| vagons de catalans | |
|
+20ignasibaga MALLET73 Mitjans alejandro sasplugas KTK Posets TramBlau ostman ut800035 (†) Maxx_Rivoli E4lok tram47 peps josepmaria Shay TJV jaume fve Olot Sisu 24 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dc Jun 08, 2016 3:17 am | |
| Esperarem a veure el resultat final. El vagó que he trobat és és de la serie K 201-231, ja el teníem previst del llibre d'en Salmerón, però en el llibre apareix un dibuix sense les trapes de respiració, però les dades coincideixen en els dos cassos, pel que penso que segurament n'hi havia de les maneres dins la mateixa serie. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dc Jun 08, 2016 3:36 am | |
| Jo crec que al llibre devia estar simplificat. Es veu igual però amb més coses. Interessant la cota d'alçada, que tants mals de cap em va donar per l'aspecte final. ... | |
|
| |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dc Jun 08, 2016 3:47 am | |
| Hola Joan.
Si en vols una còpia la faré, si t'ha de ser d'utilitat.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dc Jun 08, 2016 6:05 am | |
| M'agrada molt aquest planol... on has trobat aquesta joia?
| |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dc Jun 08, 2016 10:12 pm | |
| hola ignasi ja estan en marxa les tapes del bestiar!! també ja he fet la primera banyera.. salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dj Jun 09, 2016 3:46 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dj Jun 09, 2016 3:58 am | |
| Haureu d'editar un catàleg.... | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dj Jun 09, 2016 4:08 am | |
| Si, realment ja he perdut la pista de tot el material que heu fet... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dj Jun 09, 2016 4:32 am | |
| Jo crec que fins i tot ells ha perdut el control | |
|
| |
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dj Jun 09, 2016 7:05 am | |
| Guapisim , ja flipo de veuren un d`acabat!!!!!!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dj Jun 09, 2016 9:43 am | |
| Intentaré fer el llistat, i que en Carles em rectifiqui si erro la tirada.
1 -Vagó de vores baixes de dos eixos normal (2) 2 -Vagó de vores baixes de dos eixos curt (1) 3 -Vagó de vores baixes de dos eixos amb garita de fre (1) 4 -Vagó de vores mitjanes de dos eixos normal amb capçalera plana (1) 5 -Vagó de vores mitjanes de dos eixos normal amb capçalera plana curt (1) 6 -Vagó de vores mitjanes de dos eixos normal amb capçalera plana amb garita de fre (1) 7 -Vagó de vores mitjanes de dos eixos normal amb capçalera rodona (4) 8 -Vagó de vores mitjanes de dos eixos normal amb capçalera rodona amb garita de fre (1) 9 -Vagó de vores mitjanes de quatre eixos amb capçalera rodona (2) 10-Vagó tancat de dos eixos amb teulada a dues aigües (1) 11-Vagó tancat de dos eixos amb teulada arrodonida (1) 12-Vagó tancat de dos eixos amb teulada arrodonida amb garita de fre 13-Vagó tancat de dos eixos amb teulada arrodonida transport de bestiar (en construcció) 14-Vagó tancat teulada arrodonida transport de bestiar de quatre eixos 15-Vagó de viatgers CC de dos eixos (3) 16-Furgó del CC de dos eixos (1) 17-Vagó de vores mitjanes metàl·lic de dos eixos pel transport de potassa (banyera). (en construcció) 18-Vagó sitja de dos eixos pel transport de ciment (en construcció) Entre parèntesi els que he fet jo, llavors s'han d'afegir els que ha construït en Carles i altres-
Aquests corresponen a els vagons dels Catalans, 18 models diferents em sembla que no est`s malament i encara en queden en la carpeta de projectes. Però a més hi ha el vagó del Carrilet de La Pobla de Lillet pel transport de ciment i l'aranya d'aquest mateix tren. A més hi ha propostes en estudi per possibles realitzacions que no corresponen a aquestes dues series anteriors.
Ara que en Carles hi afegeixi el que jo m'hagi descuidat.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dj Jun 09, 2016 10:11 am | |
| Realment IMPRESSIONANT!, Tant les darreres imatges com el conjunt de la feina feta. Podrieu posar un codi de referencia a cada vagó i així us quedaría més clar quan es facin comandes | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| |
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dj Jun 09, 2016 12:12 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dj Jun 09, 2016 5:03 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dj Jun 09, 2016 6:15 pm | |
| | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dg Jun 12, 2016 10:15 pm | |
| Igansi jo crec que es del tot correcte!! jo he pogut treballar una estona amb 2 dels ultims vagons ahir a la tarda... el de bestiar he muntat els que més si idiuen però el engantxall de LGB per aquest model queda més a dins del vagó caldrà mirar com solventar-lo l'altre es el del ciment..nomès hi ha una imatge per la xarxa encara que m'he aproximat l'Igansi ja m'ha avisat de que h comes un parell d'errades que quedarant resoltes al tallar uns milimetres la planxa de PVC continuarem treballant mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dg Jun 12, 2016 11:03 pm | |
| La feina no s'atura... jeje... | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dg Jun 12, 2016 11:50 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dl Jun 13, 2016 2:32 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- ... ... ... el de bestiar he muntat els que més si idiuen però el engantxall de LGB per aquest model queda més a dins del vagó caldrà mirar com solventar-lo ... ... ..
mallet73
Jo miraria si es pot allargar una mica el braç-suport de l'enganxall de cada bogi, una altra possibilitat és separar l'enganxall i el bogi, posar el bogi en el punt que li pertoca i a l'enganxall fer-li una peça que permeti el gir i la recuperació de la posició amb una molla. I si no és possible cap de les dues posaria el bogi en el punt en que sigui funcional sense que l'hi afecti el topall del vagó, encara que quedi fora de mida. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dl Jun 13, 2016 2:42 am | |
| Pel que he vist amb els cotxes de Núria, allargar el braç massa pot donar problemes amb segons què l'enganxes. Si enganxo dos bogies amb braç llarg, no hi ha molt problema, però si l'enganxo a una màquina, amb el ganxo fixe, l'estira en girar i el fa descarrilar i tot. Si no ve d'aquí, potser el millor és falsejar la distància entre els bogies per a no tocar la longitud del braç. La idea de posar-lo apart, amb una molla, tampoc és mala idea. | |
|
| |
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dl Jun 13, 2016 2:51 am | |
| - ignasibaga escrigué:
- MALLET73 escrigué:
- ... ... ... el de bestiar he muntat els que més si idiuen però el engantxall de LGB per aquest model queda més a dins del vagó caldrà mirar com solventar-lo ... ... ..
mallet73
Jo miraria si es pot allargar una mica el braç-suport de l'enganxall de cada bogi, una altra possibilitat és separar l'enganxall i el bogi, posar el bogi en el punt que li pertoca i a l'enganxall fer-li una peça que permeti el gir i la recuperació de la posició amb una molla. I si no és possible cap de les dues posaria el bogi en el punt en que sigui funcional sense que l'hi afecti el topall del vagó, encara que quedi fora de mida.
Fins aviat, Ignasi. hola l'altre opció que hi ha es agafar el supor central de LGB del bogie que tenia muntat fins ara i canviar-lo per el del nou, així tindria el braç bo i els bogies de la forma que vull però caldrà esperar un parell de setmanes per fer-ho ahir ja no va donar temps.... salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dl Jun 13, 2016 9:30 am | |
| Crec que el problema que té Carles està referit al llarg del braç dels enganxalls
Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: vagons de catalans Dl Jun 13, 2016 10:01 pm | |
| - TramBlau escrigué:
- Crec que el problema que té Carles està referit al llarg del braç dels enganxalls
Pere si tinc el problenma del llarg però l'Amadeu te tota la raó no són els que possat si no el tipus usa de LGB..gràcies mallet73 | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: vagons de catalans | |
| |
|
| |
| vagons de catalans | |
|