TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)

Ir abajo 
+33
lluis7
albertoquattrotre
jordi
ODAKIM
Víctorf
alejandro sasplugas
Olot
ut800035 (†)
fani
Martyn
Mitjans
TJV
TOG
tram47
McHrodik
Pau
fve
E4lok
maquinista
Shay
peps
FACTOR
Mak
josepmaria
TramBlau
MALLET73
Maxx_Rivoli
ignasibaga
jaume
ostman
Sisu
ulises
KTK
37 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33119

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 12:09 am

En el comandament hi ha un reflex que no ho deixa veure gaire be, però em sembla entendre que és un circuit de via única amb dos bucles de retorn, un a cada extrem, i una estació a mig trajecte. És això?

Si és així, deus tenir trams aïllats per poder enviar un tren cap a cada extrem, o potser només feies córrer un tren?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 2:25 am

Hola KTK. Encantat de saludar crec que a tots ens ha sorprès gratament el teu secret amagat, aquesta petita joia que s'havia menjat la mala herba. Et felicito per això i esperem aviat veure el circuit complet i els trens circulant.
Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 3:06 am

treball treball treball treball treball treball applaud applaud applaud 
si et cal ajuda, ja ho saps!! nomès cal que ho diguis, com a bon veí i amic ferroviari m'acosto.!!!

un bon circuit m'agradaria poder veure'l en directe Laughing Embarassed Embarassed Embarassed Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes 

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33119

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 6:02 am

Carles, després del llevaneus, ja et veig fent una màquina talla-herba.  angell angell angell 

por 

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 6:06 am

Olot escrigué:
Carles, després del llevaneus, ja et veig fent una màquina talla-herba.   angell angell angell 

por 

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu 

fa molt de temps vaig veure en ebay una!! seria un visionari!!! gegege

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 8:14 am

Hola a tots.

A mi també m'ha deixat perplex com es pot deixar fer fallida una companyia com aquesta, hi ha d'haver un motiu molt important, la instal·lació és magnifica, felicitats.

Els desperfectes que s'hi veuen sembla que és a causa de la caiguda d'algun objecte a sobre seu?.

Amadeu discrepo en el pronostic de traçat, jo hi veig una estació termini, una estació entre-mitja pel creuament de trens i un bucle amb una via morta, però també observo que a l'estació del mig a cada via i poden cabre dos trens a més pot quedar un altre tren en espera a l'entrada de l'estació per cada banda. També en la via morta del bucle hi ha lloc per tres trens i en el bucle mateix també hi ha possibilitat per dos trens per una banda i un per l'altra, més un tren en espera a l'entrada. A la primera estació hi ha un tren per via amb un tercer a la via morta i un espai d'espera a l'entrada.

Tot plegat penso que en Xavi feia forces circulacions amb creuaments a l'estació del mig i maniobres a la primera estació i dipòsit al bucle. Cert?.

Pel que veig el quadre és en analògic, amb dos transformadors, un per cada ramal?. Mentre a durat la parada tècnica el quadre on el tenies guardat?, perquè es veu intacte. I les agulles funcionen bé?, estan motoritzades?.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33119

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 8:46 am

Espero que ens ho aclareixi aviat. Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33119

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 8:51 am

Ara que me'n recordo, als FFCC de la Terrassa també hi va haver un petit període de clausura i aixecament de les vies:

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Imagen14

Veure aquí:

https://trenscat.forosactivos.net/t28p15-els-ferrocarrils-de-la-terrassa-olot?highlight=terrassa
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 9:10 am

Des de la meva poca experiència, si algùn consell us puc donar és que, per poc que pogueu no deixeu abandonar d'aquesta manera la vostra instal·lació. Fa molta pena.
Sobretot quan penso que si tots aquests anys hagues anat fent, poc a poc, Ja tindria segurament el circuït acabat. Ara per ara el que toca és refer.
El que passa és que no nomès hi ha feina pel que respecta estrictament al traçat. Hi ha feina ardua en tot el terreny... accessos, poda d'arbres...
Un cop estigui tot això en un estat menys lamentable (em fa vergonya) podriem quedar un dia, es clar que si i intercabiar idees i coneixaments sobre el terreny.
MOLTES GRÀCIES PEL VOSTRE OFERIMENT.
Si Amadeu, bona intuició.
El circuït, ja es veu, analògic, via ùnica, trams aïllats. Les estacions de cada extrem (això està encara per fer) del circuït disposaràn  d'un bucle on es cambiarà la polaritat del corrent de la via quan el tren estigui parat (això ja ho vaig provar). La idea és que, desprès de desnganxar-se dels vagons la locomotora faci el bucle i (com si haguès fet un gir a una placa giratòria ) poder anar a col-locar-se a la cua del comboy per reemprendre la sortida de l'estació amb el "morro" cap endavant
Aquest esquema em permet que pogui fer la maniobra amb nomès un desvio a cada una de les estacions dels extrems del circuït.
No sé que pensareu d'aqueta idea, però les àrques de la Companyia no estàn per molts dispendis i em declino per la màxima simplicitat. Tot i que m'agradaria posar una via morta pels trens de càrrega.
Podràn circular simultàniament dos trens; Un entre l'estació inferior i la central, i un altre ente aquesta i la superior. Hi ha dos comandaments.

Ignasi Bagà. Ets bon observador, l'estació superior (que mai s'ha arribat a realitzar) segons l'esquema del quadre en un principi la vaig disenyar con a terme. Despres vaig pensar que el circuit hauria de ser més modest, més curt i em vaig declinar per fer l'estació superior amb el bucle.... ja veurem. Ei! respecte als trams de via ho has clavat !!

Xavi KTK
Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33119

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 9:14 am

Quina distància hi ha d'extrem a extrem, Xavi ?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 9:21 am

Mica en mica... I en quatre dies tornaràs a tenir el teu circuit en marxa...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33119

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 9:24 am

Fes moltes fotos, que també te el seu encant així. I les fotos del procés de reconstrucció constituiran un record irrepetible. super12 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 9:24 am

Ostres!!  Amadeu OLOT. Entre les andanes que estic veient? Les restes d'una travessa de fusta?
Això també te "solera" oi?

Respecte a la conservació del quadre, l'he tingut aquests anys dins de casa. És delicat i fer-lo em va donar feina.
Respecte a les agulles tinc desmotat els motors. Encara no les he provat però els hi cal una bona neteja.

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33119

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 9:33 am

KTK escrigué:
Ostres!!  Amadeu OLOT. Entre les andanes que estic veient? Les restes d'una travessa de fusta?
Això també te "solera" oi?...
Efectivament. Very Happy 

Era l'única cosa que quedava de les vies en aquell moment.

Això era abans de l'aixecament de les vies:

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Imagen18

I això després

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Imagen13

Després varen venir els rapinyaires

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Imagen24
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 9:34 am

La darrera foto és real com la vida mateixa...
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 11:56 am

Hola Xavi. Felicitacions per la seva trajectòria i per les imatges boniques que has publicat. Vostè em va donar la mateixa felicitat quan va obrir un carril real.

Sóc un convençut digital. El sinòptic de la pista m'agrada molt. Tot molt clar i molt pràctic. Belli dos controls i el concepte intuïtiu de canvi de polaritat en l'estació central de la intersecció.

¿Fins a quin punt són les dues estacions de capçalera? Què tan gran és el teu camí?
Si no he entès bé l'estació de muntanya ja no existeix. Les aigües avall si. Podem tenir algunes fotos de l'estació? El punt d'intersecció?

Amadeu ... Vaig veure la última imatge i em sembla reconèixer aquest cotxe. Potser és aquí a Itàlia!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDj Oct 24, 2013 4:50 am

Gracies mil vegades. Aquestes inatges casa cop son mes impresionants.
I tant que volem quedar!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDg Nov 03, 2013 1:20 pm

Perdoneu el retard en contestar les vostres preguntes.
Respecte a la longitud total del circuit quan estigui acabat (si és que això arriba) serà d'uns 70 metres aproximadament.
Actualment nomès hi ha uns 45.
L'estació superior (tot el traçat es en pendent, excepte les estacions), no ha arribat a existir mai.
La intermitja si que existeix (només les vies i andanes) i és on he fet més maniobres.
L'estació inferior va existir de forma provissional, i vaig possar en funcionament el sistema de bucle, amb lo del cambi de la polaritat del corrent de les vies quan el tren està estacionat. Hores d'ara aquesta estació està per redissenyar.

Adjuntaré un croquis quan ho tingui a punt.
De moment us posso unes fotos de les feines de rehabilitació.

Desmontatge de vies
URL=https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/35/u0.JPG/]Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 U0[/URL]

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 2vbu

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 4l0v



Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 G1rk

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Iki1

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Ltsd

Detalls de l'estació recentment netejada.
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 1al4



Tapa amb motius de l'antic escut de Kargolia.
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Zklh

Més petits desperfectes pendents de reparar.
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 M9hg



Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33119

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDg Nov 03, 2013 6:28 pm

genial 
applaud applaud applaud applaud 

treball treball treball treball treball 

Genial, totes les obres, el traçat, i tot el circuit !!!

Treball dur. Sort que disposes de la maquinària necessària.

Els túnels com m'agraden a mi: foscos i negres.

Estic impacient per a veure el teu circuit al natural. Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDg Nov 03, 2013 8:10 pm

Sembla que el servei de vies i obres tindrà molta feina durant almenys una temporada...
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDg Nov 03, 2013 8:51 pm

I la forma de veure la restauració d'un tren real.
Segueix així!

super12 super12 
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDg Nov 03, 2013 9:09 pm

Realment, una gran obra, tens uns detalls molt bonics, espectacular
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDg Nov 03, 2013 10:16 pm

Molt bona feina. Veure com va fa aquesta feina no te preu.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12108

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDl Nov 04, 2013 12:42 am

No és el mateix que construir-lo de nou, però amb el gran que sembla ser i els detalls que té serà un plaer la seva restauració.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitimeDl Nov 04, 2013 8:52 am

Hola Xavi i tots els demés.

 Ves alerta, vols dir que aquests operaris saben el que fan?, o recuperen tot el que poden per vendre-ha-ho com a ferro vell?. Si no m'ho miro malament a mida que vagin traient enrellades quedaran tancats que a l'estació que tenen al darrera hi ha totes les vies aixecades.Twisted Evil Twisted Evil 

 Bona feina de recuperació.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 40Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II
» Companyia ferroviària Guyenne et Gascogne
» trens i gastronomia
» Circuit de Jardi a Vic [Peps]
» Trens d´Espanya

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: