TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria

+13
ODAKIM
alejandro sasplugas
ignasibaga
josepmaria
TramBlau
E4lok
MALLET73
jaume
Sisu
ostman
Olot
Maxx_Rivoli
Mitjans
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 20, 21, 22
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDj Jul 12, 2018 3:56 am

Segurament, alguna cosa s'hi podrà fer, perquè va fixat a la barana, que és de llautó. Ja miraré com ho fixo quan arribi el moment. Tot i així, la base on s'aguanta el calaix haurà de quedar fort...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDj Jul 12, 2018 4:02 am

Potser ara diré una animalada.
Sinó ho entenc malament imprimeixes la L del perfil i vas pujant la peça, penso, els angles son com dos passamans soldats per un costat, si imprimeixes primer un passamà al pla de la impressora i després pujar verticalment el segon passamà de manera que els fils que fa la impressora serien al llarga de la peça i aquesta tindria més resistència.
No sé si m'he sabut explicar bé.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDv Jul 13, 2018 12:18 pm

Ja tinc la caixa acabada i avui l'he pintat. Ja només em queda resoldre l'estructura i posar-la a lloc.

Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 20180732
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDs Jul 14, 2018 11:39 pm

Té un aspecte molt bo. Amb això ja l'acabes del tot?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDs Jul 14, 2018 11:41 pm

No, sempre li vaig trobant cosetes per fer... però gairebé la tinc llesta.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDs Jul 21, 2018 1:02 pm

Avui he decidit com fer la fixació del calaix i l'estructura.  Com que l'estructura no serà resistent, he decidit fixar directament la caixa a la barana i posar la part inferior de l'estructura a sota, postissa, feta amb angles i perfils d'evergreen.
Tambe he posat les planxes de reixa a la plataforma i als graons.

Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 20180744

Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 20180742

Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 20180743

Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 20180745

Ara, a l'exterior, ja quasi no hi queda res, algun detallet. Per finalitzar, quedarà l'interior i els vidres.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDs Jul 21, 2018 9:28 pm

Ho veig molt bé i crec que la sol·lució d'enganxar la caixa és la millor. super12
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDg Jul 22, 2018 1:05 am

Sisu escrigué:
Ho veig molt bé i crec que la sol·lució d'enganxar la caixa és la millor. super12
Jo dono suport a la idea super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM

Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDg Jul 22, 2018 1:37 am

TramBlau escrigué:
Sisu escrigué:
Jo dono suport a la idea super12  super12  super12

Pere

No sé si és la millor però queda molt guapa ok
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDg Jul 22, 2018 10:09 am

Per anar acabant detalls exteriors, he instal·lat les barres davanteres. Es tracta d'un filferro d'1,5mm, enganxat dins una forats a mida. Després, com si fos una funda, hi he posat un tub de llautó de 2mm, que entra quasi a pressió.

Li he fet amb massilla les boles de les puntes i quan estigui sec, al torn, li passaré paper de vidre per fer bé la bola.

Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 20180746

Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 20180747
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDg Jul 22, 2018 6:16 pm

Caram, quina precisió..... reverent
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDl Jul 23, 2018 9:06 am

genial genial genial genial genial

Fins aviat, Ignasi.

Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDl Jul 27, 2020 7:17 pm

Tot i que aquest fil porta molt de temps aturat i de moment, no tinc en vista quan ho podré reprendre, m'he dedicat a recuperar totes les fotos que s'havien perdut.
Animo a tothom que tingui fils així a que hi dediqui una estoneta de tant en tant per no perdre la informació tan valuosa que són les imatges.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDl Jul 27, 2020 7:19 pm

Precisament aquest fil, en recuperar-lo, me'l vaig llegir tot de dalt a baix i en fer-ho, he sentit una barreja de nostàlgia i orgull de tota la feina feta i el resultat aconseguit.

A veure si algun dia que pugui reprendre les feines aconsegueixo acabar la mecànica per a circular sense problemes.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDl Jul 27, 2020 8:22 pm

Moltíssimes gràcies, Joan!!!

applaud applaud applaud applaud

Mitjans escrigué:
Tot i que aquest fil porta molt de temps aturat i de moment, no tinc en vista quan ho podré reprendre, m'he dedicat a recuperar totes les fotos que s'havien perdut.
Animo a tothom que tingui fils així a que hi dediqui una estoneta de tant en tant per no perdre la informació tan valuosa que són les imatges.

1010p Bravo

Mitjans escrigué:
Precisament aquest fil, en recuperar-lo, me'l vaig llegir tot de dalt a baix i en fer-ho, he sentit una barreja de nostàlgia i orgull de tota la feina feta i el resultat aconseguit.

A veure si algun dia que pugui reprendre les feines aconsegueixo acabar la mecànica per a circular sense problemes.

Fa temps que me’n he adonat de que haver fet un fil i podar-hi imatges per a compartir-hi amb els altres, amb el temps li torna a l’autor en forma de diari del que has fet, d’arxiu cronològic que et permet saber quan has fet determinada cosa, i també com ho has fet, etc etc. Les adreces de botigues o de pàgines també: actualment el meu arxiu de dades és el fòrum, a on he compartit coses amb vosaltres, i ara m’és fàcil de trobar-les aquí.

sii
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitimeDt Jul 28, 2020 3:25 am

És una gran feinada i que s'ha de reconèixer. ok ok ok ok ok ok
Segur que tinc alguna cosa que hauria de repassar, però també en tinc d'altres que hauria de completar i altres que voldria compartir, però no torbo el moment i la forma de dur-ho a terme com jo voldria i el temps va passant i no faig res però no paro de fer coses.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria   Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria - Página 22 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria
Tornar a dalt 
Pàgina 22 de 22Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 20, 21, 22