| Les construccions de "Tallers dels Aspres" | |
|
+15JGDURAND tram47 peps Shay ignasibaga Maxx_Rivoli Mitjans flyfabio (†) TramBlau fve MALLET73 Olot jaume ostman josepmaria 19 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Feb 20, 2016 5:35 am | |
| - Sisu escrigué:
- MALLET73 escrigué:
- Sisu escrigué:
Per cert, cost de la construcció: 0€
cost 0€ ?? no penses pagar als treballadors que l'han muntat??
mallet73
Bé, diguem que això es refereix al cost dels materials. En aquest cas, PVC, rodes, escales i caixes de greixos de desguaç i uns enganxalls i topalls que ja tenia. Si, si.............ara fent d'inspector de treball i hisenda Els treballadors no cobren?, perquè?, que no els tens donats d'alta a SSCC ?, son il·legals?, els pagues en negre?.... Els material no els has creat del no res, dius que ja els tenies, algun dia els vas comprar, on son les factures o és que els vas comprar en negre? Ai, ai, tant barat no pot ser, em costa de creure........... explicat, jo et vull imitar. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Feb 20, 2016 6:27 am | |
| Aquí als Aspres els medis són molt limitats i els tallers han de tenir molta inventiva per anar servint el seu ferrocarril...... | |
|
| |
JGDURAND Trenjardinaire
Ubicació : CHATELLERAULT FRANCE Edat : 74 Data d'inscripció : 18/05/2014 Nombre de missatges : 133
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Feb 20, 2016 6:48 am | |
| Encara estic en amor amb aquesta grua | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Feb 20, 2016 6:53 am | |
| Gràcies JG, també va ser un projecte fet amb material de desguaç i PVC. | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Feb 20, 2016 1:06 pm | |
| La grua, ja que s'ha preparat? Fins i tot això és sense cost? | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Feb 20, 2016 8:35 pm | |
| | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| |
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Oct 25, 2016 6:32 am | |
| VAGÓ MIXTE PASSATGERS/MERCADERIESHola a tots. Ja heu vist que en el fil de la construcció de l'automotor hi ha hagut una evolució i de la part del darrera n'he fet un vagó mixte independent. L'he fet amb el mateix estil que el vagó correu, aquesta era la intenció, i així ara tindré dos vagons per fer una composició. A més, a part del vagó de Núria no tenia cap de passatgers. Aquí foto del nou vagó que formava part de l'automotor: I aquí la composició amb el vagó correu:
Editat per darrera vegada per Sisu el Dc Jun 14, 2017 12:41 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Oct 25, 2016 4:54 pm | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Oct 25, 2016 5:58 pm | |
| Quina composició més encantadora! Enhorabona Narcís! | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Oct 25, 2016 8:11 pm | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Oct 25, 2016 11:12 pm | |
| | |
|
| |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Oct 26, 2016 3:55 am | |
| M'agrada la composició i està molt ben feta com tots els teus treballs, però ara son dos vagons, fa falta una petita màquina, una Stanz personalitzada.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Oct 26, 2016 5:26 am | |
| Gràcies a tots. Bé, ara el que cal és acabar l'automotor que suposo que tindré el vagó TT aviat. Després faré un replanteig de coses, no tinc ganes de construir res de nou, almenys per una temporada, no té massa sentit acumular més material i no tinc ni lloc per guardar-lo ni on fer-lo còrrer. En tot cas el que dius tu és una opció fer petites millores en màquines petites i coses així. No tinc cap Stainz......(bé l'hi en vaig regalar una al meu fill que està nova d'Ebay, així que és seua). Però tinc una kleine dicke que podria modificar si un dia em pica. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Oct 26, 2016 6:00 am | |
| - Sisu escrigué:
- Gràcies a tots. Bé, ara el que cal és acabar l'automotor que suposo que tindré el vagó TT aviat. Després faré un replanteig de coses, no tinc ganes de construir res de nou, almenys per una temporada, no té massa sentit acumular més material i no tinc ni lloc per guardar-lo ni on fer-lo còrrer.
En tot cas el que dius tu és una opció fer petites millores en màquines petites i coses així. No tinc cap Stainz......(bé l'hi en vaig regalar una al meu fill que està nova d'Ebay, així que és seua). Però tinc una kleine dicke que podria modificar si un dia em pica. oh! jo hi veig un pati maco per fer un petit circuit a les imatges!!!! continuu dient que aquest color m'agrada molt, jo encara no he trobat un color que m'agradi per el meu ferrocarril...!!?¿¿?¿¿ i tu has trobat una bona convinació de colors.. felicitats un cop més..!!! llastima que per el moment no facis res mes..... salutacions mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Oct 26, 2016 6:11 am | |
| Aquest pati que veus no s'hi pot posar res per vàries raons. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Oct 26, 2016 7:12 am | |
| Mòduls ! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Oct 26, 2016 8:07 am | |
| - Sisu escrigué:
- .... No tinc cap Stainz......(bé l'hi en vaig regalar una al meu fill que està nova d'Ebay, així que és seua). Però tinc una kleine dicke que podria modificar si un dia em pica.
Ni se't acudeixi tocar una màquina que no és teva, a Ebay n'hi ha més. Així mateix, que tampoc se't acudeixi dir-l'hi res si ell decideix transformar.la, quan està habituat a veure com el seu pare no para de fer modificacions. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Oct 26, 2016 8:25 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Oct 26, 2016 4:53 pm | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Oct 26, 2016 6:24 pm | |
| - Olot escrigué:
- Mòduls !
no.... | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Oct 26, 2016 6:36 pm | |
| La petita sense tender és la que jo tinc. Potser un dia podria modificar-la | |
|
| |
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Oct 27, 2016 3:15 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Oct 27, 2016 6:32 am | |
| La seva és la Stainz, la meva és la "kleine dicke". | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Abr 05, 2018 12:40 am | |
| VAGONS FUDRE DE MIDA PETITAHola a tots. Fa temps ja vaig voler fer un vagó fudre però me'n vaig desdir perquè els bocois que tinc no són massa grans i no quedava bé, així que vaig destinar aquell vagó que vaig construir de zero a auxiliar del vagó grua. Com que encara tenia els bocois i uns mini vagons Hartland que ja he fet servir per altres feines he decidit construir un parell de vagons fudre de mida petita i enllaçats. Només em falta que el proveïdor em porti els dos bocois que em falten. Us passo una imatge de com van les feines: | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" | |
| |
|
| |
| Les construccions de "Tallers dels Aspres" | |
|