NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Vagó per eliminar l'herba | |
| | Autor | Missatge |
---|
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Vagó per eliminar l'herba Dl Oct 27, 2014 2:28 am | |
| Idea no és meva, sinó un membre del nostre Grup. Instal·lacions Ell prou gran. A la pista ha posat tela antiincrustant així que no hi ha problema amb el creixement. Pera al costat de la pista d'herba sovint té tendència a l'ampliació. Després es va inventar el carro per tallar l'herba en els costats. Idea simple i funciona molt bé. Mai he vist res com això abans !!! Poso fotos per al seu plaer. Espero que l'argument pot ser acceptable. | |
| | | Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| | | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba Dl Oct 27, 2014 3:54 am | |
| Molt bona idea, però espero que no tingui cap pont, andana o accessori fora de gàlib !
| |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba Dl Oct 27, 2014 5:03 am | |
| jo fa temps per ebay vaig veure un de molt semblan....
salutacions
mallet73 | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba Dl Oct 27, 2014 9:13 am | |
| Si alguna cosa està fora gàlib, aquest aparell ho soluciona ràpid... | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba Dl Oct 27, 2014 9:57 am | |
| Una bona idea, molt simple, però eficient.
Fins aviat, Ignasi. | |
| | | Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba Dl Oct 27, 2014 12:04 pm | |
| Ho he vist treballar i és molt ràpid. Té un botó per aturar el sistema en canviar l'estació o en els ponts. No he vist res en e-bay, però es pot veure que la nostra parella ha de copiar. Això no ho sé! | |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba Dt Oct 28, 2014 4:19 am | |
| Hola Maxx i tots els demés. Estic dissenyant una màquina per escombrar les fulles de la via hi voldria incorporar un aspirador, el talla herbes podria ser un addicional més, pot ser seran masses coses, però ho estudiaré. Fins aviat, Ignasi. | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba Dt Oct 28, 2014 4:56 am | |
| Ostres, Ignasi estàs fent un mini-robot jardiner... | |
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba Dt Oct 28, 2014 11:36 am | |
| Hola Pau i tots els demés. Ja fa temps que estic pensant la manera de poder netejar les vies sense malmetre els cors de les agulles que son de plàstic. Ara per ara tinc una fusta plana amb un paper de vidre encolat a la base enganxat a un pal per poder-lo fer patinar per sobre les vies, va força bé, però voldria millorar el sistema. Per treure les fulles i petits trossos de branca que cauen sobre les vies pensava en una escombra tipus com les que fan la neteja dels carrers. En un viatge que vaig fer a Londres, per veure al meu fill, en un supermercat vaig veure uns raspalls rodons que fan servir per fregar els plats, però que son molt similars als raspalls de les màquines neteja carrers. fent servir peces del Meccano dels meus fills he fet una proba de muntatge, ara estic a l'espera que m'arribin uns pinyons que em falten per acabar de muntar l'andròmina. Tinc previst que els raspalls portin un motor propi i tot plegat muntat sobre una motorització d'una dièsel de Playmovil, amb un potenciòmetre per cada motor, llavors donar els màxim de tensió a la via i fer arrancar els motor dels raspalls a la velocitat desitjada i després el motor de la bancada per fer-lo avançar a una velocitat adequada perquè vagi apartant les fulles. Si els raspalls els faig girar en un sentit apartarien les fulles cap els costats fora de la via, però si el fes girar al inrevés podria recollir les fules cap al mig de la via per poder ser aspirat per un ventilador. Però s'ha d'estudiar potència d'aspiració i volum del dipòsit per emmagatzemar les fulles recollides, o que la grandària de les fulles no tapessin el sistema d'aspiració. Tot està molt verd encara, pot ser que vagi bé o que acabi en un no res. Fins aviat, Ignasi. | |
| | | josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba Dt Oct 28, 2014 12:36 pm | |
| Ignasi,
Dius que tot està molt verd encara, però ara amb la tardor .....
Espero amb ganes veure l'andròmina i si has fet servir peces de Meccano i penges fotos, amb el teu permís les passaria als de la penya del cargolet, que els penyistes admiradors d'en F. Hornby consideren que trens i meccano sempre han anat junts. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba Dt Oct 28, 2014 6:17 pm | |
| | |
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba Dc Oct 29, 2014 10:12 am | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Vagó per eliminar l'herba | |
| |
| | | | Vagó per eliminar l'herba | |
|