TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
La meva primera locomotora WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 La meva primera locomotora

Ir abajo 
+4
Sisu
TramBlau
josepmaria
Olot
8 participantes
AutorMissatge
Carles Marcos
Trenjardinaire
Carles Marcos


Ubicació : a
Edat : 24
Data d'inscripció : 25/06/2015
Nombre de missatges : 121

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDs Ago 01, 2015 1:30 am

Aquí us deixo un vídeo de la meva primera locomotora



No se sembla gens a les vostres , però és igual, ja milloraré. Tampoc s'ha de ser competitius

Vaig tenir problemes amb la pintura, i tampoc s'adheria bé a la via, només tenia un dels seus dos eixos tractors un mes més tard intentant arreglar el cablejat, se'm va començar a trencar per tot arreu i no la vaig poder salvar.
Tot el sistema elèctric el vaig acabar a l'última tarda del 2014 i vaig acabar la locomotora del tot el 3 de gener. El que més m'agradava de la locomotora era que s'encenia només la llum del sentit en que anava, funcionava tot amb una bateria recarregable de 4,5V i es podia cambiar el sentit a través d'un commutador.

La meva primera locomotora 14ucl5j

Aquesta és l'única foto que vaig fer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDs Ago 01, 2015 3:40 am

És (o era) una peça ben original. És una llàstima que se't trenqués. No hi ha possibilitat d'arreglar-la?

Certament la tracció per només un eix va molt malament. Lo interessant hagués estat tracció als dos eixos.

A mi m'agrada. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1829

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDs Ago 01, 2015 3:41 am

A mi també m'agrada
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDs Ago 01, 2015 3:42 am


Carles Marcos escrigué:
... No se sembla gens a les vostres , però és igual, ja milloraré. Tampoc s'ha de ser competitius...

I tant que no. El que busqui competició no ha encertat el lloc. Es tracta de que cadascú faci el que vulgui, sàpiga o pugui. El sentit no és comparar-se als altres, sinó que tothom aprèn de tothom.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDs Ago 01, 2015 4:12 am

Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDs Ago 01, 2015 5:33 am

Està molt bé Carles, ets molt jove i veig que tens moltes aptituts, ja aniràs millorant. Et cal experiència, com en tot, tens molt camí per fer.
Estic segur que si t'hi poses faràs coses molt interessants.

Bravo Bravo Bravo
Tornar a dalt Ir abajo
Carles Marcos
Trenjardinaire
Carles Marcos


Ubicació : a
Edat : 24
Data d'inscripció : 25/06/2015
Nombre de missatges : 121

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDs Ago 01, 2015 5:44 am

Olot escrigué:
És (o era) una peça ben original. És una llàstima que se't trenqués. No hi ha possibilitat d'arreglar-la?




No, només tinc el xassis per una caixa, sense rodes, que una la vaig haver de tirar perquè intentant posar la politja per la tracció es va separar la roda de l'eix.

Però a partir d'una peça original com el xassis d'alumini m'agradaria fer-ne una rèplica solucionant tots els problemes
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDs Ago 01, 2015 7:42 am

Nano , vas ben encaminat, aixo promet, ja veuras com sense adonarten faràs coses cada cop mès perfeccionades, endavant!!!!

                                                                                       Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDg Ago 02, 2015 11:24 pm

Mica en mica...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDg Ago 30, 2015 6:16 am

Hola CArles!!! de CArles a Carles.....moltes felicitats per la teva feina....ets jove i ja fas trens.... ha que tu has passat bé fent-la..???!!! aixó es el que més m'agrada les bones estones que un passa fent allò que més li agrada et felicito i t'animo a seguir!!!

gràcies per compartir...

mallet73

Tornar a dalt Ir abajo
Carles Marcos
Trenjardinaire
Carles Marcos


Ubicació : a
Edat : 24
Data d'inscripció : 25/06/2015
Nombre de missatges : 121

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDg Ago 30, 2015 7:20 am

Si que m'ho he passat bé, és una bona forma de passar l'avorriment a l'hivern per les muntanyes, quan la vaig fer estava súper orgullós, però ara estic fent una altra que m'està quedant millor. Bueno, el nivell de tècnica va pujant
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitimeDg Ago 30, 2015 7:31 am

Carles Marcos escrigué:
Si que m'ho he passat bé, és una bona forma de passar l'avorriment a l'hivern per les muntanyes, quan la vaig fer estava súper orgullós, però ara estic fent una altra que m'està quedant millor. Bueno, el nivell de tècnica va pujant

molt bé et felicito.. tots hi hem passat...celebro el teu orgull jo també ho estic dels meus aparatus!! t'animo a continuar..!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





La meva primera locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva primera locomotora   La meva primera locomotora I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
La meva primera locomotora
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» SIMPLON la meva locomotora a vapor viu
» Locomotora Berga i locomotora Madrid-Almorox
» Cotxe Cp3 del tren d'Olot a escala IIm (La meva versió del vagó d'Arkit)
» Primera incursió al món de la fusta. .. cotxe Martorell
» Primera maquina de llautó dels tallers Mikado

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: