| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|
+33lluis7 albertoquattrotre jordi ODAKIM Víctorf alejandro sasplugas Olot ut800035 (†) fani Martyn Mitjans TJV TOG tram47 McHrodik Pau fve E4lok maquinista Shay peps FACTOR Mak josepmaria TramBlau MALLET73 Maxx_Rivoli ignasibaga jaume ostman Sisu ulises KTK 37 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 6:13 am | |
| No sé si ho estic fent bé per que pugueu veure aquest video: KTK (Karils ei trens d Kargolie) Mikst n Gorxe Kaki (2007)
XaviKTK | |
|
| |
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 6:32 am | |
| | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 7:29 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 7:30 am | |
| | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 7:44 am | |
| Gracies per les explicacións
joan | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 8:03 am | |
| Xavi, El teu paisatge, des de el primer moment em feia pensar amb quelcom ja vist, un déjà vu, con diuen els francesos, però no un, sinó varis de diferents conjuntats. Un d'ells és aquest, el cremallera grec de Kalavryta al Pelopones. Confeso estar enganxat al teu circuit amb una envaja molt sana, però enveja. Diakofto Kalavrita railway (20) [Public domain], by Marion Schneider & Christoph Aistleitner (own photo (User:Mediocrity)), from Wikimedia Commons | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| |
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 8:27 am | |
| D'acord Amadeu, Ja veus que això és nou per a mi, ...però hi posso interès, he? Gràcies. Xavi KTK | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 8:28 am | |
| I tant, i el resultat és gratificant per a nosaltres també. A veure si de mica en mica TRENS.CAT et serveix per acabar d'animar-te a continuar els treballs. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 9:09 am | |
| Felicitats. Unes filmacions realment molt molt espectaculars. La velocitat en sembla molt bona, l la fotografia bonissima. Pel que fa a la filmacio nocturna, es gairebe de por. Molt realista. A sensacio de soledat del maquinista es impresionant. Puc ben assegurar que molt real. He xalat molt. Cada cop en tinc mes ganes de veure aquests circuit que es una meravella i cada cop descobreixes mes indrets. I tot o quasi tot, natural. Molt bona adaptacio al medi. D'alguna manera em recorda les imatges -blanc i negre- i la descripcio que es feia del circuit de dos aigües. Felicitats de nou, es un tot un mon. | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 10:47 am | |
| Gràcies Jaume. La veritat es que al pujar el video al Yuotube vaig relentitzar una mica la velocitat amb un sistema que vaig veure que permet editar el video ...trampa; però aixì és veu millor. Si us plau, em pots fer cinc cèntims... de que es tracta lo del circuït de dos aigües?
fve: Caramb!! Quantes coses m'esteu ensenyant .... el CREMALLERA DE KALAVRYTA... Aquest no se m'oblida. He fet una ullada en Youtube hi n'hi han uns quants videos. hi ha un que es curtet i te gràcia. És aquest (Ho sento, no sé per que no em deixa copiar i enganxar) :
OurTour ride the amazing Dhiakofto to Kalavrita rack and pinion train with people on the track!
Pels enamorats de la muntanya i els trens podriem fer un fil sobre TRAÇATS DE VERTÌGEN
Salut i bona nit XaviKTK | |
|
| |
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 10:55 am | |
| Molt bo el vídeo, es d'un realisme bestial, et transporta a plena nit a una línia d'alta muntanya, esta molt ben aconseguit
Joan | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 6:29 pm | |
| - KTK escrigué:
- ...Si us plau, em pots fer cinc cèntims... de que es tracta lo del circuït de dos aigües?...
M'adhereixo a aquesta petició. - KTK escrigué:
- ...És aquest (Ho sento, no sé per que no em deixa copiar i enganxar) ...
És aquest? https://www.youtube.com/watch?v=892lEy5Rj_IPer a copiar: només que posis el cursor a l'adreça del vídeo s'et posa blava, com aquí : En aquell moment, per a copiar l'adreça només cal que toquis les tecles "Control" + "C" (primer Control, i sense deixar-la anar, la lletra C). Ja la tens copiada. Llavors vas al text i l'enganxes. - KTK escrigué:
- ...Pels enamorats de la muntanya i els trens podriem fer un fil sobre TRAÇATS DE VERTÌGEN...
Trobo que és molt bona idea. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 8:06 pm | |
| - KTK escrigué:
- Gràcies Jaume. La veritat es que al pujar el video al Yuotube vaig relentitzar una mica la velocitat amb un sistema que vaig veure que permet editar el video ...trampa; però aixì és veu millor.
Si us plau, em pots fer cinc cèntims... de que es tracta lo del circuït de dos aigües?
Salut i bona nit XaviKTK Molt bona pensada aquesta variacio de velocitat. Era un circuit a les afores de Bilbo, que va guanyar un premi als inicis d'LGB... Ja us en fare cinc centims a un altre fil.
Editat per darrera vegada per jaume el Ds Nov 16, 2013 9:39 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Nov 16, 2013 8:50 pm | |
| Realment una filmació bonisima... | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Nov 17, 2013 11:44 am | |
| Molt bells dos videos. Aquesta nit va ser completa per entendre la pista. Bravo i gràcies per compartir. | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Nov 20, 2013 11:30 am | |
| - fve escrigué:
- Xavi,
He estat mirant, el vídeos que has penjat a YouTube, excel·lents!.
La filmació nocturna, és molt curiosa, es veuent uns arbres al costat de la via, molt prims que no es veuent a les altres filmacions i fotografies.
Per exemple al minut 3:30, quin arbre o matoll és?. És natural o el vas plantar expressament?. Als minuts 2:06 i 2:14 just abans de l'estació intermitja a l'esquerra, aquests em sembla que son Carolines, la pregunta és si son naturals del jardí o están plantats expressament al costat de la via? | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Nov 21, 2013 9:41 am | |
| fve: Si aquests "arbrets" que es veuen tant aprop de la via, al video de la circulació nocturna, han sortit de forma natural. Els he deixat i els he retallat. No sé ni com es diuen. Hi han matolls que els vaig plantar i encara aguanten, però d'altres es van morir. He decidit que de moment ja no em gasto diners en jardineria,... que la natura m'ofereixi el que volgui.
Atentament xavi KTK | |
|
| |
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| |
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Des 08, 2013 4:41 am | |
| Avui era el dia de les proves de tracció de la Patxanga d'en Carles al circuit KTK. Hi vaig ser convidat i no m'he fet pregar. Per fer suport a la Patxanga, jo també he portat alguna peça meva, amb intenció de fer un ambient dels Ferrocarrils Catalans. El primer en sortir de la capsa ha estat el Ferrostaal. Seguit de la Alsthom El Ferrostaal aturat a l'estació Autèntic ambient Catalans També hi hem vist una Verraco amb un tren de carbó Per fi ha aparegut el prototip de la Patxanga. Primer només ha arrossegat dos vagons Però després ja ens hem atrevit amb una composició especial bastant llarga. S'ha de reconèixer que s'ha portat com una daina, tot i les notables pendents del traçat. M'ha semblat que en Xavi disfrutava de valent Després ha rodat la nova elèctrica de LGB, però aquesta no ha fet pas el mateix paper de la Patxanga, ni de bon tros. No per això el pas per les gorges de Kargolia no resultava igualment impressionant El que no ha pogut rodar per el circuit complert era el Renault, ja que malauradament ha tingut algun problema de gàlib. Gracies Xavi i Carles, per aquest matí inoblidable. | |
|
| |
Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Des 08, 2013 5:29 am | |
|
Felicitats Xavi per aquest circuit tan real. Aquestes composicions queden de luxe en aquest ambient. Jo m'he de conformar amb posar l'aparador de Nadal com altres anys. Els nens m'ho reclamen cada any que el posi abans i amb això de moment em conformo, veient les seves cares de satisfacció. Això del jardí haurà d'esperar segons m'ho han posat els metges. Salutacions a tots, Mak.
| |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Des 08, 2013 6:04 am | |
| | |
|
| |
fve Comptador de reblons
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Des 08, 2013 6:27 am | |
| Com més veig la gorga del Kargolia, més m'agrada.
Felicitats!i gracies per les fotografíes. | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Des 08, 2013 6:57 am | |
| CARAM!
Molt bé tot plegat. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Des 08, 2013 9:37 am | |
| Molt maco, Felicitats per el circuit, felicitats per el bon resultat de les proves de força i tracció, l'enginyer es bó.
Pregunta, la gorga es va fer expressament o es va fer artificial? | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
| |
|
| |
| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|