El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Abr 05, 2018 2:55 am
Ja has fet la comanda?
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Abr 05, 2018 4:25 am
ignasibaga escrigué:
Ja has fet la comanda?
Siiii, tot controlat, mentrestant aniré fent alguna altra cosa.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Abr 05, 2018 9:21 am
A veure ...
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Abr 19, 2018 7:18 am
Finalment el meu proveïdor principal em va portar els bocois que faltaven i he pogut acabar el segon vagó. Els dos vagons formen un sol conjunt units per un sistema d'unió força simple però que ja m'està bé. Una imatge i a veure què us sembla. És una feina senzilla i sense pretensions, per aprofitar coses que tenia i ampliar el parc mòbil amb peces originals.
A TOG li agrada aquesta publicació.
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Abr 19, 2018 7:40 am
semblen barriques trencades i buides... aquestes dents de dràcula al capçal...
La unió és de cable de _________
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Abr 19, 2018 7:47 am
Son bocois però no estan trencats. Buits ja no ho sé.... La unió és feta amb cable de coure.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Abr 19, 2018 9:08 am
La unió podria ser amb un passamà , a la mina es feia servir quan es volia evitar la tibada i topall.
Fins aviat, Ignasi.
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Abr 19, 2018 9:54 am
El cable és prou rígid per fer l'efecte que tu dius Ignasi, tiba i evita la topada.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Abr 20, 2018 4:40 am
Sisu escrigué:
El cable és prou rígid per fer l'efecte que tu dius Ignasi, tiba i evita la topada.
Els veurem a Martorell??
Com sempre un treball collonut...bones mans!! enhorabona per rependre les feines en els tallers.... Aquest dies són intensos de feina i preparatius amb una setmana vista de Martotren...sento no he piulat abans!!!
salutacions
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Abr 20, 2018 4:42 am
Merci Carles, encara no he decidit què portaré. Això és material molt senzillet, no sé, ja veurem....
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Abr 20, 2018 6:04 am
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Abr 20, 2018 9:37 am
Olot escrigué:
Mitjans escrigué:
Senzill però efectiu! Fa goig, Narcís!
+1
+1, s'ha de fer la presentació a l'afició.
Fins aviat, Ignasi.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Abr 20, 2018 9:59 am
Els barrils que són ?, de vi o cervesa?
Pere
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dg Abr 22, 2018 6:24 pm
Les bótes en principi són de vi però valen per tot. Merci Ignasi però és un vagó amb una bota de resina a sobre, no hi ha molt a veure, quasi no té feina de modelisme.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dl Abr 23, 2018 1:07 am
Sisu escrigué:
Les bótes en principi són de vi però valen per tot. Merci Ignasi però és un vagó amb una bota de resina a sobre, no hi ha molt a veure, quasi no té feina de modelisme.
És per saber quin tipus de got he de portar
Pere
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dl Abr 23, 2018 9:38 am
PETIT VAGÓ CISTERNA
Ja sabeu que a tots els tallers hi havia molta inventiva per superar les dificultats i mirar de tirar endavant amb els recursos que hi havia. I en els meus passa igual.....ja he aprofitat materials alguna vegada i fa uns dies que em vaig trobar un parell de peces que pensava que en podria sortir alguna coseta. Tenia això:
Aquest bastidor és d'un bloc motor que vaig fer servir. Ja fa un temps que en vaig fer servir un d'igual de sobrant per un vagonet d'obres. La cisterna va ser el resultat d'una altra construcció i que no em van agradar les proporcions. I ara vaig pensar que la podria aprofitar:
I finalment, amb una mica de pintura, unes fustetes, unes rodes que ja tenia per aquí i un sol enganxall el resultat és aquest. Podria servir com a cisterna de servei dins d'una fàbrica o instal·lació industrial. Només té un enganxall perquè crec que serviria per ser traslladada per una petita màquina. Una altra construcció molt simple i sense pretensions però que ajuda a incrementar la varietat del parc mòbil i donen joc en petites xarxes:
A TOG li agrada aquesta publicació.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dl Abr 23, 2018 6:45 pm
Caram Narcís, amb això d'anar fent coses sense pretensions t'estàs muntant un material d'allò més curiós! Enhorabona!
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dl Abr 23, 2018 6:48 pm
Mitjans escrigué:
Caram Narcís, amb això d'anar fent coses sense pretensions t'estàs muntant un material d'allò més curiós! Enhorabona!
Sí, ja sé que tinc coses una mica estranyes, però si mirem fotos de temps enrera veurem material de tot tipus i m'avorreix veure sempre lo mateix a tot arreu. Almenys és bonic transformar el material de sèrie i repintar-lo.
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Abr 24, 2018 2:07 am
No ho dic pas per estrany, ho dic per ric en varietat i precisament, molt original.