TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 locomotora 3 carrilet Tortosa

Ir abajo 
+10
ignasibaga
Mitjans
Olot
MALLET73
KTK
josepmaria
fve
jaume
ostman
Maxx_Rivoli
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Maig 20, 2015 4:33 am

Olot escrigué:
El pes és correcte, Carles. Això ve a ser el que pesa una màquina normal de LGB. Però si vols que et pugi be i et tingui una bona adherència, un kilet o un kilet i mig més no faran cap mal.

Ara ets a temps d'afegir-li. Un cop acabada la màquina, si et patina amb més de quatre vagons serà molt més difícil d'afegir-l'hi.

si tot i així encara hi ha espai per la part interior per afegir

ignasibaga escrigué:
 Hola Carles i tots els demés.

 Hi has posat plom al interior de la caldera?, em sembla que seria un bon punt per posar-ne una mica, sobre tot des de el dom de la vàlvula de pressió fins a la cabina.

 Molt bona feina per les dues produccions.

 Fins aviat, Ignasi.

si en la caldera i en els diposits també.... el dom es tot d'una peça de resina....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Maig 20, 2015 5:35 am

Ostres, doncs jo estic d'un vago....
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Maig 20, 2015 8:48 am

Carles, les maquines amb 3 eixos acoplats , no solen tindre la mateixa adherencia que les de 2 eixos,jo, per experiencies , el que faig es llimar unes decimes el suport del eix central per que no descançi pes a la via, d`aquesta manera tot el pes recau sobre el eixos extrems i guanyan amb traccio. Tambè el teu model al tindre el bogie devanter, tot el pes que recau en aquest, merma el pes adherent de la maquina. ¿has pensat a omplir de plom els tancs laterals? ademes de la caldera .Rep la meva feliçitació perque el model es realment molt bonic.  
                                                                                      Rep les meves salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
FACTOR
Trenjardinaire
FACTOR


Ubicació : BARCELONA
Edat : 78
Data d'inscripció : 08/12/2009
Nombre de missatges : 476

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Maig 20, 2015 10:14 am

Carles.- Guapísima...molt bone feina dels teus tallers, jo també posaría mes carga de plom, amb 2,5Kg. tindrás problemas de arrastre i adherencia.
Obriré un fil per comentar i demená consell, sobre adherencia, arrastre, via amb humitat, etc., ting experiencias que comentaré.
Salutacions.
Jaume
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Maig 20, 2015 8:15 pm

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDj Maig 21, 2015 1:52 am

alejandro sasplugas escrigué:
Carles, les maquines amb 3 eixos acoplats , no solen tindre la mateixa adherencia que les de 2 eixos,jo, per experiencies , el que faig es llimar unes decimes el suport del eix central per que no descançi pes a la via, d`aquesta manera tot el pes recau sobre el eixos extrems i guanyan amb traccio. Tambè el teu model al tindre el bogie devanter, tot el pes que recau en aquest, merma el pes adherent de la maquina. ¿has pensat a omplir de plom els tancs laterals? ademes de la caldera .Rep la meva feliçitació perque el model es realment molt bonic.  
                                                                                      Rep les meves salutacions

gràcies per les teves paraules de concell ho tindré present, si els laterals tenen plom dins..

FACTOR escrigué:
Carles.- Guapísima...molt bone feina dels teus tallers, jo també posaría mes carga de plom, amb 2,5Kg. tindrás problemas de arrastre i adherencia.
Obriré un fil per comentar i demená consell, sobre adherencia, arrastre, via amb humitat, etc., ting experiencias que comentaré.
Salutacions.
Jaume

ok, espero aquest fil per veure les vostres experiències...

Olot escrigué:
Potser això t'interessa, Carles:

http://www.ebay.de/itm/LGB-ERSATZTEILE-Rauchkammerture-Artnr-20700-20710-/381262467878?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item58c5039326

gràcies Amadeu..els taller mallet ja en varen comprar i les tenen en resina però tot i així aquesta per segons quina caldera és petita....

alutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDs Maig 23, 2015 12:24 am

Els tallers no han pogut aprofitar els sistema de pistons que tenien d'altres maquines així que han fet una comanda a alemanya per comprar els que creuen que aniran millor...un cop arrivin ja us faré 5 centims.....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDl Maig 25, 2015 3:35 am

mosegaungles mosegaungles mosegaungles mosegaungles ara toca possar remblons....

