TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 De Stainz que udola, a Stainz funcional

Ir abajo 
+8
TramBlau
Shay
MALLET73
alejandro sasplugas
Sisu
ut800035 (†)
josepmaria
Mitjans
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12136

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDv Jun 12, 2015 7:59 am

Tren aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDv Jun 12, 2015 10:13 am

Un treball excel·lent Amadeu, m'agrada molt la teva manera de treballar.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDv Jun 12, 2015 7:56 pm

Quines feines que fas Amadeu, tens unes mans...
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 2:52 am

Veus Amadeu ? Aixo que fas tu si que es magistral, perque inquibir la instalacio electrica de la forma que ho  as fet tù, no es facil i tambè els retocs de carrosseria, que a part de personalitzar milloren la estetica de la maquina, Molt bè!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 5:16 am

Un elogi molt amable de part teva, Ignasi.

Alejandro, no n'hi ha per tant. Jo veig molt més gran i imaginativa la personalització de les 2095 que tu has fet que no pas aquesta xapuceta. Aquí jo no he fet res més que canviar el cablejat i poca cosa més. De totes maneres gràcies per l'elogi.

Gracies a tots, sou molt amables... però no aplaudiu encara que la feina no s'ha acabat pas. Tot aquest bunyol de cables que hi ha a la cabina, ara és més petit que abans però encara és un bunyol. I això no es pot deixar veure, o sigui que s'hi havia de fer alguna cosa. La millor idea que se m'ha acudit és de fer un doble terra que ho tapi tot.

Dit i fet! Tallem un tros de plàstic més o menys a mida...

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 15729s6

I això pot quedar així:

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Ir04gm

Com que la idea em convenç més que no pas veure els cables, quatre trossos més de plàstic i ens queda això:

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 2qno3ld

I posat a dins de la cabina, teòricament es veurà així:

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Sxc0uc

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Fvlerk
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 5:57 am

genial com els mags que tenen doble fondo!! el maquinista que?? el tindràs que escurçar???

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 6:17 am

Parlan de maquinistes, sabeu on en puc trovar? perque a ebay sols trobo figures variades, jo vull maquinistes vapor i diesel , titulats hè  !!!! per fer servei.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 7:26 am

MALLET73 escrigué:
genial com els mags que tenen doble fondo!! el maquinista que?? el tindràs que escurçar???

salutacions

mallet73

No ho crec pas, però si l'hi he de tallar les cames, ho faré sense complexes.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 7:31 am

alejandro sasplugas escrigué:
Parlan de maquinistes, sabeu on en puc trovar? perque a ebay sols trobo figures variades, jo vull maquinistes vapor i diesel , titulats hè  !!!! per fer servei.

Aquí en surten molts, però hauràs de mirar a veure quins són en venda:

LGB Lokfürer Google

I aquí també, aquests sí que són per a comprar:

LGB Lokfürer Ebay
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 7:53 am

Gracies, ho provarè.
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 8:12 am

Amadeu,

Per amagar el munyoc de cables, també pordries utilitzar uns cabaços de carbó com fèien al SFG, hi ha fotos a on es veuent aquesta cabaços dins de la cabina.

No vull dir amb això que no m'agradi la teva solució
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 8:15 am

fve escrigué:
Amadeu,

Per amagar el munyoc de cables, també pordries utilitzar uns cabaços de carbó com fèien al SFG, hi ha fotos a on es veuent aquesta  cabaços dins de la cabina.

No vull dir amb això que no m'agradi la teva solució

no es mala idea 2 caps pensen més que un!! ho tindré present!!

gràcies

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 8:18 am

fve escrigué:
Amadeu,

Per amagar el munyoc de cables, també pordries utilitzar uns cabaços de carbó com fèien al SFG, hi ha fotos a on es veuent aquesta  cabaços dins de la cabina.

No vull dir amb això que no m'agradi la teva solució

Certament és bona idea.

Jo havia pensat en posar cabassos de carbó a sobre d'aquesta espècie d'armari que he hagut de fer per a que hi càpiguen els connectors que van cap als llums. Precisament tinc cabassos dels pessebristes amb els que havia pensat. Però no sé si ho faré. Primer provaré com queda.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 9:17 am

M'agrada la idea dels cabassos.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDg Jun 14, 2015 7:41 am

Avui és un gran dia.

Ja he collat el terra de la cabina, des de sota la cabina mitjançant uns cargols.

També he fet la tapa de sota dels tancs, que quedaven buits i no podia posar-hi el llast.
Per això he tallat unes peces a partir d'una planxa de plàstic de 1'5 mm de gruix.

