El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Dg Des 06, 2015 7:25 am
Avui ha estat un dia d'ajustar coses. He portat el Stadler per comprovar gàlibs i alguna coseta sí que he hagut de tocar. .. un dels fanals de l'estació principal, la caixa de connexions de l'estació terme, el muret desviat de la mateixa... Tot de cosetes per a què passi sense problemes tot el meu material.
L'estació superior ja quasi la tinc enllestida en quant a material, em caldran dues vies més de 600 mm.
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Dg Des 06, 2015 9:31 am
Ui, no serà tant. .! Ara ho tinc plantejat, però abans de seguir, he d'acabar el pont, i em falten dos pilars. Un cop aquí, ja podré seguir amb la filera de totxanes fins a sobre el túnel, i per últim, la plataforma de l'estació de muntanya. A partir d'aquí, em toca fer molts viatges a la riera que tinc prop de casa per anar portant terra i pedra per reomplir tot el terreny que he generat i fer-lo més realista. Això és molta feina per les poques estones que hi puc dedicar alguns caps de setmana.
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Dg Des 06, 2015 7:30 pm
Una cosa així, sí. És que en realitat és com es fa. Una altra cosa serà la gràcia que tingui jo en reproduir-ho. ..
Per cert, tinc un punt molt delicat que hauré de resoldre amb un altre pont. Aquest ja imagino que serà una mica fora de l'habitual perquè no acostuma a sortir cap pont de sobre una boca de túnel, però no tenia alternativa.
També haurà de ser un pont metàl·lic, però més llarg i més prim, o potser amb l'estructura cap amunt. .. idees?
Editat per darrera vegada per Mitjans el Ds Des 12, 2015 2:30 pm, editat 1 cop en total
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Dg Des 06, 2015 9:40 pm
Per cert, us poso un video d'ahir. Veureu que està tallat a la maniobra de l'estació. Ara ja no caldria perquè he instal·lat i connectat els motors de les agulles (ho vaig fer a mà).
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Dg Des 06, 2015 10:11 pm
Caram! molt bé no?
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Dl Des 07, 2015 3:37 am
fantastic aquest recorregut del cremallera esta mes b que el real ja que al menys em aquest es veu salutacions PEP
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Dl Des 07, 2015 4:13 am
Està quedan molt guapo, i el cremallera i queda molt bè , ara com ja dius et queda una gran feina de decoraciò que l`hi donarà tota la gracia.no vulguis anar depressa , quedarà millor i disfrutaras mes , per cert si et falten vies de 60 o altres, en tinc de disponibles.
Alexandre
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Dl Des 07, 2015 5:01 am
Un pont ideal per fer ponts...
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Dl Des 07, 2015 6:35 am
Un funcionament molt fi, tot i estar la via sense massa fixacions
Pere
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Dl Des 07, 2015 8:32 am
Gràcies pels comentaris.
Mirant un video he trobat un pont que em pot servir d'inspiració pel que em caldrà per passar per sobre el túnel fins a l'estació superior
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Ds Des 12, 2015 6:42 pm
Mitjans escrigué:
... Una cosa que de tant en tant m'estic trobant és que hi ha algun animaló al que li agrada furgar als terraplens que tinc fets. ...
És Terra fresca que ha estat remoguda. Els animalons busquen cucs i altre bestiar.
Tens un gat? Els animals poden entrar des de fora de la finca?
Quan tenia el calaix de sorra al meu terrat, molt al principi, em trobava que els ocells hi grataven per a trobar cucs. Això va passar fins que vaig tenir gat. Amb el gat els ocells no vingueren més, però el gat escarbava també. Però ell ho feia amb una altra intenció: enterrar les seves defecacions.
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Dl Des 14, 2015 10:57 am
Forma part de la natura.
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: El tren d'Olesa [Mitjans] Ds Des 19, 2015 12:40 pm
Avui sí que he pogut fer una mica de feina.
He fet la plataforma definitiva de l'estació superior. Amb totxanes, he anat fent els puntals que la suporten. Queda a una alçada aproximada de mig metre.
Avui he tingut un bon ajudant. Per a que el ciment no caigués pels forats en adjuntar les dues totxanes, els hem omplert amb terra fins quasi a dalt de tot, i així s'ha mantingut bé.
Amb els puntals ja posats i començant a posar la placa.
La placa ja col·locada, rejuntada contra la paret i amb les vies ja posades de nou.
Ara ja comença a estar tot en condicions per a la trobada. Queda la part mitja de la pujada, però ja miraré de deixar-la ben estable i segura.