El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Ds Jun 10, 2023 10:01 am
Amics, ja us vaig dir que treballava a mig gas. Per això durant aquests darrers dies no he penjat més fotos. Però no us espanteu pas, que de treballar, treballo. El que passa és que he optat per a fer un resum de tant en tant, i ja està. D'aquesta manera jo, que vaig curt de temps, no dedico tant de temps al fòrum. Per altra banda no us canso mostrant sempre fotos que poden semblar iguals.
Així dons, avui us resumeixo les diferents coses que s'ha fet a Sot del Bac:
Enderrocs, molts d'enderrocs, i encara més enderrocs:
Afortunadament, no tot són enderrocs!
Plantejament nova estructura:
Començo a tenir-la molt clara...
Per tant, passo a fer una comprovació de mides dela palmera...
Finalització dela boca del túnel, que encara no s'havia acabat mai...
Inevitablement passa el que sol passar quan es treballa amb materials fràgils pel mig: que s'acaba trencant alguna peça...
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dl Jun 19, 2023 5:13 pm
Gràcies també a tots els que heu fet algun comentari!
Certament, Ignacio, sembla que la llum del final del tunel ja és tan gran que ocupa tota la meva vista. Podríem dir, si, que estic a punt de sortir del túnel, perquè es veu clarament l'exterior. Deixo endarrere aquella etapa tant fosca que ja ha passat.
Agraeixo als qui m'heu anat seguint i donat ànims i motivació des d'aquí, donat que si no fos per vosaltres segurament encara no estaria en aquest moment tant emotiu.
I per a fer-ho patent, deixeu-me dir, per a tots els que hi heu vist un canvi, que si, que és molt cert que hi ha hagut un canvi brutal. Veieu sinó les fotos de com estava Sot del Bac ara fa un any i podreu comparar-la amb aquesta foto que vaig fer ahir:
A TramBlau, lluis7, TOG, KTK, Mitjans, X+ y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dt Jun 20, 2023 2:38 am
Esplèndid, Amadeu, sense presses i sense pausa, no cal córrer per gaudir plenament dela construcció, ara has agafat una bona empenta que el farà avançar fins al final dela seva construcció, deixant a part els racons i detalls que mai s'acaben
La foto de fa un any m'ha recordat la boca-mina de Sant Antoni, que era molt aprop de casa, i a on hi amuntegaven la maquinària en des us, amuntegades unes i ben apilades unes altres, però gaire-bé totes es van podrir amb el pas dels anys.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Jun 22, 2023 1:37 am
Gràcies, Ignasi...
Amics, tal dia com avui la primera circulació en proves ha arribat per fi a SOT DEL BAC, sense incidents remarcables.
A TramBlau, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Jun 22, 2023 9:25 am
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Jun 22, 2023 7:30 pm
Tot el que és nou als FFCCdeLaTerrassa ofereix nous punts de vista i noves imatges mai vistes.
Tot i que hi ha motes coses que són provisionals, o que només estan plantejades, ara vaig provant nous punts de vista. Un bon exemple és aquesta fotografia, presa des de l'interior dela cotxera per a vagons i automotors - Sot del Bac: