| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|
+33lluis7 albertoquattrotre jordi ODAKIM Víctorf alejandro sasplugas Olot ut800035 (†) fani Martyn Mitjans TJV TOG tram47 McHrodik Pau fve E4lok maquinista Shay peps FACTOR Mak josepmaria TramBlau MALLET73 Maxx_Rivoli ignasibaga jaume ostman Sisu ulises KTK 37 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 04, 2013 9:17 am | |
| Dons si, si, tens raò. Hi ha una mica de desorganització en el desmontatge, oi? Espero que s'afanyin més a l'hora de tornar a montar les vies. Xavi KTK | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 04, 2013 9:42 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Nov 10, 2013 8:49 am | |
| Avui, acompanyant a e Carles, he tingut el plaer de fer una visita a en Xavier, i conèixer d'aprop el circuit dels KTK. Primer de tot agrair la bona rebuda d'en Xavier, que ha estat molt amable i pacient amb nosaltres. He quedat meravellat per les obres de fàbrica genials que he pogut veure. Val a dir que si en fotografia ja ofereixen molt bon aspecte, encara resulten millor al natural. Crec que són obres molt enginyoses i ben treballades. A demés el circuit m'ha semblat molt ben planificat i encara millor construït, si be en Xavier encara hi te molta feina a fer per a posar-lo en condicions. No me'n he pogut estar de fer algunes fotos, com tampoc me'n puc estar ara de compartir-les amb vosaltres. Espero que us agradin. En Xavier encara no ens ho havia ensenyat tot. O sia que avui he gaudit de fer la descoberta de la resta del circuit. Una de les coses que més m'han impressionat són les gorges. En aquesta foto es veu la rampa que ens porta directament a les gorges: Immediatament després del pont es troba aquest túnel, que és excavat directament a la paret de pedra. Les gorges es van tancant, i només se'n pot sortir gràcies a aquest túnel. Aquí amb més detall A la part inferior del circuit hi ha aquest fantàstic túnel amb galeria oberta... ...el túnel m'ha fet pensar en un que existia en la realitat i que era molt semblant: Aquest túnel era en el Tranvia de Sierra Nevada, a Granada, i tenies raó, Xavier, l'indret era conegut com a "El Chorro". En el seu moment ho varem veure en aquest fil: https://trenscat.forosactivos.net/t955-el-tramvia-de-granada-a-sierra-nevadaL'entrada a aquest túnel és molt digne. En detall La trobo impressionant Per dins també També hi ha altres obres que podríem dir-ne "menors", però només per què a la realitat se les anomenaria així, no pas perquè no estiguin a l'altura | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Nov 10, 2013 9:06 am | |
| | |
|
| |
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Nov 10, 2013 9:16 am | |
| | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Nov 10, 2013 9:34 am | |
| Un gran nivell de qualitat, gracies per les fotos
| |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Nov 10, 2013 10:59 am | |
| Tot el bell. Em va enlluernar. | |
|
| |
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Nov 10, 2013 12:23 pm | |
| El tunel de les gorges, es una maravella, estic modificant el circuit, i es una bona idea, pero jo soc incapas de fer obras d´art, i aquest circuit es una verdadera obra d´art. Inpressionant. Salutacions. Jaume | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Nov 10, 2013 9:12 pm | |
| Gracies per aquestes fotografies. Impresionant. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Nov 10, 2013 9:19 pm | |
| unes fotos fantastiques, salutacions PEP | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 5:06 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 5:44 am | |
| Caram!! aquestes vies que es perden a sota terra no les vaig veure ! | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 6:12 am | |
| - Olot escrigué:
- Caram!! aquestes vies que es perden a sota terra no les vaig veure !
eran just al costat del pou, on hi havia el pont d'on feiem sortir els trens i vas possar la camara a grabar.... salutacions mallet73 | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 6:46 am | |
| Les infraestructures d'aquest circuit són realment molt bones... encara diria més, bonissimes...
Espero poder veure-les en directe algun dia... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 6:51 am | |
| - ostman escrigué:
- Les infraestructures d'aquest circuit són realment molt bones... encara diria més, bonissimes...
Espero poder veure-les en directe algun dia... si ostman!! en Xavier treballa força i te en prespectiva que si les feines continuen com ara...a la primavera farà una trobada per a tots... ahir va ser una visita de veí... informal... salutacions mallet73 | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 7:05 am | |
| | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 8:07 am | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 8:50 am | |
| Hola a tots. Fenomenal, Esperarem impacients poder veure el final. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 9:01 am | |
| | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 9:47 am | |
| Caramb amics ! amb els vostres elogis em fareu pujar els colors... però m'alegra molt que us agradi. Dons si. Si continuu animat intentaré continuar les tasques i pot ser cap a la primavera estigui mig decent i em feu una visita. Per cert; Respecte a la via que s'endinsa sota terra "fou un ramal que es va fer per fer les obres de l'embassament", actaulment pràcticament desmantelat. Però hi ha la intenció que algun dia "es rehabiliti com a tren turístic". Xavi KTK | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 10:25 am | |
| - KTK escrigué:
- ...intentaré continuar les tasques i pot ser cap a la primavera estigui mig decent i em feu una visita...
Com m'agrada llegir aquestes paraules !!! | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 10:44 am | |
| | |
|
| |
maquinista Trenjardinaire
Ubicació : Navarcles Edat : 65 Data d'inscripció : 20/03/2011 Nombre de missatges : 182
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 11:01 am | |
| Fantàstic, fas un traçat amb uns detalls realment molt aconseguits que amb el pas del temps i la natura li donen un aspecte immillorable. Felicitacions Salutacions Pep. | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Nov 11, 2013 8:02 pm | |
| Tot aquest circuit, quant temps vares trigar en fer-lo, ja que les nombroses obres arquitectòniques porten molta feina, era o es digital o analògic i axó del tren turístic m'agrada
Joan | |
|
| |
Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Nov 12, 2013 3:22 am | |
| Hola a tots. KTK, aquestes obres d'infraestrucctura són una passada. Felicitats per aquest circuit i animo per posar-lo al dia. Salutacions, Mak. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
| |
|
| |
| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|