TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]

Ir abajo 
+9
E4lok
tram47
peps
TramBlau
jaume
ostman
Olot
MALLET73
Sisu
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 03, 2013 10:40 am

Interessants fotos, Daniel.

Això també et pot donar idees, Narcís:

https://trenscat.forosactivos.net/t760-mark-found-the-garden-railway
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDg Mar 03, 2013 10:47 am

Gràcies nois. Coneixia algun programa d´aquests, però me´ls aniré mirant.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 16, 2013 10:16 pm

Encara que no us ho penseu, rumio molt amb el circuit. El meu problema és que no sé manipular aquests programes de gràfics i presentar-vos-ho de manera gràfica i entenedora. plorar1

Tot i que ja vaig posar les cotes en el croquis del primer post d´aquest fil, no sé si us feu massa la idea de les dimensions disponibles. Per les mides que tinc, com que és llarg però més aviat estret, penso que els radis de corba no poden ser massa amples. Un compromís entre R2 de LGB (78 cm) i r3 LGB (120 cm) és el R2 de Train Line 45 o Thiel, que és de 90 cm, que crec que no està malament.
Em sembla que les dues marques donen prou garanties de qualitat i totes dues ofereixen les seves vies en format "niquel", encara que això pot disparar un pressupost ja reduït des de l´inici.

Una cosa que em "preocupa" és la necessitat o no de polaritzar el cor dels canvis. Els canvis d´aquestes dues marques em sembña que tenen el cor en part de plàstic, però al seu centre hi ha un petit triangle metàlic que s´hauria ( o no ) de polaritzar adequadament quan l´agulla canvia de posició. Això implica més feina/complexitat i també increment de preu per la necessitat d´afegir uns contactes al motor. Si s´ha de fer això amb tots els canvis del circuit, sobretot pensant en les estacions que és on n´hi ha més, trobo que serà força feixuc.
No sé si aquest R2 cal posar-lo també dins de les estacions o aquí n´hi ha prou amb R1.

Bé, tot això són una sèrie de reflexions fetes "en veu alta" per si algú hi vol/pot fer alguna aportació.
Gràcies per seguir el meu fil nois. super12
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 16, 2013 10:28 pm

Personalment no em complicaria la vida pensant amb corbes dels diferents fabricants... I em concentraria amb corbes r2 i r3 de lgb... Molt més facils d'aconseguit noves o usades...

Pel material dels carrils el llautó està bè... El sobrecost no compensa...

I sobre els canvis, només dir que nosaltres no hem fet mai això que comentes...

Per les estacions i vies de maniobra canvis i corbes r1...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 16, 2013 11:20 pm

Us poso el croquis manipulat a la meva manera perquè veieu la part disponible (la ratllada i que fa 13 m a la part de baix per 7,4 ma la banda esquerra). Està tot lo ratllat al mateix nivell aprox.
Em plantejo (almenys de moment) no pujar a la paret de pedra del darrera, que seria la li´nia del cremallera i deixar-ho per més endavant. Tant per dificultat de pujar aquest desnivell i no sé com fer-ho, com per cost.
Tinc pensat fer un estanyet que he posat al croquis. Al darrera, a la part triangular hi aniria una petita pedrera o similar. Potser al mig de l´òval (cal fer el relleu perquè no es vegi tot des de tots els punts per donar més realisme) hi faria una petita explotació forestal.
Penso en una carrilet rural/de muntanya amb explotacions agícoles/forestals, res de línies principals.
Les dues estacions principals anirien on havíem dit al principi. Quedaria un punt a punt amb les zones industrials pel mig i l´òval.

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Dibuixj

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 16, 2013 11:46 pm

La polarització del cor dels canvis és opcional. És recomanable fer-ho si tens màquines curtes que maniobraran lentament. Però si no es fa tot funciona correctament i les màquines que passen a velocitat mitja no tenen problemes.

També es pot posar un condensador a les màquines per a suavitzar la caiguda de tensió de defectes de la via o de cors aïllats.

Però tot és més fàcil del que sembla a primera vista. Tot això de polaritzar els cors o posar condensadors... poden ser solucions si es presenten els problemes. El més important és començar, i després ja es pot anar afinant.

Per a començar jo compraria un estoc de vies i muntaria algun circuit provisional amb el que començar a "jugar". Això et donarà moltes idees perquè ho provaràs in situ. Llavors ja veuràs si tens de polaritzar els cors o no, però això, en tot cas, ja vindria.
Res no et pot donar tanta idea com muntar algunes vies al jardí, ni cap programa, ni cap dibuix, perquè allà ho palparàs i ho tindràs al davant en 3D, i ajupint-te quan toca, i buscant un allargo perquè el cable no arriba, i entrebancant-te amb les incomoditats. De seguida veuràs què vols i què no vols, què perfecciones, i també noves idees... també ho compartiràs amb els teus fills i els il·lusionaràs.

La gamma de vies Thiel és molt bona. I si tens necessitat d'un radi determinat tens també altres marques.

https://trenscat.forosactivos.net/f33-via

https://trenscat.forosactivos.net/t523-radis-de-corba-de-via-45-mm-lgb-i-altres-marques

Però és veritat que per començar pots simplificar i tenir només les vies que són fàcils de comprar i vendre, com t'aconsella en Ostman.



Editat per darrera vegada per Olot el Ds Mar 16, 2013 11:58 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDs Mar 16, 2013 11:57 pm

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 18, 2013 4:19 am

Gràcies per les vostres intervencions.
El que faré és controlar i comparar preus de les diferents marques i proveedors per veure on i què és millor comprar.

El fet de buscar marques que no siguin LGB, com Thiel i TL45, és perquè puc necessitar un radi concret que no em pot proporcionar LGB. No tinc ganes de complicar-me emb via flexible i si no m´hi cap una R3 oem menja massa terreny i una R2 de 90 cm de Thiel o TL45 em soluciona el problema, les faré servir, igual que els canvis que em donessin aquests radis, si és que cal.
En tot cas, si, com sembla, la via LGB és molt més barata, l´agafaré i només posaré corbes o el que em calgui d´una altra marca en radis que LGB no fabriqui.
També entenc el que em diu l´Amadeu, i té raó, però no vull comprar vies i corbes qye després resulti que no em van bé. Quina gràcia comprar una corba sencera de R3 a 180º i que després no quedi bé o no hi càpiga !. Sí que és lo millor plantejar-ho sobre el terreny, i segurament m´aclarirà força les coses, però en aquest aspecte no ho veig clar.
També tinc força decidit no fer la línia de cremallera. En tot cas, la puc iniciar per si mai la vull continuar cap a la paret superior un cop ja hagi acabat la part de baix.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 18, 2013 4:23 am

hola sisu!!

aquest diumenge he pensat molt amb el teu circuit ja que he anat a montserrat i he vist de prop el cremallera...m'ha vingut al cap el teu circuit i com pujar, els ponts, tunnels.... però es colta una cosa..el circuit estarà plantat així en el seu lloc, no tindràs una caseta de fusta com en peps on fer sortir els trens, encara que plogui o fagi fred???....estic d'acord amb l'amadeu el millor muntar les vies per sobre i ha veure com queda....

anims per el muntage..però ja has fet una licitació per qui es farà carrec de les obres..?????

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 18, 2013 4:26 am

Hola Carles, ja m´agradaria poder tenir lo que té en Pep, tot i que no he vist en directe, però allà on hi haurà el circuit no m´hi cap.
En tot cas hauria de ser a baix del jardí, però hauria d´expropiar-ne una part per instal.lar la casa. Ara en tinc una de mini on només hi ha eines de jardí, però és com una casa de nines, no hi cap res.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 18, 2013 4:30 am

Sisu escrigué:
Hola Carles, ja m´agradaria poder tenir lo que té en Pep, tot i que no he vist en directe, però allà on hi haurà el circuit no m´hi cap.
En tot cas hauria de ser a baix del jardí, però hauria d´expropiar-ne una part per instal.lar la casa. Ara en tinc una de mini on només hi ha eines de jardí, però és com una casa de nines, no hi cap res.
bé però almenys podries posar una via que surti el tren per un forat i tenir la part electrica, no???, no cal tenir tot el que te en peps, mira com l'amadeu que te el trafo i una via...i la resta es fora..?? que en penses..així no caldria ocupar mes espai, ni treure res...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 18, 2013 5:55 am

No veig factible utilitzar la caseta que hi ha (que potser hauré de canviar de lloc). Només amb lo que hi ha a dins queda plena i és molt petita, no hi cap un tren.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 18, 2013 8:01 am

Sisu escrigué:
...També entenc el que em diu l´Amadeu, i té raó, però no vull comprar vies i corbes qye després resulti que no em van bé. Quina gràcia comprar una corba sencera de R3 a 180º i que després no quedi bé o no hi càpiga !. Sí que és lo millor plantejar-ho sobre el terreny, i segurament m´aclarirà força les coses, però en aquest aspecte no ho veig clar...
Hi ha mercat com per a tornar a vendre les vies que no facis servir, en cas de que l'hagis errat. De totes maneres, si vols, jo et puc deixar algunes vies de R1 i R2 perquè les provis. Les necessitaré més endavant, però ara encara no.
De R3, en canvi, no te'n puc deixar cap perquè les necessito de seguida.

