TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]

Ir abajo 
+24
Shay
tram47
4000Talguera
bantren
el terrat de margarit
Olot
lluis7
jaume
fve
Mak
ODAKIM
joancat
Mitjans
Sonderzug
ignasibaga
josepmaria
Sisu
TramBlau
peps
Maxx_Rivoli
alejandro sasplugas
ostman
MALLET73
KTK
28 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 8:15 pm

Gràcies.

Cert. Ni aquesta estació ni lo altre tampoc. És l'impressió que tinc.

De mica en mica, avui fent correr un tren, demà posant un cable... pot ser la manera de re-emprendre la marxa.

En qualsevol cas, si voleu fer rodar alguna cosa, tot i que el circuit funciona només parcialment, està a la vostra disposició.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 12:23 am

Ja comença el bon temps Amadeu, ve de gust estar-se a la terrassa fent coses, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 3:15 am

Certament. Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Img_4021
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 8:07 am

Molt guapa l'estació. ok


Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 8:19 am

Tren aplaud aplaud aplaud 10

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 9:46 am

Amb l'arribada del bon temps jo també he fet neteja de vies i posta a punt del circuit amb les primeres circulacions.
Ara falta re-emprendre els treballs. ok ok ok ok ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1199

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 9:40 am

Mitjans escrigué:
Bromes apart, me n'alegro que hagis anat engegant diversos trams, encara que sigui provisional, però aquesta estació no es mereix quedar aturada.

Comparteixo. Coneixent com treballa l'amadeu; Aquesta estació promet.

Shocked Shocked Shocked Aquesta màquina es veu molt i molt ferma !!!
Rolling Eyes Però també m'agrada la petita elàctrica .... com tot el que posis a circular en aquest detallat circuit de La Terrassa, amb les seves maravelloses obres de fàbrica.

super12 super12 super12

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 8:51 pm

Gràcies per els vostres comentaris.

Com que se m’ha mort el ruter estic sense Internet. Veig que així es poden fer moltes coses. Very Happy

Ara, per exemple, estic actualitzant la meva base de dades del material rodant.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 B20f1510

Per cert: he trobat tres vagons que no sabia que tenia, i que no eren a la base. O sigui que ara tinc tres vagons més, que no tenia. La llàstima és que no sé d’on els vaig treure ni des de quan els tinc. No puc fer-ne un historial. Són tres vagons fantasmes.   Neutral
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 8:57 pm

Una foto d’ahir:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 A7feab10
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 9:01 pm

Je je je , recorda una foto que he vist no fa gaire , smiley-angelic004 smiley-angelic004


Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 9:31 pm

Olot escrigué:
Gràcies per els vostres comentaris.

Com que se m’ha mort el ruter estic sense Internet. Veig que així es poden fer moltes coses. Very Happy

Ara, per exemple, estic actualitzant la meva base de dades del material rodant.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 B20f1510

Per cert: he trobat tres vagons que no sabia que tenia, i que no eren a la base. O sigui que ara tinc tres vagons més, que no tenia. La llàstima és que no sé d’on els vaig treure ni des de quan els tinc. No puc fer-ne un historial. Són tres vagons fantasmes.   Neutral

Els que teniu un parc mòbil molt important ja vau dir que és recomanable tenir una petita base de dades. L'Alexandre va ser qui en va parlar i us vaig fer cas, ara també tinc el meu material registrat, encara que ni de lluny s'assembla a lo teu Amadeu.
Hi ha un membre del fòrum que crec que necessitaria fer-ho........no creieu???? smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004 riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 10:05 pm

Olot escrigué:
Una foto d’ahir:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 A7feab10

alejandro sasplugas escrigué:
Je je je , recorda una foto que he vist no fa gaire , smiley-angelic004 smiley-angelic004


Alexandre

Sí que sona, sí...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 11:45 pm

Olot escrigué:
Una foto d’ahir:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 A7feab10
Recordo haver vist una cosa semblant per algun lloc riuuuu riuuuu riuuuu genial applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDl Abr 02, 2018 12:53 am

Si, oi? És que clar, com que les cocodrils de RhB son tan conegudes, de segur que heu vist abans, en algun moment alguna foto semblant.

smiley-angelic004

(Llàstima que jo no tinc la màquina vermella!)
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDl Abr 02, 2018 1:08 am

Sisu escrigué:

... Els que teniu un parc mòbil molt important ja vau dir que és recomanable tenir una petita base de dades. L'Alexandre va ser qui en va parlar i us vaig fer cas, ara també tinc el meu material registrat, encara que ni de lluny s'assembla a lo teu Amadeu...

