| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
|
+29fve Mitjans Olot Joelgb marcostrain fantito Sonderzug Antseru KTK Mak Jbmarcos ulises Maxx_Rivoli ut800035 (†) maquinista E4lok TOG Antic mak(baixa volunt) josepmaria tram47 Sisu Pau jaume FACTOR Shay bantren ostman peps TramBlau 33 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dc Oct 02, 2013 1:26 am | |
| - Olot escrigué:
- Ja fa algun temps que vinc dient-ho: les obres de l'infraestructura són pràcticament acabades. A partir d'ara, encara que siguin pedres i ciment, ja no són obres de paleta, sinó modelisme.
I aquesta ha de ser la part més divertida i agraïda Pere | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dc Oct 02, 2013 2:36 am | |
| I lo bé que t'ho passaràs a partir d'ara, que la feina és molt més agraida... i que els resultats comencen a ser visibles...
Ep, no et pensis, nosaltres també en gaudirem... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dc Oct 02, 2013 3:03 am | |
| Teniu tota la raó: fer modelisme em satisfà molt més que fer de paleta, us ho ben asseguro. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dc Oct 02, 2013 8:48 am | |
| Hola a tots.
De conya, el tenir la mà trencada en fer les coses les fà senzilles.
Aviat hauré de comprar una altra llibreta de notes, gaire-bé ja la tinc plena.
Felicitats pel resultat.
Fins aviat, Ignasi | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dc Oct 02, 2013 8:58 am | |
| Com és aquesta màquina per tallar la pedra, costa molt, que mesura de pedra és la millor?
Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dc Oct 02, 2013 9:25 am | |
| Gràcies Ignàsi. - ignasibaga escrigué:
- ...el tenir la mà trencada en fer les coses les fà senzilles...
Amb la mà trencada no s'hi neix, i primer has de passar per un període d'aprenentatge. Vull dir que les coses no són senzilles per naturalesa. - TramBlau escrigué:
- Com és aquesta màquina per tallar la pedra, costa molt, que mesura de pedra és la millor?...
És una serra circular per a tall de pedra amb aigua. Va ser molt barata a Bau-Haus. La millor mesura de la pedra? això va a gustos. Jo he pres una mida de 17 x 36 aproximadament, que ve a ser la mida dels blocs de pedra que jo he mesurat en algun que altre pont. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dj Oct 03, 2013 8:04 am | |
| La pedrera de la terrassa no para... | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Oct 04, 2013 9:23 am | |
| | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Oct 04, 2013 3:56 pm | |
| | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 07, 2013 5:09 am | |
| aquest cap de setmana ha estat de trens!!! de tornada a casa hem passat a veure L'Amadeu...on em pogut fer circular la lleva neus per possar-la a punt per les proximes nevades la shoema també ha volgut participar. he pogut veure un material artesà magnific.. alguna imatge sorpresa, ja que no la he pres jo.... gràcies a Amadeu per respondre les meves preguntes, ajudar i ensenyar-me. També donar les gràcies al Pere de la cullera que tan amablement ha tractat la meva familia i ensenyat acudits salutacions mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 07, 2013 6:10 am | |
| La llevaneus ha quedat super bé, m'encanta. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 07, 2013 6:39 am | |
| En Pere de la cullera??? qui és aquest?? Molt bones fotos, Carles. Gràcies per la visita. Va ser una estona agradable. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 07, 2013 9:19 am | |
| Explica'ns d'on ha sortit aquesta llevaneus? L'has feta tu Carles?
La 99 5633 es veu molt, molt de plàstic que sembla dels xinos... És lgb?
La petita loco de sobre la plataforma és la koppel que lgb vol reeditar? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 07, 2013 9:28 am | |
| - ostman escrigué:
- Explica'ns d'on ha sortit aquesta llevaneus? L'has feta tu Carles?
La 99 5633 es veu molt, molt de plàstic que sembla dels xinos... És lgb? La petita loco de sobre la plataforma és la koppel que lgb vol reeditar? La 99 5633 és la Spreewald de LGB. Fins que no estigui tractada als meus tallers, presentarà aquest aspecte de plàstic, com totes les màquines LGB. La Koppel sobre la plataforma, és una foto que han fet il·legalment els serveis d'espionatge, mentre en Carles i jo estàvem distrets fent circular el llevaneus. Segurament els espies volien esbrinar el projecte de remodelació i re-motorització previst per a aquesta petita maquineta. En quant a l'esplèndid llevaneus, deixo que sigui en Carles qui et contesti. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 07, 2013 9:32 am | |
| - Olot escrigué:
- ostman escrigué:
La 99 5633 es veu molt, molt de plàstic que sembla dels xinos... És lgb? La petita loco de sobre la plataforma és la koppel que lgb vol reeditar? La 99 5633 és la Spreewald de LGB. Fins que no estigui tractada als meus tallers, presentarà aquest aspecte de plàstic, com totes les màquines LGB.
La Koppel sobre la plataforma, és una foto que han fet il·legalment els serveis d'espionatge, mentre en Carles i jo estàvem distrets fent circular el llevaneus. Segurament els espies volien esbrinar el projecte de remodelació i re-motorització previst per a aquesta petita maquineta.
En quant a l'esplèndid llevaneus, deixo que sigui en Carles qui et contesti. Tinc moltes ganes que acabis els treballs a la terrassa i veure tots aquests projectes que tens en cartera... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 07, 2013 9:46 am | |
| Una bona llevaneus, té molt bona imatge, ara falta la Pere | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 07, 2013 10:03 am | |
| Hola a tots. Jo encara diria més, una magnifica llevaneus. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 07, 2013 9:15 pm | |
| - Olot escrigué:
- ostman escrigué:
La 99 5633 es veu molt, molt de plàstic que sembla dels xinos... És lgb? La petita loco de sobre la plataforma és la koppel que lgb vol reeditar? La 99 5633 és la Spreewald de LGB. Fins que no estigui tractada als meus tallers, presentarà aquest aspecte de plàstic, com totes les màquines LGB.
La Koppel sobre la plataforma, és una foto que han fet il·legalment els serveis d'espionatge, mentre en Carles i jo estàvem distrets fent circular el llevaneus. Segurament els espies volien esbrinar el projecte de remodelació i re-motorització previst per a aquesta petita maquineta.
En quant a l'esplèndid llevaneus, deixo que sigui en Carles qui et contesti. no esta feta tota per mi, jo la vaig comprar de segonas, jo li he fet modificacions i la he repintada tota... salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Oct 08, 2013 1:39 am | |
| Carles és molt resultona... Amb aquests focus tan grans... | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Oct 08, 2013 4:58 am | |
| - Olot escrigué:
- En Pere de la cullera??? qui és aquest??
Molt bones fotos, Carles. Gràcies per la visita. Va ser una estona agradable. No vulguis saber qui es el de la cullera que sortiras malparat. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Oct 08, 2013 6:05 am | |
| | |
|
| |
Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Oct 08, 2013 8:17 am | |
| Hola a tots. A més del llevaneus que ha quedat molt resultón, m'ha agradat molt aquesta plataforma carregada amb aquesta mercaderia tan vistosa. Felicitats als seus propietaris. Salutacions, Mak. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Nov 15, 2013 11:48 pm | |
| El temporal de vent d'aquesta matinada ha causat nombrosos danys a bona part de Catalunya. Els ferrocarrils de la Terrassa no se'n han pas escapat i també s'han vist afectats amb una caiguda massiva d'arbres: Fins i tot els arbres més petits s'han vist afectats. És dóna el cas de la desaparició d'un test de plàstic, que un cop l'arbre ha bolcat, se'l deu haver endut el vent. Les conseqüències més greus han estat a Sot del Bac, a on per la força del vent el material estacionat ha bolcat o s'ha desplaçat per la via fins a descarrilar. Afortunadament no hi ha hagut víctimes personals ni dans de major importància. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Nov 15, 2013 11:55 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
| |
|
| |
| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
|