TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)

+33
lluis7
albertoquattrotre
jordi
ODAKIM
Víctorf
alejandro sasplugas
Olot
ut800035 (†)
fani
Martyn
Mitjans
TJV
TOG
tram47
McHrodik
Pau
fve
E4lok
maquinista
Shay
peps
FACTOR
Mak
josepmaria
TramBlau
MALLET73
Maxx_Rivoli
ignasibaga
jaume
ostman
Sisu
ulises
KTK
37 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDt Nov 12, 2013 5:12 am

Olot escrigué:

KTK escrigué:
...intentaré continuar les tasques i pot ser cap a la primavera estigui mig decent i em feu una visita...
Com m'agrada llegir aquestes paraules !!!  Very Happy
i a mi!! bota bota bota bota bota bota 

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay

Ubicació : sabadell
Edat : 59
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDt Nov 12, 2013 7:32 am

genial genial 
applaud applaud applaud 
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok

Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDt Nov 12, 2013 8:30 am

Gracies per rescatar aquesta perla que tenies amagada.

Felicitacions pel treball.
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)

Ubicació : Sabadell
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDt Nov 12, 2013 9:13 am

Alguns d'aquests ponts son quasi clavats als del tram Planoles - Tosses, necessitem detalls de la construcció oi nois? Laughing 
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDt Nov 12, 2013 9:49 am

I tant !!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria

Ubicació : barcelona
Edat : 78
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1844

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDt Nov 12, 2013 10:46 am

ESPLÈNDID!
Tornar a dalt Ir abajo
FACTOR
Trenjardinaire
FACTOR

Ubicació : BARCELONA
Edat : 79
Data d'inscripció : 08/12/2009
Nombre de missatges : 476

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDt Nov 12, 2013 12:02 pm

A la trobada que penses fer, vindrem vestits amb frac, com si fos el Liceo.
Esplendit els pons-tunels, la gorga i el ambient ferroviari.
Moltes felicitats.reverent reverent 

Salutacions.
Jaume
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDt Nov 12, 2013 6:24 pm

Encara em queden unes últimes fotos.

El túnel d'entrada a les gorges:

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 B_810

Les gorges tenen un petit mirador per als excursionistes.

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 B_910

Aquesta és la vista des del mirador.

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 B_1010

A les circulacions ja no vaig fer gaires fotos per que cada cop hi havia menys llum i les fotos sortien mogudes

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 B_1110

Antic traçat abandonat, que també resulta realista. D'aquí devia néixer el tros de via que es ficava a sota terra i que no vaig veure.

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 B_1210

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDt Nov 12, 2013 6:27 pm

Per cert, Xavier, has pensat en posar un nom a cada pont o a cada túnel?

Ja quasi bé sense llum la darrera circulació:

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 B_1310

Sortint de les gorges

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 B_1410

I encara dins de les gorges

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 B_1510

Aquesta és la mateixa foto amb flash

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 B_1610

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDt Nov 12, 2013 9:10 pm

Un circuit fabulós, que aprofitament del paisatge natural per reproduir a petita escala
aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDc Nov 13, 2013 7:29 pm

Xavier, una foto que potser et servirà d'inspiració per a la continuació del teu traçat:

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 Mure10

Es tracta del CF de la Mure, a França, tren turístic avui tancat (provisionalment?) per una esllavissada produïda fa uns dos anys.
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)

Ubicació : Sabadell
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 4:05 am

Li poses una fita molt alta no?

Joan
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve

Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 66
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 5:09 am

Olot escrigué:
Xavier, una foto que potser et servirà d'inspiració per a la continuació del teu traçat:

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 Mure10

Es tracta del CF de la Mure, a França, tren turístic avui tancat (provisionalment?) per una esllavissada produïda fa uns dos anys.
Aquesta seria també una opció per al mur del Narcis!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mak
Trenjardinaire
Mak

Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 8:06 am

La veritat que és un recorregut preciós, molt, molt realista. Esosí, veient la quantitat de pedra que ha hagut de moure aquest home ja em fa mal l'esquena, però alleuja veient el resultat.
Amadeo, aquesta última foto també les hi porta, qui pogués reproduir a casa.
Salutacions, Mak.

Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 9:34 am

Les fotos de la pista són boniques. Hi especialment bonic per descobrir pas a pas. Si ho entenc tant la baixa i la part alta està encara per construir. Cert?
En total, quants metres mesuren el camí?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria

Ubicació : barcelona
Edat : 78
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1844

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 10:00 am

Olot escrigué:
[/size]

Quina foto!

M'ha deixat corprés.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 11:00 am

Hola a tots.

És molt maco aquest pont, una obra que a més és respectuosa amb el medi, penseu quin esvoranc hi hauria en la muntanya si haguessin fet una trinxera.

Llàstima que no en pugui fer un.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1261

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDv Nov 15, 2013 11:14 am

Perdoneu el retard, voldria contestar algunes preguntes que m'heu fet fa dies.

Joan (ut800035):
He hagut de fer una ullada als meus diaris per recordar la data exacta que vaig començar:
La idea d'instal•lar un trenet de jardí va sorgir el 9 de març 1998
El 16 de març 1998 començaren els moviments de terres i construcció de murs.
Al juliol vaig fer el plantejament del circuit en línies generals (traçat i esquema elèctric) i no posso les primeres vies fixes fins el 24 d'Octubre 1998.
Les construccions dels murs a escala, ponts d'obra i tunels porten el seu temps, però el motiu que no estigui acabat a estat el abandó durant tants anys.

El circuit és alalògic.

Javier (Mak):
Tinc curiositat; Soposo que tu hauràs conegut el FC Vasco-Navarro en funcionament.
En cada un dels nombrosos viatges que he fet a Vitoria, passant per Santa Cruz de Campezo, Antoñana... he pogut vuere les magnífiques infraestructures d'aquesta línia, ara convertida en via verda.
Crec que les seves estacions amb estil de l'arquitectura tradicional eren i són (les que s'han salvat i restaurat) una maravella.

Amadeu (Olot):
No he pensat en possar nom a cada pont i tunel en concret. És una bona idea. de fet si que els tunels els anomeno amb alguna "toponimia" referent a la zona on s'ubiquen; Com per exemple el tunel del Caqui (Kaki)(per l'arbre que hi ha a prop) o el de la Figuera (Que amb molta pena vaig haber de tallar) etc.
Lo de la foto del CF de la Mure és una proposta temptadora, prenc nota.

Massimiliano (Maxx):
Cert. Tinc construit la zona central del circuit (uns 45 metres aproximadament).
Si acabo el projecte, serà d'uns 60 metres. No serà molt gran, i sobretot serà senzill.
Ah! I entenc que siguis partidari del digital; Suposo que dona moltes possibilitat i t'estalvies una ingrata feina de cablejat, oi? ...jo , es que estic antiquat, ho reconec.

A aquest arcaic croquis es veu en línia més gruixuda el tram de via existent.
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 Mf4f

Atentament.

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDv Nov 15, 2013 7:04 pm

KTK escrigué:
...Amadeu (Olot):
No he pensat en possar nom a cada pont i tunel en concret. És una bona idea. de fet si que els tunels els anomeno amb alguna "toponimia" referent a la zona on s'ubiquen; Com per exemple el tunel del Caqui (Kaki)(per l'arbre que hi ha a prop) o el de la Figuera (Que amb molta pena vaig haber de tallar) etc.   ... 
Llavors ja tenen nom. Very Happy 

KTK escrigué:
...A aquest arcaic croquis es veu en línia més gruixuda el tram de via existent.
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 Mf4f...
El bucle de retorn del nivell superior (inferior a l'imatge) podria ser un límit provisional, perquè sempre tindries la possibilitat d'allargar en el futur. Crec que el terreny t'ho permetria.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDv Nov 15, 2013 8:42 pm

hola xavi!!

la foto del cf es impresionant i com veig prens nota, de segur que ets capaç de dur-ho a terme.. gràcies per les explicacions avui amb la pluja de segur que podràs omplir el pou per la cascada...!!!

encara que arcaic el dibuix és genial haber ideat el circuit i haber dut a terme la gran majoria, felicitats!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDv Nov 15, 2013 10:00 pm

Tens (o tindràs) un bon circuit... Amb un traçat prou complert, i ja siguin 45 o 60 metres és una dimenció que molts voldriem disposar...

Anims que estas una bona feina...
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDv Nov 15, 2013 11:44 pm

De fet, la primera idea era anar més amunt...si que es podria, però m'he hagut de possar unes limitacions.
Quan plou molt per la gorja baixa aigua de forma natural.

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Mak
Trenjardinaire
Mak

Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDs Nov 16, 2013 12:57 am

Homònim Xavi, KTK.Tienes Molta raó en el que dius dels edificis del VN.
I no és que ho digui jo, tot el ve de fora (molts catalans) i veu l'exposició que tinc a la botiga coincideixen en això. Pel que fa als que segueixen en peu que són molts, estan molt ben conservats perquè es van vendre a particulars en uns casos i als ajuntaments en altres. Un cap de setmana vaig a agafar la màquina de fotos i us ensenyo com estan actualment. Mereixen la pena.
Quant a la teva circuit, que dir ja que no s'hagi dit, tant de bo el meu estigués així d'avançat, tot està aturat per culpa de la meva salut. Que la farem, la meva dona diu que no tinc pressa, però cada vegada sóc una mica més gran.
Salutacions i endavant, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDs Nov 16, 2013 1:34 am

Ostres! Tinc ganes de tornar a Vitoria. M'agradaria molt que ens poguesim veure.

Anem fent a poc a poc. No se li pot demanar més a qui fa el que pot.

Cordialment

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitimeDs Nov 16, 2013 4:36 am

Avui mes que mai:
A pasturar cargols
A pasturar cargols
Pasturar cargols.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 40Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Següent