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 34e3h2h

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDl Maig 25, 2015 6:02 am

M'agrada molt la barana!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDl Maig 25, 2015 6:14 am

Sisu escrigué:
M'agrada molt la barana!

estàs de conya, no??¿??!!! triste6 triste6 es una varilla i 2 agulles de cosir...

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDl Maig 25, 2015 7:57 am

M'és igual de què està fet, lo que compta és el resultat final. Si després de pintar-la queda bé, endavant.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDl Maig 25, 2015 9:59 am

Com sempre, molt enginyós.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Maig 27, 2015 3:25 am

les feines d'avui!!

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 28v99ux

+++++ remblons...

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 2rpg1gn

he possat plon on hi ha espai per aumentar el pes..

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 2m68jra

els pistons ja les he adaptat a la espera de que arrivin les peces que falten...

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 2n9yu6b

continuarà

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Maig 27, 2015 5:59 am

Estic una mica marejat ! locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Vert-malade-thermometre-58992
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Maig 27, 2015 9:16 am

genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDj Maig 28, 2015 3:01 am

Olot escrigué:
Estic una mica marejat !  locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Vert-malade-thermometre-58992

si perdona per no moure la màquina vaig optarper moure la camara...

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 1p6tnc

avui ha estat dia de pasamans, cadenes etc....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDj Maig 28, 2015 3:41 am

No, si ho deia per la quantitat de treballs que fas !!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDj Maig 28, 2015 3:57 am

Olot escrigué:
No, si ho deia per la quantitat de treballs que fas !!

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu nose riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Jun 03, 2015 2:16 am

hola doncs com ja ha arrivat el material que faltava avui muntatge...

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 28ro10l

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Zlornq

demà l'altre pistó!!!, el radi a quedat una mica afectat al colocar els cilindres caldrà veure fins a quin punt..per el moment el moviment en marxa en linia recta va tot molt bé..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Jun 03, 2015 5:41 am

Vas molt ràpid........i jo.....uf....
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Jun 03, 2015 6:09 am

Sisu escrigué:
Vas molt ràpid........i jo.....uf....

tampoc tan..entre esperar peces i ara el muntage.............. ja veurem com va en el gir... falta pintar, carbó, llum, maquinista,........!!! i alguna sorpresa més abans de estar llesta..el que si tinc por es que el gir quedi reduït i no pugui circular per el Momi...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Jun 03, 2015 6:25 am

Vas molt ràpid tot i fent moltes peces a l'hora. Si només en fessis una l'acabaries en dos dies i mig.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Jun 03, 2015 7:36 am

Doncs no sé com t'ho fas. Jo estic una mica mandrós, però quan m'hi poso abans no faig una cosa me la miro i remiro tant que quasi no avanço. I quan veig tot el que em queda i coses que no sé com les faré........
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Jun 03, 2015 9:36 am

Hola Carles i tots els demés.

MALLET73 escrigué:
...... el radi a quedat una mica afectat al colocar els cilindres caldrà veure fins a quin punt..per el moment el moviment en marxa en linia recta va tot molt bé..

salutacions

mallet73

Creuem els dits a veure que passa. però potser seria interessant fer una proba amb dues o tres corbes de R1 posades en corba i contra-corba com el mòdul del MOMI a veure que passa, hi han factors que fan pensar que podria ser que passi sense problemes, però n'hi ha d'altres que fan dubtar, no sé si seria possible petits retocs a la part interna dels cilindres, però no faria res sense fer probes.

Estas fent un treballs envejable.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitimeDc Jun 03, 2015 10:17 am

Particularment penso que no faria modificacions a la màquina si aquesta funciona per poder girar en una ziga-zaga de R1 que no és una cosa ni corrent ni convenient.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: locomotora 3 carrilet Tortosa   locomotora 3 carrilet Tortosa - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
locomotora 3 carrilet Tortosa
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Restauracio de la locomotora de lo carrilet, a Tortosa.
» Locomotora Berga i locomotora Madrid-Almorox
» Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava
» MC2 Tortosa - La Cava
» Locomotora 2-4-0

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: