TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]

Ir abajo 
+29
fve
Mitjans
Olot
Joelgb
marcostrain
fantito
Sonderzug
Antseru
KTK
Mak
Jbmarcos
ulises
Maxx_Rivoli
ut800035 (†)
maquinista
E4lok
TOG
Antic mak(baixa volunt)
josepmaria
tram47
Sisu
Pau
jaume
FACTOR
Shay
bantren
ostman
peps
TramBlau
33 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Següent
AutorMissatge
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 78
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1843

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDl Ago 12, 2013 9:34 am

Olot escrigué:


 : Només faig el que puc. Very Happy 

Que és moltissim!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33619

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDl Ago 12, 2013 9:38 am

Gràcies, Josep Maria. Ets molt amable. ok 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7058

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDl Ago 12, 2013 11:45 am

A més, ja hidrates el morter perque no surtin masses esquerdes...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33619

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDl Ago 12, 2013 4:57 pm

Si; i no n'ha sortit ni una, cosa inhabitual en aquesta època de l'any. ok 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33619

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDt Ago 13, 2013 7:23 am

Be, no m'he pogut contenir.

Amb els meus 53 anys avui m'he portat com una criatura impacient i no he pogut esperar més per a veure el resultat. Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed 
No he pogut esperar ni 24 hores ! Imprudència temerària meva, perquè el ciment encara era molt tendre, i avui precisament és dimarts 13 !!!

Afortunadament no ha passat res. Aquest és el resultat del desencofrat

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 A10

El mateix mur des d'una altra perspectiva

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 A_110

Una de les finestres

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 A_210

i l'altra

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 A_310

No m'he atrevit a manipular la peça, sota el risc de que se'm quedés desfeta a les mans. Així que no la plantejaré a lloc fins demà, o potser demà passat, segons com vegi la consistència del ciment.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7212

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDt Ago 13, 2013 7:25 am

Impecable, com sempre.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12297

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDt Ago 13, 2013 8:22 am

L'invent de la sorra perquè quedi neta de ciment és vestial aplaud aplaud aplaud 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7299

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDt Ago 13, 2013 9:28 am

Hola Amadeu.

 Hi va haver algú que em va cridar l'atenció per la meva impaciència per veure el resultat de la primera proba i ara veig que aquella impaciència regne sense control.diable 

 Aquest és el tipus de construcció que vull fer, aquest és un treball molt,molt bo, per tant procuraré imitar-te el millor que sàpiga angell . Per cert quines son les mides dels maons dels marcs?, em sembla que els que vaig fer servir per les probes son més petits.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33619

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDt Ago 13, 2013 9:50 am

Tens tota la raó, Ignasi. Ara m'hauré de menjar aquelles paraules, ben adients, però, si bé ara sóc jo el que no s'ha sabut contenir.

Celebro que us agradi a tots. Jo estic força content amb el resultat.

Les rajoles, Ignasi, són de diferents mides. En realitat són sobrants de tots els treballs que he fet fins ara. Realment no són pas a escala. Ja n'hi ha a escala, però són massa petites, i per un treball a "gran escala" com el que estic fent es faria interminable. A demés, haver fet les rajoles a escala m'hagués obligat també a fer els bocins de pedra més petits... amb la qual cosa no acabaria el meu circuit en aquesta vida.
He buscat, això si, una proporció entre els elements, encara que no estiguin a escala.

Les rajoles que he utilitat en tots els meus treballs són aquestes:

Rajola plana:

DOMUS-KIT ref 01140 (15 mm x 30mm)

DOMUS-KIT ref 02080 (15x15)

DOMUS-KIT ref 02070 (20X10)

DOMUS-KIT ref 02040 (24X15) -aquesta ja no es fabrica-

TOTXOS ref  ???   (30x15)

Teula:

DOMUS-KIT ref 02060 (16X14)

AEDES-ARS ref 2220 (16x14) -pràcticament és igual a l'anterior-

AEDES-ARS ref 2206 (19x9)

Les que he fet servir en aquest mur són concretament les DOMUS-KIT ref 1140, DOMUS-KIT ref 02080, DOMUS-KIT ref 2070 i DOMUS-KIT ref 2040
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33619

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDt Ago 13, 2013 9:54 am

En quant als motllos, Ignasi, com has pogut veure jo utilitzo porexpan, enlloc de fusta, perquè te l'avantatge de que quan el ciment qualla fent una simple pressió sobre el porex aquest es deforma i es desenganxa fàcilment del ciment. Això facilita el desencofrat.

Llavors, és clar, són motllos de "usar i llençar", però són fàcils de fer (només cal un cúter, un regle, i una mica de cola blanca.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12297

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDt Ago 13, 2013 10:08 am

ignasibaga escrigué:
Hola Amadeu.

 Hi va haver algú que em va cridar l'atenció per la meva impaciència per veure el resultat de la primera proba i ara veig que aquella impaciència regne sense control.diable 
Sense control NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, está molt ben controlada la impaciència en tots els mienbros d'aquest fòrum riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7299

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDt Ago 13, 2013 11:12 am

Hola Amadeu i tots els demés.

El catàleg de Domus-Kits que tinc és del 2011 i hi ha alguna referència que hi surt.

Podries fer alguna foto amb preiser-mahn en una obertura?, per veure la proporció dels maons.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7058

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDt Ago 13, 2013 11:25 am

Simplement, un resultat formidable senyor impacient... Bona feina, mol bona feina...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33619

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2013 5:32 am

ignasibaga escrigué:
...  Podries fer alguna foto amb preiser-mahn en una obertura?, per veure la proporció dels maons...
Naturalment:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 A11

I també amb una màquina de proporcions conegudes per a tots

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 A_111

Algunes fotos més fetes aquesta tarda

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 A_211

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 A_311

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 A_410
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7058

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2013 6:21 am

Francament, bé, molt bé... Una mica de vegetació, i verdet, li quedarà de conya...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12297

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2013 6:47 am

Molt aconseguit, fantàstic applaud 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 57
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1720

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2013 9:05 am

reverent  reverent  reverent  reverent  reverent 
salutacions
PEP Tren 
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7299

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2013 9:10 am

Hola Amadeu i tots els demés.

 Gràcies per la fotografia.super12 

 Si que queda una mica fora d'escala, però no queda gens malament ni es veu desproporcionat, t'hi has de fixar molt i fer comparativa amb les figures.

 A veure quin material puc trobar amb facilitat, el que jo tinc és la referència 01148 de 5x12x1 en tinc forces però insuficients, a més que hi han peces que estan mal tallades i no fan la mida correcta. La referència 02080 de 15x15x3 és la que vaig fer servir per la proba de terra quadriculat i la mateixa tallada pel mig per la del paviment en espiga, però tant sols en tinc una bossa per fer les probes.

 El muntatge queda molt maco, fa molta patxoca. La sol·lució per la via superior serà força complicada, no?.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33619

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2013 9:16 am

Gràcies a tots per les vostres respostes.

ignasibaga escrigué:
... Si que queda una mica fora d'escala, però no queda gens malament ni es veu desproporcionat, t'hi has de fixar molt i fer comparativa amb les figures...
Al meu parer, és més important guardar les proporcions que l'escala.

Per exemple, si utilitzes rajoles a escala, per comparació amb el carril de LGB es veuran massa petites.
Mentre les coses guardin una proporció no queden malament.


ignasibaga escrigué:
... La sol·lució per la via superior serà força complicada, no?...
Va ser complicat trobar la manera de poder fer dos nivells, idear les pendents adequades, i sobre tot a on creuar les pendents de canvi de nivell. Això si que va ser un jeroglífic. Però un cop trobada l'idea, tot va sortint de mica en mica.

Ara be, el viaducte en pedra que tinc projectat fer per la via superior serà laboriós. I això és el pas següent després d'aquesta entrada de túnel.


Editat per darrera vegada per Olot el Dc Ago 14, 2013 9:21 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33619

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2013 9:19 am

Ignasi, suposo que ja has vist tots aquests fils:

https://trenscat.forosactivos.net/f34-accessoris
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7299

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Ago 14, 2013 10:07 am

Si, ja els havia vist, gràcies.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33619

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDs Ago 17, 2013 2:40 am

Nou traçat dels Ferrocarrils de la Terrassa, en prova sobre via provisional, que podreu veure al natural a la propera jornada de portes obertes del 22 de setembre

https://www.youtube.com/watch?v=EZx_5tvkDDU&feature=youtu.be
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7299

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDs Ago 17, 2013 2:53 am

Hola Amadeu.

 Magistral. El triangle ja és operatiu? o encara funciona provisionalment?

La màquina és la Alsthom?

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7212

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDs Ago 17, 2013 3:09 am

Quina ilusió que deu fer Amadeu, et felicito. Espero poder visitar-te el proper 22 de setembre.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7058

Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDs Ago 17, 2013 4:08 am

Amadeu té molt bona pinta...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 19 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 19 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» Ferrocarrils (Carles)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: