TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Les construccions de "Tallers dels Aspres"

+15
JGDURAND
tram47
peps
Shay
ignasibaga
Maxx_Rivoli
Mitjans
flyfabio (†)
TramBlau
fve
MALLET73
Olot
jaume
ostman
josepmaria
19 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2016 5:35 am

Sisu escrigué:
MALLET73 escrigué:
Sisu escrigué:

Per cert, cost de la construcció:  0€

applaud applaud genial genial genial

cost 0€ ?? no penses pagar als treballadors que l'han muntat??  diable  diable  diable  diable

mallet73

Bé, diguem que això es refereix al cost dels materials. En aquest cas, PVC, rodes, escales i caixes de greixos de desguaç i uns enganxalls i topalls que ja tenia.

Si, si.............ara fent d'inspector de treball i hisenda diable

Els treballadors no cobren?, perquè?, que no els tens donats d'alta a SSCC ?, son il·legals?, els pagues en negre?....
Els material no els has creat del no res, dius que ja els tenies, algun dia els vas comprar, on son les factures o és que els vas comprar en negre?

Ai, ai, tant barat no pot ser, em costa de creure........... explicat, jo et vull imitar.

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2016 6:27 am

Aquí als Aspres els medis són molt limitats i els tallers han de tenir molta inventiva per anar servint el seu ferrocarril......
Tornar a dalt Ir abajo
JGDURAND
Trenjardinaire
JGDURAND

Ubicació : CHATELLERAULT FRANCE
Edat : 74
Data d'inscripció : 18/05/2014
Nombre de missatges : 133

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2016 6:48 am

Encara estic en amor amb aquesta grua
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2016 6:53 am

Gràcies JG, també va ser un projecte fet amb material de desguaç i PVC.
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2016 1:06 pm

La grua, ja que s'ha preparat? Fins i tot això és sense cost?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2016 8:35 pm

Hola Max, pots veure com vaig construir la grua aquí: https://trenscat.forosactivos.net/t1456p165-les-construccions-dels-tallers-d-els-aspres

El vagó que serveix de base està fet a partir de dos trossos que em van sobrar d'un Toytrain, fustes i la grua feta de PVC. Cost quasi zero.
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDt Feb 23, 2016 12:50 pm

Gràcies. M'havia oblidat de tema. Sobretot que no havia vist el model acabat i pintat.
super12 super12 super12 SUPER !!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDt Oct 25, 2016 6:32 am

VAGÓ MIXTE PASSATGERS/MERCADERIES

Hola a tots.
Ja heu vist que en el fil de la construcció de l'automotor hi ha hagut una evolució i de la part del darrera n'he fet un vagó mixte independent. L'he fet amb el mateix estil que el vagó correu, aquesta era la intenció, i així ara tindré dos vagons per fer una composició. A més, a part del vagó de Núria no tenia cap de passatgers.

Aquí foto del nou vagó que formava part de l'automotor:

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 Ta5540

I aquí la composició amb el vagó correu:

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 16h6znq

Editat per darrera vegada per Sisu el Dc Jun 14, 2017 12:41 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDt Oct 25, 2016 4:54 pm

Genial. Very Happy

applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDt Oct 25, 2016 5:58 pm

Quina composició més encantadora! Enhorabona Narcís!
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria

Ubicació : barcelona
Edat : 78
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1844

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDt Oct 25, 2016 8:11 pm

M'agrada molt
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDt Oct 25, 2016 11:12 pm

És molt elegant...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 3:55 am

M'agrada la composició i està molt ben feta com tots els teus treballs, però ara son dos vagons, fa falta una petita màquina, una Stanz personalitzada.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 5:26 am

Gràcies a tots. Bé, ara el que cal és acabar l'automotor que suposo que tindré el vagó TT aviat. Després faré un replanteig de coses, no tinc ganes de construir res de nou, almenys per una temporada, no té massa sentit acumular més material i no tinc ni lloc per guardar-lo ni on fer-lo còrrer.
En tot cas el que dius tu és una opció fer petites millores en màquines petites i coses així. No tinc cap Stainz......(bé l'hi en vaig regalar una al meu fill que està nova d'Ebay, així que és seua). Però tinc una kleine dicke que podria modificar si un dia em pica.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 6:00 am

Sisu escrigué:
Gràcies a tots. Bé, ara el que cal és acabar l'automotor que suposo que tindré el vagó TT aviat. Després faré un replanteig de coses, no tinc ganes de construir res de nou, almenys per una temporada, no té massa sentit acumular més material i no tinc ni lloc per guardar-lo ni on fer-lo còrrer.
En tot cas el que dius tu és una opció fer petites millores en màquines petites i coses així. No tinc cap Stainz......(bé l'hi en vaig regalar una al meu fill que està nova d'Ebay, així que és seua). Però tinc una kleine dicke que podria modificar si un dia em pica.

censura censura censura censura foot101 foot101 foot101 oh! jo hi veig un pati maco per fer un petit circuit a les imatges!!!!

continuu dient que aquest color m'agrada molt, jo encara no he trobat un color que m'agradi per el meu ferrocarril...!!?¿¿?¿¿ i tu has trobat una bona convinació de colors..

felicitats un cop més..!!!

llastima que per el moment no facis res mes.....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 6:11 am

Aquest pati que veus no s'hi pot posar res per vàries raons.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 7:12 am

Mòduls !

angell
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 8:07 am

Sisu escrigué:
.... No tinc cap Stainz......(bé l'hi en vaig regalar una al meu fill que està nova d'Ebay, així que és seua). Però tinc una kleine dicke que podria modificar si un dia em pica.

Ni se't acudeixi tocar una màquina que no és teva, a Ebay n'hi ha més.

Així mateix, que tampoc se't acudeixi dir-l'hi res si ell decideix transformar.la, quan està habituat a veure com el seu pare no para de fer modificacions. ok ok ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 8:25 am

Tren genial applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 4:53 pm

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 6:24 pm

Olot escrigué:
Mòduls !

angell

no....
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 6:36 pm

La petita sense tender és la que jo tinc. Potser un dia podria modificar-la
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDj Oct 27, 2016 3:15 am

Sisu escrigué:
La petita sense tender és la que jo tinc. Potser un dia podria modificar-la

És teva? o del teu fill? riuuu riuuu riuuu riuuu

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDj Oct 27, 2016 6:32 am

La seva és la Stainz, la meva és la "kleine dicke".
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitimeDj Abr 05, 2018 12:40 am

VAGONS FUDRE DE MIDA PETITA

Hola a tots. Fa temps ja vaig voler fer un vagó fudre però me'n vaig desdir perquè els bocois que tinc no són massa grans i no quedava bé, així que vaig destinar aquell vagó que vaig construir de zero a auxiliar del vagó grua.
Com que encara tenia els bocois i uns mini vagons Hartland que ja he fet servir per altres feines he decidit construir un parell de vagons fudre de mida petita i enllaçats. Només em falta que el proveïdor em porti els dos bocois que em falten. Us passo una imatge de com van les feines:

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 Img-2022
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 12 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Les construccions de "Tallers dels Aspres"
Tornar a dalt 
Pàgina 12 de 14Anar a pàgina : Previ  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Següent