NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria | |
|
+13ODAKIM alejandro sasplugas ignasibaga josepmaria TramBlau E4lok MALLET73 jaume Sisu ostman Olot Maxx_Rivoli Mitjans 17 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dj Jul 12, 2018 3:56 am | |
| Segurament, alguna cosa s'hi podrà fer, perquè va fixat a la barana, que és de llautó. Ja miraré com ho fixo quan arribi el moment. Tot i així, la base on s'aguanta el calaix haurà de quedar fort... | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dj Jul 12, 2018 4:02 am | |
| Potser ara diré una animalada. Sinó ho entenc malament imprimeixes la L del perfil i vas pujant la peça, penso, els angles son com dos passamans soldats per un costat, si imprimeixes primer un passamà al pla de la impressora i després pujar verticalment el segon passamà de manera que els fils que fa la impressora serien al llarga de la peça i aquesta tindria més resistència. No sé si m'he sabut explicar bé.
Fins aviat, Ignasi. | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dv Jul 13, 2018 12:18 pm | |
| Ja tinc la caixa acabada i avui l'he pintat. Ja només em queda resoldre l'estructura i posar-la a lloc. | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Ds Jul 14, 2018 11:39 pm | |
| Té un aspecte molt bo. Amb això ja l'acabes del tot? | |
| | | Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Ds Jul 14, 2018 11:41 pm | |
| No, sempre li vaig trobant cosetes per fer... però gairebé la tinc llesta. | |
| | | Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Ds Jul 21, 2018 1:02 pm | |
| Avui he decidit com fer la fixació del calaix i l'estructura. Com que l'estructura no serà resistent, he decidit fixar directament la caixa a la barana i posar la part inferior de l'estructura a sota, postissa, feta amb angles i perfils d'evergreen. Tambe he posat les planxes de reixa a la plataforma i als graons. Ara, a l'exterior, ja quasi no hi queda res, algun detallet. Per finalitzar, quedarà l'interior i els vidres. | |
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Ds Jul 21, 2018 9:28 pm | |
| Ho veig molt bé i crec que la sol·lució d'enganxar la caixa és la millor. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dg Jul 22, 2018 1:05 am | |
| | |
| | | ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dg Jul 22, 2018 1:37 am | |
| | |
| | | Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dg Jul 22, 2018 10:09 am | |
| Per anar acabant detalls exteriors, he instal·lat les barres davanteres. Es tracta d'un filferro d'1,5mm, enganxat dins una forats a mida. Després, com si fos una funda, hi he posat un tub de llautó de 2mm, que entra quasi a pressió. Li he fet amb massilla les boles de les puntes i quan estigui sec, al torn, li passaré paper de vidre per fer bé la bola. | |
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dg Jul 22, 2018 6:16 pm | |
| Caram, quina precisió..... | |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dl Jul 23, 2018 9:06 am | |
| | |
| | | Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dl Jul 27, 2020 7:17 pm | |
| Tot i que aquest fil porta molt de temps aturat i de moment, no tinc en vista quan ho podré reprendre, m'he dedicat a recuperar totes les fotos que s'havien perdut. Animo a tothom que tingui fils així a que hi dediqui una estoneta de tant en tant per no perdre la informació tan valuosa que són les imatges. | |
| | | Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dl Jul 27, 2020 7:19 pm | |
| Precisament aquest fil, en recuperar-lo, me'l vaig llegir tot de dalt a baix i en fer-ho, he sentit una barreja de nostàlgia i orgull de tota la feina feta i el resultat aconseguit.
A veure si algun dia que pugui reprendre les feines aconsegueixo acabar la mecànica per a circular sense problemes. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dl Jul 27, 2020 8:22 pm | |
| Moltíssimes gràcies, Joan!!! - Mitjans escrigué:
- Tot i que aquest fil porta molt de temps aturat i de moment, no tinc en vista quan ho podré reprendre, m'he dedicat a recuperar totes les fotos que s'havien perdut.
Animo a tothom que tingui fils així a que hi dediqui una estoneta de tant en tant per no perdre la informació tan valuosa que són les imatges. - Mitjans escrigué:
- Precisament aquest fil, en recuperar-lo, me'l vaig llegir tot de dalt a baix i en fer-ho, he sentit una barreja de nostàlgia i orgull de tota la feina feta i el resultat aconseguit.
A veure si algun dia que pugui reprendre les feines aconsegueixo acabar la mecànica per a circular sense problemes. Fa temps que me’n he adonat de que haver fet un fil i podar-hi imatges per a compartir-hi amb els altres, amb el temps li torna a l’autor en forma de diari del que has fet, d’arxiu cronològic que et permet saber quan has fet determinada cosa, i també com ho has fet, etc etc. Les adreces de botigues o de pàgines també: actualment el meu arxiu de dades és el fòrum, a on he compartit coses amb vosaltres, i ara m’és fàcil de trobar-les aquí. | |
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria Dt Jul 28, 2020 3:25 am | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria | |
| |
| | | | Locomotora dièsel DM6 del Cremallera de Núria | |
|