| Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] | |
|
+24Shay tram47 4000Talguera bantren el terrat de margarit Olot lluis7 jaume fve Mak ODAKIM joancat Mitjans Sonderzug ignasibaga josepmaria Sisu TramBlau peps Maxx_Rivoli alejandro sasplugas ostman MALLET73 KTK 28 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 3:43 am | |
| - Olot escrigué:
- Tallar a carreta? no hagués sigut menys destructiu fer una barricada al camí???
Ostres, ara si que m'has ben embolicat, no sé que dir. Certament diem les coses i no les diem ben dites i llavors ens passa que el qui les ha de interpretar ho fa a la seva manera i queda lluny del que tu volies dir realment. Vam decidir no obrir la botiga per adherir-nos a la aturada general del nostre país en protesta dels successos de diumenge provocats per uns pertorbadors uniformats, però vaig anar a llençar uns cartrons al contenidor del paper quan vaig trobar unes persones que anaven a tallar la carretera, no sabia que es feia, les meves intencions eren unes altres, per tant hi vaig anar. Si, allò que en dèiem un tall de carretera consistia en uns vehicles creuats a la carretera en els dos sentits de la marxa, unes quantes baranes "robades" a l'ajuntament i força gent fent petar la xerrada al vell-mig de la carretera. Potser la millor descripció seria fer un tall de circulació. Ignasi | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
| |
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 6:23 am | |
| Bones notícies: Avui ha arribat el paquet que conté el pont. Ha arribat al migdia, just en el moment que anava a sortir per anar a un dinar. Si arriben a venir 2 minuts més tard no em troben. Ja tenim una aproximació del pes del pont: | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 6:32 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 7:14 am | |
| Uooooo! Quina il·lusió! Vénen uns reis i en marxen uns altres! | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 7:50 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 8:01 am | |
| | |
|
| |
4000Talguera Trenjardinaire Plus
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 8:29 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 8:50 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 8:52 am | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 9:01 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 9:38 am | |
| Gràcies. Si, Joan; m'ha vingut desmuntat. No m'imaginava com ho faria per enviar-me'l empaquetat, i ara ja ho he vist. Demà faré pont. (a sobre d'estar jubilat, fer pont ja és la pera!) | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dc Oct 04, 2017 10:03 am | |
| Apa ! demà et faras un tip de cargolar , em recorda els meus temps de treballar amb el Meccano . en deiem la penya del cargolet. Disfrutau molt!!!!!
Alexandre. | |
|
| |
albertoquattrotre Trenjardinaire
Ubicació : Milano Italia Edat : 81 Data d'inscripció : 21/02/2014 Nombre de missatges : 127
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dj Oct 05, 2017 1:24 am | |
| - Olot escrigué:
! MOLTO BENE Amadeu! saluti. Al. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dj Oct 05, 2017 1:25 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dj Oct 05, 2017 1:34 am | |
| Visca!!!! Té una pinta "botonuda"...! | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dj Oct 05, 2017 2:39 am | |
| Impressionant!!. Ja he vist els reblons, no els he comptat….. encara. El que tu has muntat, ho has subjectat amb reblons o amb cargols?
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dj Oct 05, 2017 2:44 am | |
| Amb cargols. Com deia l'Alejandro, m'he passat el mati cargolant cargolets.
Tot el que venia fet eren reblons, i el que he muntat ho eren cargols. | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dj Oct 05, 2017 3:00 am | |
| Si us plau, pots fer una foto en que es vegi el cargol/femella/virolla amb detall.
Gràcies | |
|
| |
4000Talguera Trenjardinaire Plus
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
| |
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dj Oct 05, 2017 6:07 am | |
| - 4000Talguera escrigué:
- Enhorabona, un gran pont.
La boca del túnel que hi ha a la dreta ja la tenies feta? Gràcies. Si, ara fa justament dos anys que la vaig fer. Em sembla que en parlava en aquest fil: (cap al final) https://trenscat.forosactivos.net/t1255-l-estacio-de-sot-del-bac-ffcc-de-la-terrassa - fve escrigué:
- Si us plau, pots fer una foto en que es vegi el cargol/femella/virolla amb detall.
Gràcies Amb molt de gust: Aquests són els reblons Per darrera Aquest el cargol, i també es veuen els reblons que passen per dins del perfil d'alumini Els cargols. Com pots veure no tenen femella, sinó que son visos que es collen directament a l'alumini, com si fos fusta. Aquest és el sistema d'articulació, amb femella de blocatge I aquesta l'eina necessària per a collar aquests cargols. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dj Oct 05, 2017 6:29 am | |
| I posat amb una mica més de cura, encara en proves, el pont s'ajusta molt be. Amb la complexitat de les dues vies, una pujant i l'altra baixant, amb diferents alçades en els dos extrems del pont, no les tenia totes perquè era difícil de mesurar i de construir. Però per les dues bandes les vies encaixen perfectament. Caldrà afinar, però pràcticament hi ha molt poca diferència d'alçada entre els carrils a afinar. Banda sud, i banda nord, El pont te unes proporcions enormes. A comparar amb l'alçada d'una persona com a referència Els vehicles passen perfectament. Tot queda dins del gàlib segons norma. Per cert, els vagons fan un soroll de pont metàl·lic quan hi passen La perspectiva baixa dóna una visió molt bonica El Sr Hopmann treballa molt be. Encara que a la foto no es pot apreciar com al natural, el pont guarda una horitzontalitat perfecte. Són les vies que fan el desnivell que els hi toca, a dins de l'estructura del pont. | |
|
| |
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] Dj Oct 05, 2017 7:11 am | |
| queda de conya . un cop instalat i posat en servei ,sugereixo que unes pasareles per transitar els personal i uns pasamans escayens i quedarien molt bè. i vestirien mes el pont , que ara al meu parer quede un pel massa "transparent" . Be ho deixo aqui com una opinio, Es el teu pont !!!!
Alexandre | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] | |
| |
|
| |
| Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] | |
|