TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

El tren d'Olesa [Mitjans]

+22
4000Talguera
lluis7
ODAKIM
alejandro sasplugas
ostman
josepmaria
Mak
ut800035 (†)
FACTOR
tram47
peps
jordi
Sisu
MALLET73
Shay
Maxx_Rivoli
Olot
Mitjans
ignasibaga
KTK
jaume
TramBlau
26 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Nov 22, 2015 8:27 am

Malvrat el fred la cosa no para...
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Nov 22, 2015 8:36 am

Suposo que encara no se'm passen les ganes amb el fred. .. El dia que em constipi, ja veurem. ... bota
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 7:25 am

Avui ha estat un dia d'ajustar coses. He portat el Stadler per comprovar gàlibs i alguna coseta sí que he hagut de tocar. .. un dels fanals de l'estació principal, la caixa de connexions de l'estació terme, el muret desviat de la mateixa... Tot de cosetes per a què passi sense problemes tot el meu material.

L'estació superior ja quasi la tinc enllestida en quant a material, em caldran dues vies més de 600 mm.

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 Faviq1

També he posat el pont metàl·lic al seu lloc

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 3177910

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 107kjs7
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 7:37 am

Dóna la impressió que quan comencis amb el ciment, per la gran quantitat de treball que intueixo El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 Ayvdixhauràs de prendre-ho en calma quan acabis d'anivellar
Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 8:13 am

Molt be !

aplaud aplaud aplaud aplaud

Un altre que acabarà en dos dies !!! Embarassed Embarassed Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 9:31 am

Ui, no serà tant. .! Ara ho tinc plantejat, però abans de seguir, he d'acabar el pont, i em falten dos pilars. Un cop aquí, ja podré seguir amb la filera de totxanes fins a sobre el túnel, i per últim, la plataforma de l'estació de muntanya. A partir d'aquí, em toca fer molts viatges a la riera que tinc prop de casa per anar portant terra i pedra per reomplir tot el terreny que he generat i fer-lo més realista. Això és molta feina per les poques estones que hi puc dedicar alguns caps de setmana.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 7:09 pm

Què tens pensat pels suports del pont?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 7:22 pm

Un exemple:

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 2mes2mb
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 7:30 pm

Una cosa així, sí. És que en realitat és com es fa. Una altra cosa serà la gràcia que tingui jo en reproduir-ho. ..

Per cert, tinc un punt molt delicat que hauré de resoldre amb un altre pont. Aquest ja imagino que serà una mica fora de l'habitual perquè no acostuma a sortir cap pont de sobre una boca de túnel, però no tenia alternativa.

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 30izwq1

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 24yd

També haurà de ser un pont metàl·lic, però més llarg i més prim,  o potser amb l'estructura cap amunt. .. idees?

Editat per darrera vegada per Mitjans el Ds Des 12, 2015 2:30 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 9:40 pm

Per cert, us poso un video d'ahir. Veureu que està tallat a la maniobra de l'estació. Ara ja no caldria perquè he instal·lat i connectat els motors de les agulles (ho vaig fer a mà).

Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria

Ubicació : barcelona
Edat : 78
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1844

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Des 06, 2015 10:11 pm

Caram! molt bé no?
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps

Ubicació : vic
Edat : 57
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1720

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 3:37 am

fantastic
aquest recorregut del cremallera esta mes b que el real
ja que al menys em aquest es veu Very Happy
salutacions
PEP
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas

Edat : 85
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2522

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 4:13 am

Està quedan molt guapo, i el cremallera i queda molt bè , ara com ja dius et queda una gran feina de decoraciò que l`hi donarà tota la gracia.no vulguis anar depressa , quedarà millor i disfrutaras mes , per cert si et falten vies de 60 o altres, en tinc de disponibles.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 5:01 am

Un pont ideal per fer ponts...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 6:35 am

Un funcionament molt fi, tot i estar la via sense massa fixacions Tren aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 8:32 am

Gràcies pels comentaris.

Mirant un video he trobat un pont que em pot servir d'inspiració pel que em caldrà per passar per sobre el túnel fins a l'estació superior

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 33zcqhg

Ja miraré com puc fer una cosa semblant...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 9:23 am

Molt bé Joan.

applaud applaud applaud applaud applaud

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDl Des 07, 2015 2:10 pm

M'agrada molt el desenvolupament de la línia de muntanya. Vostè escalfar part o costa amunt és tot natural?
Excel·lent idea del pont de metall.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 10:52 am

En vistes a la trobada del gener, he començat a organitzar les tasques pendents per a tenir el circuit funcional.

El primer, ha estat acabar de fer els talls de vies i cablejat pendent. He començat per l'estació del safareig.

Com que ja tenia cables passats fins la zona, només he hagut d'anar connectant a les regletes corresponents. Ara toca fer les connexions a taula.

Una cosa que de tant en tant m'estic trobant és que hi ha algun animaló al que li agrada furgar als terraplens que tinc fets. ..

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 2py245e
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 6:42 pm

Mitjans escrigué:
...
Una cosa que de tant en tant m'estic trobant és que hi ha algun animaló al que li agrada furgar als terraplens que tinc fets. ...

És Terra fresca que ha estat remoguda. Els animalons busquen cucs i altre bestiar.

Tens un gat? Els animals poden entrar des de fora de la finca?

Quan tenia el calaix de sorra al meu terrat, molt al principi, em trobava que els ocells hi grataven per a trobar cucs. Això va passar fins que vaig tenir gat. Amb el gat els ocells no vingueren més, però el gat escarbava també. Però ell ho feia amb una altra intenció: enterrar les seves defecacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDg Des 13, 2015 12:27 pm

Algun animal deu entrar, des que no hi és el gos, no hem tingut cap animal propi. Això sí, els que ho vulguin entrar, segur que s'espavilen.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDl Des 14, 2015 10:57 am

Forma part de la natura.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDs Des 19, 2015 12:40 pm

Avui sí que he pogut fer una mica de feina.

He fet la plataforma definitiva de l'estació superior.
Amb totxanes, he anat fent els puntals que la suporten. Queda a una alçada aproximada de mig metre.

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 Der53m

Avui he tingut un bon ajudant. Per a que el ciment no caigués pels forats en adjuntar les dues totxanes, els hem omplert amb terra fins quasi a dalt de tot, i així s'ha mantingut bé.

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 Qs05q9

Amb els puntals ja posats i començant a posar la placa.

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 2j5xnut

La placa ja col·locada, rejuntada contra la paret i amb les vies ja posades de nou.

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 2qxlv1u

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 2hqb3n8

El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 2s832ia

Ara ja comença a estar tot en condicions per a la trobada. Queda la part mitja de la pujada, però ja miraré de deixar-la ben estable i segura.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria

Edat : 78
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1844

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDs Des 19, 2015 7:41 pm

Vet aquí un altre zona del país on els del ram de la construcció no pateixen crisi!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitimeDs Des 19, 2015 8:07 pm

Amb aquestes columnes que has fet sobre un terra irregular, no sé com ho has fet per aconseguir aquest anivellament de la base de la via. Felicitats.

aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans]   El tren d'Olesa [Mitjans] - Página 17 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

El tren d'Olesa [Mitjans]
Tornar a dalt 
Pàgina 17 de 31Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Següent