Sisu escrigué:
...També tinc força decidit no fer la línia de cremallera. En tot cas, la puc iniciar per si mai la vull continuar cap a la paret superior un cop ja hagi acabat la part de baix.
PERQUÈ ????? Shocked nose

Sisu escrigué:
No veig factible utilitzar la caseta que hi ha (que potser hauré de canviar de lloc). Només amb lo que hi ha a dins queda plena i és molt petita, no hi cap un tren.
Sempre et pots comprar una segona caseta de fusta. angell
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDl Mar 18, 2013 10:50 am

La línia del cremallera només és una part del circuit. Començaria en una de les estacions principals (en principi hi haurà dues estcions als dos extrems del circuit) i pujaria a la paret superior, on després d´un trajecte planer arribaria a l´estació del cremallera.
No dic que no la faci, només que, de moment, no la faria, ho deixaria preparat i ja està. El problema de la línia del cremallera és que no donarà gaire joc, ja que només serà un recorregut d´una estació a una altra i ja està. Per tant, ho puc deixar per més endavant.

Lo de la caseta no tinc ni idea de com ho faria, ja he conseguit una superfície només pel circuit, envair una part del jardí no sé si serà possible. En tot cas, una de les estacions, almenys en la meva idea inicial, després ja ho veurem, estarà "suspesa" sobre el jardí i potser la faré d´un estil que es pugui deixar material a dins. (Coberta o alguna cosa així).
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 04, 2013 1:42 am

Hola, aprofitant que l´Amadeu em va dir lo del programa Anyrail, he fet un esquema de lo que serà l´idea principal del circuit. Hi ha alguns ramals que surten de les agulles sense continuar ja que no puc afegir més vies (versió de prova). Es veu que tot és R3 excepte la corba de la dreta que dóna entrada a l´estació. Cap a la dreta hi ha un ramal que portarà a una pedrera que faré en un raconet i abans es veu una via de dipòsit i una d´apartador.

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Circuitred

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 04, 2013 2:48 am

Aquest programa és molt pràctic.

En acabar, et dóna una llista de les vies que necessites, també pots jugar amb diferents nivells, i fer córrer trens de proves... però jo no he arribat a tant perquè crec que els trens els he de fer córrer a la terrassa, no pas a dintre l'ordinador.

En quant al disseny del circuit i llista de vies, que és el que jo he utilitzat, m'ha anat molt be.

I el preu és molt assequible.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 04, 2013 3:36 am

Un bon principi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 25, 2013 8:10 pm

Crec racordar que buscaves canvis de via manuals al estil dels tradicionals...

http://lgbfreundesaar.kostenloses-forum.be/lgbfreundesaar-beitrag4775-0-asc-30.html

Un tutorial prou interessant...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 25, 2013 11:01 pm

Merci Pau, superinteressant. super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDv Abr 26, 2013 5:09 am

Això és molt interessant i molt ben fet, res d'electronica que a la llarga es fa malbé.
super12
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12108

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDv Abr 26, 2013 7:11 am

Tren genial genial genial applaud Dóna molt bones idees

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDv Abr 26, 2013 9:45 am

Realment interessant.

Un treball senzill i ben fet.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6872

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDg Abr 28, 2013 7:14 am

Ahir a la tarda i avui hem tingut una visita molt especial, en Carles (Mallet) i família.
En Carles es va oferir per ajudar-me a plantejar sobre el terreny amb material "real" la idea que tenia per al meu circuit i veure si anava bé o es podien fer variacions, etc, etc......
Aprofito per agrair-li (encara més) el seu gest, a més, ha tunejat la Porter que vaig comprar que era de joguina i ara ja sembla una altra cosa. No hem tingut gaire sort amb el temps, molta fred i pluja, però tot i així hem fet rodar trens i hem fet honor al tren de jardí, veient com donaven "el callo" sota un bon ruixat i amb una fred del copón. Ha estat una bona estrena per la màquina de vapor amb cremallera d´en Carles i fins i to,t al final de tot hem tingut l´oportunitat d´enganxar-hi alguna coseta especial.

Van unes fotos:

El prota:

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Carlest




La Porter ja pintada però sense els complements:


El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 P4283922r





El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 P4283915r




El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 P4283916r




El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 P4283917r




El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 P4283919r




El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 P4283923r




El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 P4283927r


Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDg Abr 28, 2013 7:17 am

Bona feina... Quan comences les obres?
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitimeDg Abr 28, 2013 7:19 am

Veig circulant material playmobil...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]   El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu] - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» INDEX - Les construccions d'en SISU
» Circuit de proves d´en Sisu
» Transport per ferrocarril
» FRT Ferrocarril de Rio Tinto
» Ferrocarril Val de Martyn

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: