El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
Assumpte: Personalització d'una Stainz Dg Jul 06, 2014 10:14 pm
Durant molt de temps jo estava al voltant d'un Stainz rovnata molt de temps i volia tractar de modificar tuples a. Per ara, jo treball a l'interior, vaig obrir la meva habitació perquè és intezione simular el braser encès.
L'exterior ha estat mòlt i eliminat tota la impressora canonades de reproduir una mica més realista
Amb aquest .. i bones festes!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Personalització d'una Stainz Dl Jul 07, 2014 8:33 am
Un treball que es presenta molt interessant. Espero impacient la continuació.
Un lavoro che si intuisce molto interessante. Spero impaziente la continuazione.
Pot ser que sigui l'última actualització de la validesa de vacances ... La part dreta de la caldera gairebé acabat, totes les peces encara no estan fixats de manera que si vostè no està perfectament en línia és la raó. En teoria em perdi la 'prerscaldatore' (anomenat?) Tornirlo però jo no ho he fet i no volia un altre tub.
A l'estand, per ara poso els marcs que sobresurten, i he creat un port de carbó més gran i més rústic.
Bones festes a tots
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
Finit desgràcia les vacances, al nord d'Itàlia, el clima és dolent i no puc treballar a la pista, he acabat les existències de gomes i resines, així que va tornar a treballar en Stainz. Aquí està la cabina d'acabar l'espera de la capa d'imprimació per corregir els errors del passat ...
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Personalització d'una Stainz Dj Abr 30, 2015 6:08 pm
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Personalització d'una Stainz Dv Maig 01, 2015 8:23 pm
Olot escrigué:
El teu treball ha continuat?
oh si ente tantes com tu..segur que no..
mallet73
flyfabio (†) Jardinaire
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
Assumpte: Re: Personalització d'una Stainz Dg Ago 09, 2015 10:22 pm
Demano disculpes per la llarga absència, però entre la feina, la família i entrenar el temps que queda és molt poc ... Stainz és la manca completa dels nombres. Simplement parpellejar circuit (transistor, condensador i resistència) vaig crear la caldera efecte, els tres LEDs són dos vermells i un de groc, cadascun amb prorpio circuit intermitent per a un efecte diferent. Els tres LED han estat inundats amb sal gruixuda amb adhesiu de cianoacrilat i acrílic negre pintat. La transparència de la sal al meu entendre crea un effeto realista amb pocs euros gastats. aquí està el video.
Volia presentar reemplaçar la canonada clàssic és que vaig fer conductes plasticard.
Al final eren massa gran per a un cotxe tan petit així que vaig preferir mantenir aquest originals canonades lligant amb tires de tela.
El sòl de la cabina està coberta amb llistons de models de vaixells de fusta.
És ha ampliat 'possible' amb el plasicard que vaig enganxar una xarxa d'efecte llúdriga mosca visible en les fotos. La gairebé completa Stainz veu així
En comparació amb aquestes fotos a Stainz vaig afegir cortines en cabines, dos llums davanteres i ordres addicionals que van Dalal caldera a la cabina. Els detalls en fusions aixetes, manetes, fullets són fetes per mi amb centrífuga per als metalls, no van néixer per a aquest model de model, però em sembla que encaixen bé. Si trobo el temps vaig completar model foo i col·loco la versió final.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Personalització d'una Stainz Dl Ago 10, 2015 2:43 am
Moltes gràcies per les fotos !
La idea de la sal és molt bona. M'agrada.
I també m'agraden tots els canvis que has anat fent a la màquina.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Personalització d'una Stainz Dg Ago 30, 2015 6:57 am
aquest suport que fas servir es giratori, oi?? com l'has fet..??
gràcies
mallet73
flyfabio (†) Jardinaire
Assumpte: Re: Personalització d'una Stainz Dc Oct 07, 2015 1:05 am
Poc temps lliure i moltes coses a fer. El Stainz tenia alguna petita aggiuornamento. Llums instal·lades afegint dos a la part davantera, feta de cortines de tela a la cabina. Missing calcomanies i amagar el fil dels fars que es veuen.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Personalització d'una Stainz Dc Oct 07, 2015 3:31 am
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Personalització d'una Stainz Dc Oct 07, 2015 3:41 am