El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: STAINZ LGB 2020 Dl Ago 05, 2024 4:36 am
Estimats amics,
Us presento el meu nou projecte: la transfirmació de la locomotora de vapor STAINZ LGB. Aquesta locomotora de vapor va ser la primera que vaig adquirir ja fa més de 30 anys i encara funciona molt bé. Una máquina molt coneguda per tothom i que és pot transformar fàcilment i crear una altra completamente diferent a partir de la base d´aquesta locomotora de vapor 020. La tenia apartada fa anys i després de llegir el nostre meravellós i formidable fòrum i veure les persones (hi ha moltes) que han transformat aquesta locomotora de vapor 020, em vaig posar a estudiar el model per a restaurar-lo i transformar-lo en una locomotora 020 del Basc Asturià (VA).
La vaig desmuntar peça a peça, la vaig netejar, pintar, canviar peces per altres amb la fonalitat de millorar la seva qualitat. Per això, vaig posar-li fars i altres detalls per embellir-la i per què no, canviar-la i donar-li un aspecte més maco i ferroviari i fins i tot, per què no, crear un nou model a partir de la base d´aquesta STAINZ LGB.
Espero que us agradi aquesta transformación:
I a partir d´aquí vaig començar la transformació per aconseguir aquest resultat: ((( 1ª PART )))
I a partir d´aquí, ja va tomant forma per al resultat final que us mostraé en uns dies, pot ser demà:
Seguim aquesta tarda el treball per terminar-la demà i publicar mès fotos de la segona part.
Espero que us agradi.
Una abraçada. Álvaro.
Editat per darrera vegada per alvarop el Dl Ago 05, 2024 4:40 am, editat 1 cop en total
A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: STAINZ LGB 2020 Dl Ago 05, 2024 4:39 am
Hola Alvaro!
Quin material fas servir per fer les peces que hi has afegit?? És una recreació d'alguna real o es una versió lliure?
Gràcies
salutacions
mallet73
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: STAINZ LGB 2020 Dl Ago 05, 2024 4:47 am
Hola Carles! Com va això amic meu!
Doncs les peces afegides son de la reserva de peces que tincs d´altres transformacións, Mai tiro res i reservo per afegir en altres models o transformacions. I també evergreen per fer els laterals nous. Els nous fars son peces d´altres locomotores transformades que he guardat.
No és una reprodució d´un model concret. Mès bé, es del material vist a la xarxa de vía mètrica al nord del pais i també dels llibres que tinc de vapor per aconseguir una locomotora real a partir d´aquest model LGB 2020.
Si et dic la veritat, tenia moltes ganes de posar-me amb aquesta locomotora i transformar-la per donar-li una altre aspaecte i mira ja me he posat i espero que el final t´agradi la seva transformació i canvi.
Salutacions i una gran abraçada. Álvaro.
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: STAINZ LGB 2020 Dl Ago 05, 2024 5:15 am
Ja no és la mateixa locomotora. Ben fet!
Motivaràs als altres a fer el mateix!
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: STAINZ LGB 2020 Dl Ago 05, 2024 5:16 am
Gràcies per la ràpida resposta!! crec que quant fas una peça que es una inspiració i no una recreació es quant més es gaudeix..
Estàs fent una bona peça com ens tens acostumat....
Salutacions
mallet73
Assumpte: Re: STAINZ LGB 2020 Dl Ago 05, 2024 5:17 am
Tonton escrigué:
Ja no és la mateixa locomotora. Ben fet!
Motivaràs als altres a fer el mateix!
Aquí ens provoquem mutuament!!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
... La tenia apartada fa anys i després de llegir el nostre meravellós i formidable fòrum i veure les persones (hi ha moltes) que han transformat aquesta locomotora de vapor 020, em vaig posar a estudiar el model per a restaurar-lo i transformar-lo en una locomotora 020 del Basc Asturià (VA). ...
Quina és la 020 del VA? en tens alguna fotografia?
No es cap locomotora real i totes al mateix temps. Ja saps que a la xarxa de via mètrica del nord hi había moltes i m´he inspirat veients models que van existir però sense replicar un en concret.
Avui publicaré les fotos finals d´aquest nou treball.
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064