Si es comença des de bon principi la feina és més fàcil. En canvi, si esperes a fer-te una base de dades quan ja tens molt de material, és una feinada. Ahir mateix, vaig decidir actualitzar i tornar a fer algunes fotografies de material que en el seu moment vaig posar de pressa i corrents, o de les que no tenia foto, o no estava ben feta i finalment no m’agradaven. És a dir que tot el material tingues una foto ben feta, com si fos el seu DNI. En total vaig refer una mica més d’una vintena de fotos. Us imagineu la feinada que hi ha en fer això? Localitzar cada caixa. Treure-les d’alla a on eren. Treure 20 o 25 vehicles de les seves caixes, posar-los a la via, fer les fotos, tornar a guardar-ho tot... Dons m’hi vaig passar gairebé tot el dia!
A demés, si vols tenir una mica d’historial de cada peça, quan en comences a tenir unes quantes, i quan ha passat un cert temps, a la que et descuides ja no ets capaç de refer l’historial d’algunes peces.

Sisu escrigué:
... Hi ha un membre del fòrum que crec que necessitaria fer-ho........no creieu???? smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004 riuuu

Aquest membre no te temps per posar-ho tot en una base de dades! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDl Abr 02, 2018 3:47 am

Aquesta és la meva assignatura pendent.

ok ok ok ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDl Abr 02, 2018 6:23 am

TramBlau escrigué:
Olot escrigué:
Una foto d’ahir:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 A7feab10
Recordo haver vist una cosa semblant per algun lloc riuuuu riuuuu riuuuu genial applaud applaud

Pere

riuuuu riuuuu riuuuu Jo crec que com que aquí la màquina pot parar, cal anar amb un cubell d'aigua i simular cascades. geek

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDl Abr 02, 2018 8:03 am

pensativ

No és pas mala idea.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDl Abr 02, 2018 9:23 am

Apa, mira!! He trobat dos vagons més que no tenia!  Very Happy

En total ara tinc cinc vagons fantasma. Això és tot un tren. Ara potser m’hauré de comprar una màquina per aquests vagons.

pensativ


Editat per darrera vegada per Olot el Dl Abr 02, 2018 6:00 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDl Abr 02, 2018 9:33 am

Potser ja tens la màquina fantasma,pero com es fantasma,no la veus...Vigila no t'aparegui de cop i t'espanti!!! geek riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDl Abr 02, 2018 9:39 am

Has provat a buscar per màquina fantasma, potser també t'apareix una màquina Tren Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDt Abr 03, 2018 3:13 am

la foto de la 2030 sortin del tunel es genial amb les parets a cada costat de pedra...!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDt Abr 03, 2018 5:44 am

el terrat de margarit escrigué:
Potser ja tens la màquina fantasma,pero com es fantasma,no la veus...Vigila no t'aparegui de cop i t'espanti!!! geek riuuuu riuuuu riuuuu

Calla, calla, que amb les màquines em passa al revés: en tenia una que ja no tinc. M’ha desaparegut.

Sort que al final me’n he enrecordat de que la vaig cedir a una altra companyia de ferrocarrils!

MALLET73 escrigué:
la foto de la 2030 sortin del tunel es genial amb les parets a cada costat de pedra...!!

salutacions

mallet73

Bé, als FFCC de La Terrassa aquesta màquina és la E-1, però celebro que t’agradi.  Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDt Abr 03, 2018 6:58 am

El teu circuït comença a semblar el triangle de les Bermudes...Trens fantasmes,desaparicions,i tunels tenebrossos!!!
Hem sembla que et visitaran els de Cuarto Milenio !!mosegaungles mosegaungles por geek riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitimeDt Abr 03, 2018 7:58 am

Bona observació. Smile
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 30 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 30 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Ferrocarrils (Carles)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: