| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|
+33lluis7 albertoquattrotre jordi ODAKIM Víctorf alejandro sasplugas Olot ut800035 (†) fani Martyn Mitjans TJV TOG tram47 McHrodik Pau fve E4lok maquinista Shay peps FACTOR Mak josepmaria TramBlau MALLET73 Maxx_Rivoli ignasibaga jaume ostman Sisu ulises KTK 37 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Nov 12, 2013 5:12 am | |
| | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Nov 12, 2013 7:32 am | |
| | |
|
| |
E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Nov 12, 2013 8:30 am | |
| Gracies per rescatar aquesta perla que tenies amagada.
Felicitacions pel treball. | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Nov 12, 2013 9:13 am | |
| Alguns d'aquests ponts son quasi clavats als del tram Planoles - Tosses, necessitem detalls de la construcció oi nois? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Nov 12, 2013 9:49 am | |
| | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Nov 12, 2013 10:46 am | |
| | |
|
| |
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Nov 12, 2013 12:02 pm | |
| A la trobada que penses fer, vindrem vestits amb frac, com si fos el Liceo. Esplendit els pons-tunels, la gorga i el ambient ferroviari. Moltes felicitats. Salutacions. Jaume | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Nov 12, 2013 6:24 pm | |
| Encara em queden unes últimes fotos. El túnel d'entrada a les gorges: Les gorges tenen un petit mirador per als excursionistes. Aquesta és la vista des del mirador. A les circulacions ja no vaig fer gaires fotos per que cada cop hi havia menys llum i les fotos sortien mogudes Antic traçat abandonat, que també resulta realista. D'aquí devia néixer el tros de via que es ficava a sota terra i que no vaig veure. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Nov 12, 2013 6:27 pm | |
| Per cert, Xavier, has pensat en posar un nom a cada pont o a cada túnel? Ja quasi bé sense llum la darrera circulació: Sortint de les gorges I encara dins de les gorges Aquesta és la mateixa foto amb flash | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Nov 12, 2013 9:10 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Nov 13, 2013 7:29 pm | |
| Xavier, una foto que potser et servirà d'inspiració per a la continuació del teu traçat: Es tracta del CF de la Mure, a França, tren turístic avui tancat (provisionalment?) per una esllavissada produïda fa uns dos anys. | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Nov 14, 2013 4:05 am | |
| Li poses una fita molt alta no?
Joan | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Nov 14, 2013 5:09 am | |
| - Olot escrigué:
- Xavier, una foto que potser et servirà d'inspiració per a la continuació del teu traçat:
Es tracta del CF de la Mure, a França, tren turístic avui tancat (provisionalment?) per una esllavissada produïda fa uns dos anys. Aquesta seria també una opció per al mur del Narcis!! | |
|
| |
Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Nov 14, 2013 8:06 am | |
| La veritat que és un recorregut preciós, molt, molt realista. Esosí, veient la quantitat de pedra que ha hagut de moure aquest home ja em fa mal l'esquena, però alleuja veient el resultat. Amadeo, aquesta última foto també les hi porta, qui pogués reproduir a casa. Salutacions, Mak.
| |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Nov 14, 2013 9:34 am | |
| Les fotos de la pista són boniques. Hi especialment bonic per descobrir pas a pas. Si ho entenc tant la baixa i la part alta està encara per construir. Cert? En total, quants metres mesuren el camí? | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Nov 14, 2013 10:00 am | |
| - Olot escrigué:
- Xavier, una foto que potser et servirà d'inspiració per a la continuació del teu traçat:
[/size] Quina foto! M'ha deixat corprés. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Nov 14, 2013 11:00 am | |
| Hola a tots.
És molt maco aquest pont, una obra que a més és respectuosa amb el medi, penseu quin esvoranc hi hauria en la muntanya si haguessin fet una trinxera.
Llàstima que no en pugui fer un.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Nov 15, 2013 11:14 am | |
| Perdoneu el retard, voldria contestar algunes preguntes que m'heu fet fa dies. Joan (ut800035): He hagut de fer una ullada als meus diaris per recordar la data exacta que vaig començar: La idea d'instal•lar un trenet de jardí va sorgir el 9 de març 1998 El 16 de març 1998 començaren els moviments de terres i construcció de murs. Al juliol vaig fer el plantejament del circuit en línies generals (traçat i esquema elèctric) i no posso les primeres vies fixes fins el 24 d'Octubre 1998. Les construccions dels murs a escala, ponts d'obra i tunels porten el seu temps, però el motiu que no estigui acabat a estat el abandó durant tants anys. El circuit és alalògic. Javier (Mak): Tinc curiositat; Soposo que tu hauràs conegut el FC Vasco-Navarro en funcionament. En cada un dels nombrosos viatges que he fet a Vitoria, passant per Santa Cruz de Campezo, Antoñana... he pogut vuere les magnífiques infraestructures d'aquesta línia, ara convertida en via verda. Crec que les seves estacions amb estil de l'arquitectura tradicional eren i són (les que s'han salvat i restaurat) una maravella. Amadeu (Olot): No he pensat en possar nom a cada pont i tunel en concret. És una bona idea. de fet si que els tunels els anomeno amb alguna "toponimia" referent a la zona on s'ubiquen; Com per exemple el tunel del Caqui (Kaki)(per l'arbre que hi ha a prop) o el de la Figuera (Que amb molta pena vaig haber de tallar) etc. Lo de la foto del CF de la Mure és una proposta temptadora, prenc nota. Massimiliano (Maxx): Cert. Tinc construit la zona central del circuit (uns 45 metres aproximadament). Si acabo el projecte, serà d'uns 60 metres. No serà molt gran, i sobretot serà senzill. Ah! I entenc que siguis partidari del digital; Suposo que dona moltes possibilitat i t'estalvies una ingrata feina de cablejat, oi? ...jo , es que estic antiquat, ho reconec. A aquest arcaic croquis es veu en línia més gruixuda el tram de via existent. Atentament. Xavi KTK | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Nov 15, 2013 7:04 pm | |
| - KTK escrigué:
- ...Amadeu (Olot):
No he pensat en possar nom a cada pont i tunel en concret. És una bona idea. de fet si que els tunels els anomeno amb alguna "toponimia" referent a la zona on s'ubiquen; Com per exemple el tunel del Caqui (Kaki)(per l'arbre que hi ha a prop) o el de la Figuera (Que amb molta pena vaig haber de tallar) etc. ... Llavors ja tenen nom. - KTK escrigué:
- ...A aquest arcaic croquis es veu en línia més gruixuda el tram de via existent.
... El bucle de retorn del nivell superior (inferior a l'imatge) podria ser un límit provisional, perquè sempre tindries la possibilitat d'allargar en el futur. Crec que el terreny t'ho permetria. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Nov 15, 2013 8:42 pm | |
| hola xavi!!
la foto del cf es impresionant i com veig prens nota, de segur que ets capaç de dur-ho a terme.. gràcies per les explicacions avui amb la pluja de segur que podràs omplir el pou per la cascada...!!!
encara que arcaic el dibuix és genial haber ideat el circuit i haber dut a terme la gran majoria, felicitats!
salutacions
mallet73 | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Nov 15, 2013 10:00 pm | |
| Tens (o tindràs) un bon circuit... Amb un traçat prou complert, i ja siguin 45 o 60 metres és una dimenció que molts voldriem disposar...
Anims que estas una bona feina... | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Nov 15, 2013 11:44 pm | |
| De fet, la primera idea era anar més amunt...si que es podria, però m'he hagut de possar unes limitacions. Quan plou molt per la gorja baixa aigua de forma natural.
Xavi KTK | |
|
| |
Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 12:57 am | |
| Homònim Xavi, KTK.Tienes Molta raó en el que dius dels edificis del VN. I no és que ho digui jo, tot el ve de fora (molts catalans) i veu l'exposició que tinc a la botiga coincideixen en això. Pel que fa als que segueixen en peu que són molts, estan molt ben conservats perquè es van vendre a particulars en uns casos i als ajuntaments en altres. Un cap de setmana vaig a agafar la màquina de fotos i us ensenyo com estan actualment. Mereixen la pena. Quant a la teva circuit, que dir ja que no s'hagi dit, tant de bo el meu estigués així d'avançat, tot està aturat per culpa de la meva salut. Que la farem, la meva dona diu que no tinc pressa, però cada vegada sóc una mica més gran. Salutacions i endavant, Mak. | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 1:34 am | |
| Ostres! Tinc ganes de tornar a Vitoria. M'agradaria molt que ens poguesim veure.
Anem fent a poc a poc. No se li pot demanar més a qui fa el que pot.
Cordialment
Xavi KTK | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 4:36 am | |
| Avui mes que mai: A pasturar cargols A pasturar cargols Pasturar cargols. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
| |
|
| |
| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|