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Mbkfvm

Les he corbat amb calor i amb l'ajuda d'una peça que tingués un diàmetre d'un centímetres (la broca).

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 2aervur

Un cop ajustades les he encolat i ha quedat així:

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 2mcdcuu

A dins dels tancs hi he posat unes peces de plom que ja havia fet en previsió. Ara puc confirmar que la màquina pesa 2 kilos 400 grams clavats.

Després la he provat. Tot i que fa molts dies que no circula cap tren i que tampoc no he netejat les vies, tot ha anat molt be. La màquina s'ha comportat divinament.

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Vew76e

Aquí tenim un altre detall de la part de sota dels tancs

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 10yp7hx

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 24w6jaf

Ara ja falta molt poc.


Editat per darrera vegada per Olot el Dg Jun 14, 2015 9:39 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDg Jun 14, 2015 8:30 am

genial
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDg Jun 14, 2015 9:24 am

Amadeu i tots els demés

Hi posaràs llast a dins els tancs d'aigua?.

M'agrada aquesta solució.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDg Jun 14, 2015 9:28 am

És una gran satisfacció acabar un projecte d'aquests. Ara, a enllestir-la i a gaudir-la. .!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDg Jun 14, 2015 9:37 am

Si, Joan. Queda repassar algun detall. Caldria pintar-la tota i entretenir-s'hi una mica. Però això serà més endavant. De moment ja la tinc funcional, que és el que volia.

I encara tinc una altra Stainz udolant a transformar !!

ignasibaga escrigué:
 Amadeu i tots els demés
 Hi posaràs llast a dins els tancs d'aigua?.
 M'agrada aquesta solució.
 Fins aviat, Ignasi.

I tant que si. Ho havia comentat i tot:   Wink

Olot escrigué:
... A dins dels tancs hi he posat unes peces de plom que ja havia fet en previsió. Ara puc confirmar que la màquina pesa 2 kilos 400 grams clavats...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDg Jun 14, 2015 9:39 am

Nomes com a sugerencia , has pensat a obrir les portes de la cabina? jo ho he fet a les meves i guanya bastant. Penso pero, que si has aixecat el terra per amagar la instalaçio electrica aixo no sigui posible, en tot cas les millore son evidents . Has fet molt bona feina.

                                                                                           Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDg Jun 14, 2015 9:44 am

Si que se'm havia passat per el cap.

Però efectivament l'haver aixecat el terra és una de les raons per les que no ho puc fer. A demés, també he fet aquest invent de poder desmuntar la cabina desplaçant-la endarrere, per la qual cosa perd una mica de solidesa en la fixació entre cabina i caldera. Temo que obrir la porta també l'hi faria perdre una mica de consistència al conjunt de la caixa. Per si fos poc, la caixa que amaga els cables arriba fins a mitja porta (no ho digueu a ningú), amb la qual cosa no te sentit fer-la practicable.

Per tant, per totes aquestes raons me'n he estat. Però el suggeriment era bo. Moltes gràcies per haver-lo fet.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDc Jun 17, 2015 7:00 am

Avui he fet la prova de tracció a la Stainz. Puja per pendent de 35 per mil amb set vagons amb adherència total, sense patinar ni arrencant als punts més difícils. Amb vuit ja patina.

No està malament si tenim en compte que la seva fita era arrossegar trens de 3 o 4 vagons, i que els trens més llargs autoritzats a circular per a tot el circuit són de 6 vagons. La màquina acompleix de llarg les seves expectatives.

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDc Jun 17, 2015 9:50 am

Celebro que la experiencia sigui positiva , aixo demostra que tens el pes adecuat al teu circuit, aixi que vagi a la Vilella et donarè el pes de les meves, que deu rondar el mateix que tu tens , amb una maquina tan petita no es poden fer miracles . pero si que s`a de reconeixer que aquestes petites tenen una força notable i proporcionalment superior a moltes altres de rodatge superior,d`aqui ve la meva teoria  de que les maquines BB , o 2 Stainz tenen mes força que les altres.

                                                                                    Bona nit , fins demà.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDc Jun 17, 2015 9:53 am

applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitimeDc Jun 17, 2015 9:58 am

Has fet una petita bestia..! aplaud

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: De Stainz que udola, a Stainz funcional   stainz - De Stainz que udola, a Stainz funcional - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
De Stainz que udola, a Stainz funcional
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 8Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent
 Temas similares
-
» Stainz personalitzades.
» Personalització d'una Stainz
» embrutiment d'un Stainz n ° 3
» Una góndola per a transport de Stainz
» Stainz freelance by Frederic

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: