El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Pas a nivell - MOMI Català Dt Oct 11, 2016 8:53 am
Jo estic utilitzant ara aquest petit soldador a gas, val cosa de 18 € en ferreteria i té molta força de soldadura. Per soldar primer grato una mica les parts a soldar, llima, paper de vidre, etc. poso estany en aquestes part ja soldat i un ambdues parts subjectant-les amb pinces o un altre estri per mantenir-les unides i sota pressió, i li torno a explicar calor amb el soldador fins a veure que es fon l'estany, es deixa refredar i queda soldat
Pere
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Pas a nivell - MOMI Català Dt Oct 11, 2016 9:19 am
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Pas a nivell - MOMI Català Dt Oct 11, 2016 9:25 am
La pasta que facilita la soldadura ajuda molt quan es manca d'experiència, jo a casa encara tinc 'goma arabiga', té cosa de 60 anys però encara funciona gairebé igual que la pasta
Pere
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Pas a nivell - MOMI Català Dt Gen 24, 2017 9:06 pm
Després de molt de temps amb els mòduls aturats, he negociat tenir-los uns dies a casa per a poder almenys deixar-los funcionals. Ja havia començat el cablejat i ahir el vaig acabar.
Per connectar els mòduls entre ells, com que són cares no estàndards, també li he posat un connector no estàndard, per evitar confusions. En aquest cas, és un connector de bateria de cotxe de ràdio control. Segur i resistent.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Pas a nivell - MOMI Català Dj Gen 26, 2017 4:07 am
mallet73
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Pas a nivell - MOMI Català Dj Gen 26, 2017 5:11 am
Molt bé... ja falta menys...
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Pas a nivell - MOMI Català Dg Gen 29, 2017 12:35 pm
Avui he estat preparant el fons per anar a Molins. La versió definitiva serà una fotografia impresa de Montserrat, que és el que es veu a la foto que em va inspirar, però de moment, le pintat de blau clar i li faré alguns núvols amb blanc.
El sistema de fixació és molt senzill i espero que també pràctic. Als llistons posteriors els he clavat unes varilles metàl·liques que aniran encaixades en una forats que tindrà el mòdul. Així no caldrà ni tan sols collar cargols.
El blau de la foto es veu una mica estrany, en viu es veu millor.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Pas a nivell - MOMI Català Dl Gen 30, 2017 4:47 am
Genial bona feina!! Montserrat desde masquefa!!
mallet73
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Pas a nivell - MOMI Català Dl Gen 30, 2017 7:21 am
Doncs sí, una foto així hauré de fer, però em caldrà buscar un lloc elevat per a què no es vegin les vinyes, ja que aniran amb la decoració que hauré de fer.
Assumpte: Re: Pas a nivell - MOMI Català Dt Feb 14, 2017 10:10 am
Com veu poder veure els que veu passar per Molins, hi vaig fer una decoració provisional, amb gespa artificial i uns suros del pessebre. La caseta la va fer un temps el meu fill petit, sota la meva direcció.
El telefèric va ser el punt d'atenció, fent badar a més d'un.