TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

nou circuit interior lgb [jordi48]

+20
el terrat de margarit
Víctorf
Shay
tram47
peps
Sisu
Olot
Mitjans
Mak
jordi
Pau
jordi48
alejandro sasplugas
FACTOR
Maxx_Rivoli
TramBlau
josepmaria
MALLET73
ignasibaga
ostman
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 18  Següent
AutorMissatge
jordi48
Trenjardinaire
jordi48

Ubicació : Barcelona
Edat : 76
Data d'inscripció : 11/11/2014
Nombre de missatges : 265

nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 9:22 am

nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 2vll6y9

Editat per darrera vegada per jordi48 el Dj Des 03, 2015 11:34 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 9:35 am

M'encanta aquest dipòsit! ! somriu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 9:42 am

jordi48 escrigué:
jo fent feina, decorant el circuit, fent proves amb les vies que tinc, i fet circular alguna stainz i br80 de piko amb el trafo normal de 1 amp i de moment funciona la mar de bé per tot el circuit, demà pintaré la muntanya túnel, estereu degudament informats...

bota bota bota bota bota

Quina rapidesa! Tot el que has muntat en dos dies !!!

Escolta, quan acabis, que serà en dos dies més, no vols pas venir a la meva terrassa???

por
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 11:11 pm

Olot escrigué:
jordi48 escrigué:
jo fent feina, decorant el circuit, fent proves amb les vies que tinc, i fet circular alguna stainz i br80 de piko amb el trafo normal de 1 amp i de moment funciona la mar de bé per tot el circuit, demà pintaré la muntanya túnel, estereu degudament informats...

bota bota bota bota bota

Quina rapidesa! Tot el que has muntat en dos dies !!!

Escolta, quan acabis, que serà en dos dies més, no vols pas venir a la meva terrassa???

por
jo diria més encara caldria fer una visita aquest circuit en 4 dies!!! por por por por

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDv Des 04, 2015 2:16 am

Vas a preu fet!. Ja tenies feina avançada amb els edificis.
Tornar a dalt Ir abajo
jordi48
Trenjardinaire
jordi48

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDv Des 04, 2015 1:41 pm

Si els edificis fa un any que en vaig fent doncs el projecte té uns 14 mesos, i anat recopilant tot el que tinc en aquest temps, vies, vagons, locos, trafos, accesoris etc compran en fires mercats botigues ebay suposo com molts de vosaltres, això si partia de zero en aquesta escala, els meus inicis son en H0 en el anys 80
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDv Des 04, 2015 6:25 pm

14 mesos !!! I nosaltres sense saber-ne res !!!
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDv Des 04, 2015 6:47 pm

M'agrada aquesta muntanya, ens pots explicar més coses d'ella?
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDv Des 04, 2015 8:40 pm

jordi48 escrigué:
Si els edificis fa un any que en vaig fent doncs el projecte té uns 14 mesos, i anat recopilant tot el que  tinc en aquest temps, vies, vagons, locos, trafos, accesoris etc compran en fires mercats botigues ebay suposo com molts de vosaltres, això si partia de zero en aquesta escala, els meus inicis son en H0 en el anys 80

No et pensis Jordi, jo només tinc material mòbil, i la majoria me l´he fet jo o l'he retocat. En principi no hi ha perspectives de circuit....
Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau

Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 29
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 126

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDs Des 05, 2015 12:01 am

Hola Jordi,

Jo fa un temps vaig fer un mòdul petit, i tenia les vies molt arran del taulell (veig que tu també), només recomanar-te de posar alguna mena de balla decorativa (però funcional) per no tindre accidents.

Jo en vaig tindre un d'accident amb el meu mòdul (la locomotora va caure al terra des de l'altura a la que estava el mòdul que estava sobre una taula) i tot i que la locomotora seguia funcionant, es varen trencar enganxalls i topalls de la màquina, cosa que em va fer molta ràbia.

No et desitjo que et passi el que em va passar a mi, però et recomanaria com a mesura de seguretat, posar alguna cosa que impedeixi la caiguda de màquines i material al buit. Més que res, perquè és un material molt bonic i car, seria un llàstima que es fes malbé.
Tornar a dalt Ir abajo
jordi48
Trenjardinaire
jordi48

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 1:46 am

Hola Pau, tens raó pasa molt just i podria caure, encara no està decidit el recorregut, les vies no estan fixades, el més segur es que arrambi tota la maqueta a la paret crec quedarà millor per decorar-le, el poder donar total la volta a la maqueta també m'agrada però em complica la decoració i per seguretat entraré una mica més el traçat com bé dius per no tenir cap disgust. Com us vaig dir es el primer circuit i tot el que em dieu m'ajuda molt, gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
jordi48
Trenjardinaire
jordi48

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 1:53 am

Sisu, el no poder veure el teu material rodant deu ser fotut (crec), no tens espai? O un lloc on fer-lo corra? Si vens un dia per Barcelona ja saps m'avises i a corra ok
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 4:03 am

Gràcies Jordi, BCN queda lluny (bé, la veritat és que tot queda lluny....)
Tornar a dalt Ir abajo
jordi48
Trenjardinaire
jordi48

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 8:47 am

hola ostman, Pau la muntanya es molt senzilla una estructura de cartró reciclat del carrer, i fet un túnel recta en forma de U amb suports laterals en forma de triangle per reforçà l'estructura també triangles de cartró per sobre (mirar fotos). Després papers d'embalar i o diaris arrugats en els forats que queden ben fixats amb cinta de pintor. Comprar venes amb escaiola, drogaries i farmàcies, mollar-les en una safata o cubeta i posar amb cura, el mateix pes el està mullades agafan formes amb relleu i de formes diferents quant d'assecant queda molt dur, pots pintar..etc,
nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 2yv82zc
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 7:11 pm

Però si ja el tens acabat! aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 1:58 pm

He estat fora uns dies i la seva planta es procedeix amb la velocitat. Bravo!
aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
jordi48
Trenjardinaire
jordi48

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDt Des 08, 2015 10:42 am

Hola encara falta bastant però si que i avançat molt, ara toca acosta tota la maqueta a la paret o tinc tot molt provisional per tant no serà difícil, variar traçats de vies, començà electrifica els desviaments, i moltes més coses. Ahir vaig provar la grava que tinc per vies (foto), fins aviat
nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 Ajryn7
Tornar a dalt Ir abajo
jordi48
Trenjardinaire
jordi48

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDt Des 08, 2015 10:44 am

nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 Vscn01
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDt Des 08, 2015 7:21 pm

Potser és un efecte òptic però sembla que les dues vies estan molt a prop, has mesurat la distància d'entrevia?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDt Des 08, 2015 7:26 pm

Jordi, aquests edificis mereixen un fil a part, amb bones fotos i moltes explicacions.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDt Des 08, 2015 7:32 pm

Sisu escrigué:
Potser és un efecte òptic però sembla que les dues vies estan molt a prop, has mesurat la distància d'entrevia?

Ara que ho dius, sí que és veuen massa juntes en algun punt... hi som a temps a ajustar una mica aquestes distàncies?
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi

Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDc Des 09, 2015 11:28 am

Estic impresionat molt bona feina, fa goig, a més jo tinc certa debilitat per les rectes i aquest circuit les te molt maques, també m´ha agradent les vies juntes a les rectes,però  com diu mitjans vigilaria.  Podrias fer proves de galib amb els vagon més llargs que tinguis, jo ho faria de forma manual per poder valorar millor els espai que queden tot sigui que amb el temps quan tinguis untransfomador més potent i fassis rodar màquines  o vagons llargs et portis un disgust.

Repeteixo m´encantan les rectes, i soc  de Gracia espero que hem convidis a la inaguració,i per poguer dur algun tren, portaré el cava  Very Happy  Very Happy  Very Happy  i si cal pastís.
Tornar a dalt Ir abajo
Mak
Trenjardinaire
Mak

Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDj Des 10, 2015 4:04 am

Hola, com esteu tots?
Veient el treball de Jordi 48, se m'acut que potser algun dia hagi d'acabar desmuntant el del jardí i fent en un interior. De moment, em conformo com cada any, muntant l'aparador de la botiga amb el tren de Nadal.
Una cosa és una cosa i, a més, faig feliços molts nens.
Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDj Des 10, 2015 5:27 am

Doncs això està bé, fer sentir bé els altres és bo per un mateix i potser crearàs afició. ok
Tornar a dalt Ir abajo
jordi48
Trenjardinaire
jordi48

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitimeDj Des 10, 2015 11:58 am

Bona nit a tothom, avui i fet feina el final i acostat tota la maqueta contra la paret això m'ha obligat ha retocar corbes i per tant també les rectes, que s'han separat més, seguint als vostres consells. Crec que ací quedà millor amb el mural que vaig pintar a la paret. També i fet proves amb el sistema digital que tinc, alguns problemes el principi doncs el comandament no funciona bé,(comentat en el fil digital) la máquina fa un soroll diferent i els llums s'encenen tots davanters i darrers vagi endavant o enrere, només en pot anar una a l'hora, les màquines no estan digitalitzades (encara) o faré "piano piano", com de costum us poso unes fotos, a reveure, Jordi
nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 260wzv6
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: nou circuit interior lgb [jordi48]   nou circuit interior lgb [jordi48] - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

nou circuit interior lgb [jordi48]
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 18Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 18  Següent