF8&qid=1498732063&sr=1-1&keywords=sourcingmap%C2%AE+5+pares+Conector+de+bloque+de+terminales+enchufables+PCB+de+3%2C50+mm+de+paso+8+Pin+Macho+a+hembra

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDj Jun 29, 2017 12:24 am

TramBlau escrigué:
La caixa fa 35x28x12, no he sabut fer-la més petita, no va al mòdul agafada, té les seves potes per buscar sempre la millor posició, tot i que tempoco es que permeti molt mobimiento, va al mòdul 3 i permetrà posar-metre més o menys d'aquest mòdul

Pere

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

suposo que el forat que veig rodó serà per un ventilador????

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDj Jun 29, 2017 2:15 am

En principi és res més per a la sortida de cables, tot i que ho vaig pensar per posar un ventilador, però crec que no farà falta

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Jul 05, 2017 6:48 am

Vaig molt lent per diversos motius, però alguna cosa vaig fent, ara estic muntant la separació en els mòduls, zona públic, zona de retorn i classificació

Circuit classificador MOMI - Página 9 P7050012

Circuit classificador MOMI - Página 9 P7050011

Circuit classificador MOMI - Página 9 P7050013

Circuit classificador MOMI - Página 9 P7050010

Aquest és el mòdul número 5, el túnel és just després del tram de retorn R1.
Estic pendent d'acabar el cablejat, principalment el dels servos, però tinc el temps molt ocupat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Jul 05, 2017 10:40 am

Poc a poc i bona lletra..!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDc Jul 05, 2017 5:32 pm

Pere, veig molt poca distància entre les vies i el decorat per els radis que utilitzes. Has provat de fer-hi passar algun vehicle? per exemple el Martorell que estas fent.

Seria convenient de provar-ho amb el vehicle més llarg que tinguis, per a evitar problemes de circulació quan ho tinguem muntat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDj Jul 06, 2017 5:05 am

Olot escrigué:
Pere, veig molt poca distància entre les vies i el decorat per els radis que utilitzes. Has provat de fer-hi passar algun vehicle? per exemple el Martorell que estas fent.
Seria convenient de provar-ho amb el vehicle més llarg que tinguis, per a evitar problemes de circulació quan ho tinguem muntat.


Ja havia provat la Martorell que fa 11 cm d'ample i 58 cm de llarg i passa molt bé, li sobra una mica mes d'un centímetre en la seva part més estreta, he fet aquest vídeo amb la intalacion muntada, les proves les havia fet sense muntar els mòduls. La paret no té res més que una única fixació

Circuit classificador MOMI - Página 9 P7060010

No és molt gran, 5 cm, però ja n'hi ha prou en no ser la paret uniforme i estar unida amb frontisses per parts, la resta en els altres mòduls aniran igual, frontisses desmuntables per unir-les entre mòduls i un petit ancoratge quedant tot unit com si fos una sola peça
A veure si quan acabin la reparació a casa, que em van dir que era cosa de 4 dies i porten quatre setmanes, això si a estones no crec que hagin completat els quatre dies que van dir ja puc treballar una mica més censura

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDj Jul 06, 2017 10:56 am

Genial, Pere.

Una prova més que convincent. Ara em tranquil·litzo. smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDj Jul 06, 2017 11:53 am

Està clar el resultat.

També cal tenir en compte que material més llarg que els Martorell no acostuma a poder circular pels mòduls momi, així que no hi hauria d'haver problema.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDj Jul 06, 2017 6:18 pm

Justet però passa, a més tal com diu en Joan, al Momi no hi circulen bitxos tan grossos
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDj Jul 06, 2017 10:43 pm

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDj Jul 06, 2017 11:51 pm

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDv Jul 07, 2017 1:33 am

Sisu escrigué:
Justet però passa, a més tal com diu en Joan, al Momi no hi circulen bitxos tan grossos
riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

el bitxos estan darrera els moduls.. riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuu riuuu riuuu riuuu !!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDs Jul 08, 2017 1:34 am

Ben fet, tot i que amb aquesta calor fa por treballar fusta.... sun2 sun2

Pel que fa al gàlib, pensa que els vagond de MOMI són petits però hi ha una 254 en fabricació... I segur que cuan circuli i arribi al clasificador la via en recta estarà ocupada i caldrà joc corva-contracorva riuuu riuuu

Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDs Jul 08, 2017 2:54 am

La 254 no està previst que hi passi pel momi, perquè com a molt passa per R2, per tant, no podrà fer els bucles de R1.

Crec que amb la prova que ha fet en Pere, tot el material habitual hi passarà bé.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitimeDs Jul 08, 2017 4:49 am

Sí, perquè si tot el que s'ha fet aquí ha de passar pel Momi no et dic res del 470 d'en Carles.....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit classificador MOMI - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 9 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit classificador MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 9 de 26Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26  Següent
 Temas similares
-
» Control circuit classificador MOMI
» Circuit Momi Català (embarcador)
» Secció catalana del circuit modular MOMI
» Secció anglesa del circuit modular Momi
» Secció "del Calderi" del circuit modular MOMI

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: