| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
|
+29fve Mitjans Olot Joelgb marcostrain fantito Sonderzug Antseru KTK Mak Jbmarcos ulises Maxx_Rivoli ut800035 (†) maquinista E4lok TOG Antic mak(baixa volunt) josepmaria tram47 Sisu Pau jaume FACTOR Shay bantren ostman peps TramBlau 33 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 06, 2015 12:51 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| |
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 06, 2015 3:54 am | |
| El video és aclaparador!! | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 06, 2015 3:58 am | |
| Hola a tots. Perfecte el treball de la brigada de vies i obres, trobo a faltar al pixa ralls A l'entrada d'aquesta agulla es veu un canvi de rasant a la junta dels ralls, deies que la màquina sortia enrere de l'estació, aquesta màquina porta un bisell sota la cabina, que en aquest cas anava davant en el sentit de circulació, dic jo, no podria ser que aquest bisell sortís de la via en aquest punt i provoqués la caiguda de la màquina?. Jo no puc veure aquests vídeos, no m'hi deixa entrar, sabeu perquè i que puc fer? Pere, ja m'han instal·lat el autocad, ara falta aprendre a fer-lo anar, el problema més gran és que el dia tant sols té 24 hores i no tinc temps per tantes coses, he de buscar un forat. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 06, 2015 4:35 am | |
| - ignasibaga escrigué:
-
Perfecte el treball de la brigada de vies i obres, trobo a faltar al pixa ralls (És el que fa la foto) - ignasibaga escrigué:
- A l'entrada d'aquesta agulla es veu un canvi de rasant a la junta dels ralls, deies que la màquina sortia enrere de l'estació, aquesta màquina porta un bisell sota la cabina, que en aquest cas anava davant en el sentit de circulació, dic jo, no podria ser que aquest bisell sortís de la via en aquest punt i provoqués la caiguda de la màquina?.
Efectivament; aquest és el problema. Aquesta és una bona observació. El pont és provisional. Les pendents de la via estan mal anivellades, perquè també estan de manera provisional. A demés del canvi de rasant també hi ha la unió dels carrils que, perquè el pont es pugui desmuntar fàcilment, no tenen eclises, i de vegades la separació és un tant exagerada a demés de que la via te un marge lateral que accidentalment pot fer que els rails no encaixin a la perfecció. O sigui que és una loteria que un moment o altre acaba tocant-te perquè tens molts números. El que va passar en realitat no va ser que descarrilés el bisell, sinó que va ser el vagó plataforma que anava just al darrera de la màquina el que va descarrilar. El vagó descarrilat va arrossegar al bisell (el tren anava cap enrera) i darrera del bisell tota la màquina, que va quedar penjada. A les fotos pots veure que efectivament el vagó té els dos eixos descarrilats. Aquest vagó és una prova que vaig fer de fixar els eixos de forma que no tinguin el gir que els hi dóna LGB. De moment les proves han donat una part bona, que és el rodament del vagó molt més fi, però moltes de dolentes, que són sorolls desagradables a les corbes (no tenen res a veure amb els sorolls que fan les rodes dels trens de veritat, sinó més aviat és com una vibració), i freqüents descarrilaments. No donaré les proves d'aquest vagó com a finalitzades fins que tingui les vies ben posades, perquè tenint les vies així és normal que els trens descarrilin. Jo tinc la teoria següent: si les vies estan posades de qualsevol manera, el tren també anirà de qualsevol manera. - ignasibaga escrigué:
- Jo no puc veure aquests vídeos, no m'hi deixa entrar, sabeu perquè i que puc fer?...
No és pas normal que no els puguis veure. En principi hauries de poder. Prova de clicar en aquest enllaç: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EYigXN7CRaUSi tampoc funciona, clica sobre el botó dret del ratolí estant el cursor a sobre de l'imatge del video i clica sobre "copiar URL del vídeo". Després obres una altra finestra del navegador i enganxes la URL del vídeo a la barra d'adresses. | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 06, 2015 6:01 am | |
| Imaginat que estiguessis mes aprop, l'hermilla t'hages salvat? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 06, 2015 6:08 am | |
| Be, em sembla que si... que no és una armilla salvavides? | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 06, 2015 8:09 am | |
| Un bon vídeo demostratiu de tot el recorregut!
Aquesta paret, per on serà? | |
|
| |
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 06, 2015 11:18 pm | |
| Vaig veure el video al FB, magnific Pere-Tramblau, i un luxe veure las circulacions del Tren de la Terrase , amb tans i tans detalls del mestre d´obres d´Olot. Felicitats Amadeu Salutacions Jaume | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 06, 2015 11:29 pm | |
| Amadeu potser hauries de posar un sistema de valles provisionals per evitar futures desgracies... | |
|
| |
Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Set 07, 2015 1:54 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Set 07, 2015 5:32 am | |
| - ostman escrigué:
- Amadeu potser hauries de posar un sistema de valles provisionals per evitar futures desgracies...
Massa complicat de posar baranes al pont desmuntable. A demés no vull perdre temps amb fer arreglos sobre la provisionalitat. El temps que hi dedicaria, prefereixo dedicar-lo a anar a buscar la instal·lació definitiva. Per tant, mentrestant el material artesà no està autoritzat a circular, si no és en determinades zones sense risc. I la resta de material ordinari (LGB, etc), ho farà amb molta cura. El maquinista, que anava begut, ja està expedientat. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 27, 2015 12:35 am | |
| Avui, als FFCC de la Terrassa: | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 27, 2015 12:38 am | |
| com sempre molt bo!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
Carles Marcos Trenjardinaire
Ubicació : a Edat : 24 Data d'inscripció : 25/06/2015 Nombre de missatges : 121
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Set 27, 2015 12:53 am | |
| Cadascú a la seva població | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Set 28, 2015 12:10 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Set 28, 2015 12:47 am | |
| Si; aquí no calia fer cap comissi perquè el resultat ja se sabia: SI absolut. No hi ha ni un NO. El SI no ha tret majoria, ni majoria absoluta, sinó majoria total. | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Set 28, 2015 7:22 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Set 28, 2015 7:22 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Oct 09, 2015 2:07 am | |
| Els Ferrocarrils de La Terrassa, a demés de l'estació de Sot del Bac, també van avançant. Aquest és el muntatge d'un mur de contenció fet durant aquest matí. El mur de contenció va aquí: Aquest és el lloc vist amb més detall Prèviament vaig fer una plantilla amb la forma que ha de tenir el mur Després vaig fer el mur que ja vareu veure en el fil de Sot del Bac: https://trenscat.forosactivos.net/t1255p420-l-estacio-de-sot-del-bac-ffcc-de-la-terrassaEl mur obtingut és aquest Amb la plantilla de cartró marco amb un llapis el contorn a tallar Vet-ho aquí Després d'unes quantes passades amb la mola, i moltes proves per anar ajustant-lo al seu lloc, queda això Finalment he aconseguit que ajusti bastant be Però hi ha una cosa que no m'agrada: fixeu-vos a la foto anterior, a dins de l'obertura per la sortida d'aigua. No m'agrada que es veu la rajola del darrera. Jo volia que donés la sensació de fosc. De manera que hi haurem de posar solució. Mans a l'obra. Faig un forat Hi fico un parell de pedres tallades a mida amb la mola No us sembla que ja té un altre aire? Per tant, fixo amb ciment-cola les pedres al forat, i faig una altra prova a veure com queda. Anem be Fixo el mur al seu lloc Això va be Però aquí hi ha un error. Segurament no vaig fer la plantilla be, però aquí falta un tros de paret Ho haurem d'arreglar. Per això ens cal alguns trossets petits de pedra, per exemple dels que han saltat quan he ajustat el mur, tallant per la línia de llapis Quatre cops de mola, i ja tenim les pedres a mida. Un cop fixades, queda així Què us sembla l'aspecte del mur un cop acabat? | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Oct 09, 2015 3:23 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Oct 09, 2015 3:45 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Oct 09, 2015 3:52 am | |
| Quines coses preguntes. .. que què ens sembla ..? Que t'hauré de contactar per les obres d'Olesa! !! | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Oct 09, 2015 3:58 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
| |
|
| |
| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
|