TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]

Ir abajo 
+18
ignasibaga
jordi48
Mitjans
4000Talguera
el terrat de margarit
lluis7
Maxx_Rivoli
E4lok
peps
Antic mak(baixa volunt)
TramBlau
Pau
MALLET73
ostman
Olot
Sisu
jaume
josepmaria
22 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDj Maig 16, 2013 3:54 pm

Ho sento no tinc aquest fulletó... Aprendre, suposo que com tots, lleguint aquí i alla... I provant sense por...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDj Maig 16, 2013 5:30 pm

El mateix que en Sisu. Comences per fer un circuit, i "jugant" amb ell vas veient quines necessitats tens, i això et dóna idees.
Poses un interruptor per aquí, un per allà... i vas aprenent.

Llegeixes, i tens més idees, etc etc.

El meu primer llibre, que em va introduir molt be en el camp del tren i les instalacions, els acantonaments, etc, etc, va ser aquest:

Trenes Miniatura-Marc Jasinski-Daimon

Naturalment en aquella època el digital ni es somniava.
Però en quant a analògic dóna una idea general de tipus de circuit, parla també de seccionaments, etc etc etc. Dóna moltes idees.
Per mi va se la base de partida.

Més recentment he conegut aquesta guia que és completíssima (sempre parlant del sistema analògic):

L'electricité au service du modélisme - Loco Revue

Són tres o quatre toms d'una revista francesa que contemplen absolutament tot el que es pot fer en analògic.
Si el primer llibre era més aviat una introducció general (però bastant profunda), aquest és un compendi complert.

En quant als llibrets o catàlegs que editen els fabricants (com el que ens ensenyes) no hi crec.
Em dóna la sensació que estan pensats
només que per a vendre els seus productes, i si be en general hi trobes idees interessants,
només es limita a l'aplicació de determinats productes.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDj Maig 16, 2013 6:25 pm

Tot això sense menyspreu al sistema digital, que també te l'aconsellaran perquè en principi tot sembla més fàcil:

No hauries de fer seccionaments a les vies, etc etc etc, però has de muntar un decodificador a cada màquina.

El sistema central-buster que necessites també te un cost.

En aquest cas, el comandament amb el regulador i interruptors de les vies et quedaria reduït al comandament amb pantalleta
que tindries a la mà, i a on hauries de seleccionar el número de màquina que vols moure.

Es tracta de comparar preus i decidir quin sistema vols.

(és estrany que els defensors del digital del fòrum no t'hagin parlat encara d'aquest sistema) Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDj Maig 16, 2013 8:21 pm


Pau, la por és evidentment un tema subjectiu però jo en tinc força, la ignorància i poca destresa m'en fan tenir. Em fa respecte de no carregar-me un material tant costos.

Amadeu, miraré de comprar aquests llibret. Moltes gràcies.

Pel que he llegit del digital, he entés que en un circuit analògic hi pot còrrer un tren digital, però a l'inrevés no.
Això d'entrada comporta una despesa i ara no m'en convenen.

D'altra banda tal com he comentat algún altre dia tinc un desgabell de material acumulat. Em sembla que ja vaig dir que el meu noi i jo haviem fet Meccano i en aquella època vàrem fer-nos amb lots de més d'una botiga que tancava on a més de material del joc de construcció, sovin fruit del desballestament hi havia coses de trens i de d'altres joguines, afegin-t'hi també donacions o herències de familiars i coneguts que es desfeien del tren. Ara fa uns mesos he estat de nou afortunat amb una altre herència d'un parent que només tenia noies i la seva vídua em va trucar .... tot LGB!. Resulta que quan va enviudar, ara fa uns anys, ho van desmuntar tot ella i la dona de fer feines, i ho varen entaforar a la carbonera per si els seus net de més gradets hi voldrien jugar....Ara les filles diuen que els nets no estan per trens ni tenen espai... el resultat per a mi és fantàstic pero és un desgabell total.

Vull dir que tinc material viàri i rodant, que en la mesura del possible voldria aprofitar, però no sé com va. És per això que pensava que un manual de la casa em fòra útil.

Bé espero que de mica en mica ja me'n sortiré.



Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDj Maig 16, 2013 9:35 pm

josepmaria escrigué:

Pau, la por és evidentment un tema subjectiu però jo en tinc força, la ignorància i poca destresa m'en fan tenir. Em fa respecte de no carregar-me un material tant costos.

Com a molt provocaràs un curtcircuit... i no correrà res. Però trànquil, això difícilment espatlla res... el material té mesures d'autoprotecció... desfas l'embolic i tot torna a funcionar...


Heredar sempre és bo... bé, quan heredes deutes, però si heredes trens és genial... malauradament no m'ha passat mai...

