TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit classificador MOMI - Página 18 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit classificador MOMI

Ir abajo 
+18
mikado
Francesc
josepmaria
peps
Sisu
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
MALLET73
ostman
el terrat de margarit
jordi
ODAKIM
lluis7
tram47
Shay
albertoquattrotre
Olot
22 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 22 ... 26  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDs Ago 15, 2020 10:09 pm

TramBlau escrigué:
He fet unes peces perquè els desviaments no quedin gairebé en l'aire, el veig així més protegit.

En aquest mòdul deixo les vies soltes perquè sigui més fàcil muntar i desmuntar, a més sobresurten molt del mòdul i corren risc de trencament

Pere

En ser vies ocultes, no passa res si les deixes sense fixar. Com bé dius, tot queda més protegit.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDg Ago 16, 2020 5:36 am

Les vies ja estan fixades per veure si encaixa cada petit mòdul al seu lloc, i tot correcte.
Aquestes dues posicions crec que seran les mes comuns quan es posi paral·lel a l'circuit, a més de la que enllaçarà directament sense aquests petits mòduls en corba

Circuit classificador MOMI - Página 18 P8160011

Circuit classificador MOMI - Página 18 P8160010

Els mòduls i l'estació els posaré una mica de terra de gat com balast i sorra entre vies com tot decorat, pot ser que busqui detalls que posar però sense res complicat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDt Ago 25, 2020 7:30 am

Caram quina feinada!!! És un cirucuit classificador o és un circuit MOMI per ell sol? riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDt Ago 25, 2020 8:18 am

ODAKIM escrigué:
Caram quina feinada!!! És un cirucuit classificador o és un circuit MOMI per ell sol? riuuu
A casa ja ho faig funcionar tot junt Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDg Ago 30, 2020 6:05 am

Estic renovant els 3 mòduls de la tornada de l'estació, necessitaven ser millorats, el retorn actual ho utilitzi per a muntar tots els mòdul a casa.
El posar rodes a les potes em facilita la mobilitat per dins de l'soterrani
He de acabar de definir com ho decorare, però d'aqui a que es munti fora alguna cosa faré.
A l'estació em queda molta feina, el sistema de servos no m'ha funcionat bé i he de replantejar tot l'automatisme

Circuit classificador MOMI - Página 18 P8300013

Circuit classificador MOMI - Página 18 P8300012

Circuit classificador MOMI - Página 18 P8300011

Gairebé podria dir que tinc un circuit Momi a el complet Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33127

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDg Ago 30, 2020 6:19 am

Estic impressionat de veure com aquella idea que va néixer en un tovalló de paper, ja està pràcticament convertida en realitat. Enamorat somriu

I tot en quatre dies!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDg Ago 30, 2020 6:56 am

Olot escrigué:
Estic impressionat de veure com aquella idea que va néixer en un tovalló de paper, ja està pràcticament convertida en realitat. Enamorat somriu
I tot en quatre dies!!
És el confinament

No puc muntar l'estació d'una altra manera perquè no tinc tant de lloc

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDt Set 01, 2020 5:53 am

Impressionant!! treball treball sobre rodes!! Manté l'alçada MOMI?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDt Set 01, 2020 7:04 am

No, les rodes és per poder moure'l a casa, així no cal desmuntar per treballar, per enllaçar en les trobades tinc uns tacs amb rosca per igualar alçada

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDt Set 01, 2020 7:49 am

Molt ben resolt , tindreu una millora molt important , i al permetre diversitat de composicions donara molta mes vistositat al conjunt .
La feinada que ja per fer tot aixo es evident . Molt be Pere ....Endavant !!! i disfrutau molt .

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18794

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDt Set 01, 2020 8:41 am

Repeteixo.. sembla mentida que la idea dibuixada en un tovalló...tingui un resultat tan genial!!! pim pam!! enhorabona Pere..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33127

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDt Set 01, 2020 9:07 am

Si, però a demés, ara el veig molt millor del que es veia dibuixat al tovalló.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18794

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDc Set 02, 2020 3:11 am

Olot escrigué:
Si, però a demés, ara el veig molt millor del que es veia dibuixat al tovalló.

es clar alló era una idea..aixó es la realitat!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDc Set 02, 2020 6:02 am

Encara li queden una mica de treball, he d'acabar la instal·lació elèctrica i fer els decorats, també a l'estació els decorats i retocs en la instal·lació elèctrica perquè, sent manual el sistema de desviaments, funcioni millor que ara.
Per a desembre em lliuren el Dokker, crec que ho tindré gairebé acabat per llavors, el king virus ja és una altra cosa i crec que encara està molt lluny la nostra primera trobada.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33127

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDc Set 02, 2020 8:00 am

MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
Si, però a demés, ara el veig molt millor del que es veia dibuixat al tovalló.

es clar alló era una idea..aixó es la realitat!!

salutacions

mallet73

Certament. Aquesta és una bona explicació.

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDs Set 26, 2020 5:51 am

Ho havia deixat descansar una mica els mòduls i ara m'he posat amb la instal·lació elèctrica, aquest és l'últim mòdul, no em quedaven bananes ni les femelles corresponents, les vaig demanar a la Xina, i després d'un llarg viatge de gairebé dos mesos van arribar aquesta setmana, coses de les quarentenes.

Circuit classificador MOMI - Página 18 Whatsa65

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDg Set 27, 2020 4:44 am

A l'altre mòdul, li he posat un polsador per donar-li corrent a l'apartador, així si es vol treure una màquina des d'aquí amb prémer el polsador, i posar el desviament al seu lloc, surt sense haver d'empènyer

Circuit classificador MOMI - Página 18 Desvia10

Circuit classificador MOMI - Página 18 Whatsa69

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDt Oct 06, 2020 5:47 am

Porto uns dies treballant, aparentment funciona bé, he de desmuntar-lo i muntar-lo diverses vegades per veure que no falla res.
A l'estació li queda feina encara que funciona bé, però vull millorar la instal·lació elèctrica i els desviaments.
També preparo un retorn perquè pugui funcionar tot com un circuit a casa



Pere

A Francesc y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDs Oct 10, 2020 5:13 am

TramBlau escrigué:
Porto uns dies treballant,

Pere

Així m'agrada, que algú treballi treball . Una gran feina.


Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDg Oct 11, 2020 5:49 am

He prolongat l'estació amb un mòdul de 900 mm que en l'anterior composició el tenia per adaptar l'estació a la resta de circuit, com ara ja no calia l'he recuperat per a l'estació, així podran entrar 2 compociciones de 2.600 mm, 1 de 2.800mm i una altra de 3.000mm, totes les mesures com a maxim

Circuit classificador MOMI - Página 18 Pa110010

Ara tot el conjunt ha crescut fins necessitar per al seu muntatge 6.500 mm mes un espai per poder accedir pel retorn, i sempre que es posi en paral·lel i com a mesura màxima

Circuit classificador MOMI - Página 18 Pa110012

Circuit classificador MOMI - Página 18 Pa110011

A veure si per l'any que ve es pot estrenar

Pere

A Francesc li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDg Oct 11, 2020 6:15 am

aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDg Oct 11, 2020 7:59 am

Estaria molt bé poder estrenar alguna cosa l'any que ve..!

Quina gran obra, i a més, molt pràctica

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33127

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDg Oct 11, 2020 3:54 pm

TramBlau escrigué:
... podran entrar 2 compociciones de 2.600 mm, 1 de 2.800mm i una altra de 3.000mm, totes les mesures com a maxim...

Pere, la norma MOMI limita ells trens a una llargada màxima de 2’1 metres, inclosa la màquina.

https://trenscat.forosactivos.net/t2536-norma-momi-en-pdf#86015

No és necessari que ho facis tan llarg, perquè mai circularan trens de longitud superior a la mida reglamentària. Si ho tens en compte, et pots estalviar feina, material i també transport innecessari de mòduls.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDg Oct 11, 2020 8:50 pm

És un mòdul que si no cal puc deixar-lo a casa, no és important, era un mòdul que em servia per enlasar l'estació amb les mesures de la MOMI, les contracorbes em causaven algun problema i ja no serveix per a la nova composició de l'circuit a casa.

Circuit classificador MOMI - Página 18 P8300014

Ara estic esperant que baixi una mica els contagis de l'COVID per anar a buscar la fusta que em falta per acabar un retorn que em falta, així el meu circuit pot funcionar en totalitat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12110

Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitimeDg Oct 18, 2020 5:49 am

Retorn acabat, un circuit amb 3 retorns, els 2 de l'circuit i el de l'estació classificadora

Circuit classificador MOMI - Página 18 Pa180010

Per poder-me moure pel circuit i pel soterrani, he tret l'últim mòdul que havia posat a l'estació i el poso tot seguit de l'circuit

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit classificador MOMI - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 18 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit classificador MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 18 de 26Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 22 ... 26  Següent
 Temas similares
-
» Control circuit classificador MOMI
» Circuit Momi Català (embarcador)
» ÍNDEX de fils del Circuit modular "MOMI"
» Secció catalana del circuit modular MOMI
» Secció anglesa del circuit modular Momi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: