El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Ago 16, 2020 5:36 am
Les vies ja estan fixades per veure si encaixa cada petit mòdul al seu lloc, i tot correcte. Aquestes dues posicions crec que seran les mes comuns quan es posi paral·lel a l'circuit, a més de la que enllaçarà directament sense aquests petits mòduls en corba
Els mòduls i l'estació els posaré una mica de terra de gat com balast i sorra entre vies com tot decorat, pot ser que busqui detalls que posar però sense res complicat
Pere
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Ago 25, 2020 7:30 am
Caram quina feinada!!! És un cirucuit classificador o és un circuit MOMI per ell sol?
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Ago 25, 2020 8:18 am
ODAKIM escrigué:
Caram quina feinada!!! És un cirucuit classificador o és un circuit MOMI per ell sol?
A casa ja ho faig funcionar tot junt
Pere
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Ago 30, 2020 6:05 am
Estic renovant els 3 mòduls de la tornada de l'estació, necessitaven ser millorats, el retorn actual ho utilitzi per a muntar tots els mòdul a casa. El posar rodes a les potes em facilita la mobilitat per dins de l'soterrani He de acabar de definir com ho decorare, però d'aqui a que es munti fora alguna cosa faré. A l'estació em queda molta feina, el sistema de servos no m'ha funcionat bé i he de replantejar tot l'automatisme
Gairebé podria dir que tinc un circuit Momi a el complet
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Ago 30, 2020 6:19 am
Estic impressionat de veure com aquella idea que va néixer en un tovalló de paper, ja està pràcticament convertida en realitat.
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Ago 30, 2020 6:56 am
Olot escrigué:
Estic impressionat de veure com aquella idea que va néixer en un tovalló de paper, ja està pràcticament convertida en realitat. I tot en quatre dies!!
És el confinament
No puc muntar l'estació d'una altra manera perquè no tinc tant de lloc
Pere
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Set 01, 2020 5:53 am
Impressionant!! sobre rodes!! Manté l'alçada MOMI?
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Set 01, 2020 7:04 am
No, les rodes és per poder moure'l a casa, així no cal desmuntar per treballar, per enllaçar en les trobades tinc uns tacs amb rosca per igualar alçada
Pere
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Set 01, 2020 7:49 am
Molt ben resolt , tindreu una millora molt important , i al permetre diversitat de composicions donara molta mes vistositat al conjunt . La feinada que ja per fer tot aixo es evident . Molt be Pere ....Endavant !!! i disfrutau molt .
Alexandre
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Set 01, 2020 8:41 am
Repeteixo.. sembla mentida que la idea dibuixada en un tovalló...tingui un resultat tan genial!!! pim pam!! enhorabona Pere..
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Set 01, 2020 9:07 am
Si, però a demés, ara el veig molt millor del que es veia dibuixat al tovalló.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dc Set 02, 2020 3:11 am
Olot escrigué:
es clar alló era una idea..aixó es la realitat!!
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dc Set 02, 2020 6:02 am
Encara li queden una mica de treball, he d'acabar la instal·lació elèctrica i fer els decorats, també a l'estació els decorats i retocs en la instal·lació elèctrica perquè, sent manual el sistema de desviaments, funcioni millor que ara. Per a desembre em lliuren el Dokker, crec que ho tindré gairebé acabat per llavors, el virus ja és una altra cosa i crec que encara està molt lluny la nostra primera trobada.
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dc Set 02, 2020 8:00 am
MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Ds Set 26, 2020 5:51 am
Ho havia deixat descansar una mica els mòduls i ara m'he posat amb la instal·lació elèctrica, aquest és l'últim mòdul, no em quedaven bananes ni les femelles corresponents, les vaig demanar a la Xina, i després d'un llarg viatge de gairebé dos mesos van arribar aquesta setmana, coses de les quarentenes.
Pere
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Set 27, 2020 4:44 am
A l'altre mòdul, li he posat un polsador per donar-li corrent a l'apartador, així si es vol treure una màquina des d'aquí amb prémer el polsador, i posar el desviament al seu lloc, surt sense haver d'empènyer
Pere
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Oct 06, 2020 5:47 am
Porto uns dies treballant, aparentment funciona bé, he de desmuntar-lo i muntar-lo diverses vegades per veure que no falla res. A l'estació li queda feina encara que funciona bé, però vull millorar la instal·lació elèctrica i els desviaments. També preparo un retorn perquè pugui funcionar tot com un circuit a casa
Pere
A Francesc y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Ds Oct 10, 2020 5:13 am
TramBlau escrigué:
Porto uns dies treballant,
Pere
Així m'agrada, que algú treballi . Una gran feina.
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Oct 11, 2020 5:49 am
He prolongat l'estació amb un mòdul de 900 mm que en l'anterior composició el tenia per adaptar l'estació a la resta de circuit, com ara ja no calia l'he recuperat per a l'estació, així podran entrar 2 compociciones de 2.600 mm, 1 de 2.800mm i una altra de 3.000mm, totes les mesures com a maxim
Ara tot el conjunt ha crescut fins necessitar per al seu muntatge 6.500 mm mes un espai per poder accedir pel retorn, i sempre que es posi en paral·lel i com a mesura màxima
A veure si per l'any que ve es pot estrenar
Pere
A Francesc li agrada aquesta publicació.
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Oct 11, 2020 6:15 am
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Oct 11, 2020 7:59 am
Estaria molt bé poder estrenar alguna cosa l'any que ve..!
No és necessari que ho facis tan llarg, perquè mai circularan trens de longitud superior a la mida reglamentària. Si ho tens en compte, et pots estalviar feina, material i també transport innecessari de mòduls.
És un mòdul que si no cal puc deixar-lo a casa, no és important, era un mòdul que em servia per enlasar l'estació amb les mesures de la MOMI, les contracorbes em causaven algun problema i ja no serveix per a la nova composició de l'circuit a casa.
Ara estic esperant que baixi una mica els contagis de l'COVID per anar a buscar la fusta que em falta per acabar un retorn que em falta, així el meu circuit pot funcionar en totalitat
Pere
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Oct 18, 2020 5:49 am
Retorn acabat, un circuit amb 3 retorns, els 2 de l'circuit i el de l'estació classificadora
Per poder-me moure pel circuit i pel soterrani, he tret l'últim mòdul que havia posat a l'estació i el poso tot seguit de l'circuit