Fes algunes fotos dels materials que comentes, i t'anem guiant...
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDv Maig 17, 2013 11:38 am



Olot escrigué:


(és estrany que els defensors del digital del fòrum no t'hagin parlat encara d'aquest sistema) Rolling Eyes


Jo crec que em saben tan poc expert i tant poc destre que ja em dònen per perdut!
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDv Maig 17, 2013 10:36 pm

Jo recordo un mecanica popular dels anys 50//60 on explica molt be com fer un circuit de tren amb semafors i tot, que tallen el corrent a la via.
Va ser el primer contacte amb el mon per tal de saber muntar totes aquestes coses.
Pero fins i tot si ens poses una linia de vies en esquema, et podem ajudar a muntar fins i talls a la via.
Per no dir de quedar un dia i comentar-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 18, 2013 10:12 am

jo soc dels digitals,crec que començan lo mes facil es anar al digital
et pots estalviar un mon de cables ,el sistema de funcionament es facil i si
tens locos a analògiques col-locar hi decoders no es molt complicat i
economicament tampoc es molt elevat,em analogic crec que si aíllas trams
es nesecita mes d un transformador ,ull em sembla ,llavors cada loco va
a velocitats diferentes ja que cada loco no porta la mateixa velocitat,em
el digital aixo no pasa ja que tu li programes la velocitat i a jugar
SALUTACIONS
CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 462324PEP
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 18, 2013 11:17 am

Gràcies Jaume i gràcies Pep.

Ja ho he sentit a dir que si comences amb digital tot és força senzill.
Passa però que ara em convindria de no fer cap més despesa i intentar jugar amb el què tinc.

Avui el què he fet és afegir un joc de maniobres inspirat en el que ens va presentar en Guillermo dies enrera, vull dir el Timesaver de Jonh Allen. Intentaré penjar unes fotos al final (molt dolentes perquè ja era de vespre i a les golfes quasi no hi havia llum).

Tot el tram del joc de maniobres, ha de ser un sol acantonament o sector per tal que s'hi pugui jugar amb una sola màquina i portar ara un  vagó ara un altre fins a un cap de via o fins a un altre (em caldria posar-hi  desenganxadors, ja ho faré més endevant)

Pel què he vist en l'enllaç que ens posava en Guillermo, el joc real consisteix a mesurar el temps que es triga en moure a partir d'una posició determinada, tots els vagons per a deixar-los en una altra situació també predeterminada. Els comandaments permeten obrir i tancar les agulles, canviar el sentit de circulació i desenganxar els vagons.

Jo de moment no tinc cap intenció de competir amb ningú ni amb mi mateix. I de moment les agulles les mouré manualment (tinc motors que ja els posaré més endevant) i quan la locomotora arribi al cap de via desitjat el vagó el desenganxaré manualment (també tinc un parell de desenganxadors 10560, però estan molt bruts i no sé ni si funcionen).

Jaume, el gràfic del circuit el vaig penjar al començament d'aquest fil. De moment només he constriut l'os de gos. Vull dir que encara no hi ha el ramal que travessant un futur pont llevadís que hauria de circular a tocar de la paret oposada a la del taulell. Ara com deia l'he modificat per afegir-hi el "timesaver" i he suprimit l'agulla (la necessitava pel joc de maniobres)  i via morta del cap de l'os de gos de l'esquerra del gràfic.

Els altres sectors poden ser al començar i/o acabar els caps de l'os de gos o no ho sé , en un altre lloc?

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 2nhqgb8
imatge del joc de maniobres


Editat per darrera vegada per josepmaria el Dc Des 31, 2014 7:28 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 18, 2013 11:35 am

A la via que pasa per la paret ,el d`esvio que i tens una mica mes del mig
no li veig el fet CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 828205.........
perque i es?
l`espai de maniobre no li es molt reduit?
salutacions
CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 462324PEP
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 18, 2013 11:46 am

Pep,

L'agulla que comentes forma part del disseny del "joc timesaver" si no m'he equivocat a copiar-lo.

Quant a l'espai reduit passa el mateix és -originalment- de disseny reduit. Jo només l'he copiat.

El joc consisteix a desfer i reordenar, d'un en un els vagons d'un tren de composició reduida (3 vagons)
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 18, 2013 2:56 pm

Em sembla una opció molt interessant inloure un timesaver al circuit per jugar una miqueta...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 18, 2013 6:16 pm

Les maniobres donen sentit per si mateixes. No cal establir cap competició per a donar-hi al·licient.

josepmaria escrigué:
...també tinc un parell de desenganxadors 10560, però estan molt bruts i no sé ni si funcionen...

Has provat de posar-los al renta-plats?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 18, 2013 7:27 pm

ostman escrigué:
Em sembla una opció molt interessant inloure un timesaver al circuit per jugar una miqueta...

A mi també m'ho sembla.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 18, 2013 7:29 pm

Olot escrigué:
Les maniobres donen sentit per si mateixes. No cal establir cap competició per a donar-hi al·licient.

josepmaria escrigué:
...també tinc un parell de desenganxadors 10560, però estan molt bruts i no sé ni si funcionen...

Has provat de posar-los al renta-plats?

Completament d'acord.

No m'hauria passat mai pel cap de ficar-los al renta-plats. Però ja ho faré.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33112

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDs Maig 18, 2013 7:46 pm

Podries fer fotos...

ABANS i DESPRÉS.


riuuu


Broma a part, veuràs que és una bona solució. El rentaplats és també la màquina de netejar material LGB. (Atenció, les màquines ficar-les sempre sense motor !)
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDg Maig 19, 2013 2:51 am

no s`havia que era el timesaverCIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 709257CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 709257
salutacions
CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 462324PEP
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDg Maig 19, 2013 6:40 am



Pep,

De tota manera tens raó que com a plantejament estàndard, aquella agulla no te cap sentit, i crec que també és cert que l'espai de maniobres és reduit. Gràcies per l'interés
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDg Maig 19, 2013 7:24 am

josepmaria escrigué:


Ja ho he sentit a dir que si comences amb digital tot és força senzill.
Passa però que ara em convindria de no fer cap més despesa i intentar jugar amb el què tinc.


Malgrat que soc partidari del sistema digital smiley-angelic004 , et donc la raó per les raons que dius. En un circuit "petit" com el que estàs construïnt, no poden circular gaires composicions, i has de valorar la despesa que significa una central i els descodificadors per les locomotores, que rapidament s'enfilarà als 400 euros.
Si et mires el fil de digital o anàlogic, veuràs una explicació meva de les possibilitats amb digital. Si nomès fàs anar les locomotores amb el comandament, és cert que hi han molts menys cables, pero si vols fer un comandament automàtic estaràs o igual que l'analògic o més, depenent del nivell d'automatització que vulguis fer.

Crec que disfrutaràs més fent les maniobres a mà, l'escala ho fà més fàcil, i s'acosta més a la realitat dels vells carrilets, que en definitiva representem a les nostres maquetes.

Uns simples interruptors per fer els talls de corrent com t'han sugerit, i com a molt dividir la alimentació del circuit en dues seccions. De fet, és el que estem fent a la instal.lació de Cal Gavatx.



Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 20, 2013 9:42 am

E4lok escrigué:
Si et mires el fil de digital o anàlogic, veuràs una explicació meva de les possibilitats amb digital. Si nomès fàs anar les locomotores amb el comandament, és cert que hi han molts menys cables, pero si vols fer un comandament automàtic estaràs o igual que l'analògic o més, depenent del nivell d'automatització que vulguis fer.
..........................
Uns simples interruptors per fer els talls de corrent com t'han sugerit, i com a molt dividir la alimentació del circuit en dues seccions. De fet, és el que estem fent a la instal.lació de Cal Gavatx.
[/quote]


Moltes gràcies, com et deia en el seu dia l'Amadeu és un resum molt clarificador.

Si les possibilitats de futur i el necessari temps ho acompanyessin, el tema digital o el mixt crec que podria ser una bona opció.
Ara però no tinc recursos ni temporals ni crematístics, ni ....expertesa.

Per tant analògic (talls, interruptors) i ... a poc a poc.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDl Gen 06, 2014 3:25 am

Han passat el Reis!

Tal com haviem demanat han portat UN PONT i un FURGÓ -49910 (ses majestats ho  han desensostrat tot) que l'hem fet arrossegar per una Schoema-2060 que ja havíem fet aparèixer davant la canalla, ara fa temps.

També hem tret un tren de Nadal (que ja vàrem fer aparèixer amb motiu d'un aniversari familiar de primers de desembre).

Tot ho hem fet passar pel pont (moltes gràcies per les vostres explicacions i consells, de moment l'he alimentat pel sistema "Factor")

No cal dir que tothom ha estat content (els avis no cal ni parlar-ne!)



Reprodueixo a continuació l'esquema del circuit que ja vaig penjar ara fa un any,  em quedava per fer el ramal del costat de la paret i el pont. De moment s'ha quedat -en de posar i treure- el tema del "llevadís" no sé si l'arribaré a fer mai.

Després ja hi ha les fotografies que no són bones (aquest també és un tema on tinc limitacions) però que espero que serveixin per a donar-vos una idea de tot plegat.

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 <a href=" />
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDl Gen 06, 2014 3:48 am

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 A>Avui no sé que em passa amb les imatges ho torno a provar
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDl Gen 06, 2014 3:53 am

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Cyi0

Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDl Gen 06, 2014 3:58 am

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 3v92



CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Dzsp

Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitimeDl Gen 06, 2014 4:00 am

Ara si...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)
» El circuit d'en Ulises
» Circuit 4000Talguera
» Circuit en IIf
» Circuit de Despatx

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits interiors o modulars-
Canviar a: