TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)

Ir abajo 
+6
MALLET73
Maxx_Rivoli
jaume
Olot
ostman
josepmaria
10 participantes
AutorMissatge
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDl Ago 25, 2014 10:28 am

Bona nit,

Tal com ja vaig comentar en un missatge del 25 de juliol al fil del cremallera d'en Mitjans, aquest juliol i agost, aprofitant els nombrosos  dies de pluja, amb els meus néts hem muntat i desmuntat via al terra de les golfes per tal de jugar amb el trens, es tractava justament d'això -que hi juguessin els nens- fent i desfent. Finalment ja entrat l'agost han determinat un circuit relativament estable, que és el que us mostro en les imatges  (no gaire bones) adjuntes.

Com sabeu el circuit "estable" damunt d'un taulell, descrit en el fil "circuit a les golfes" és en sistema analògic.

Però en aquest he volgut provar alguna màquina que tinc digital i una central (55005), amb el comandament (55016). Ha funcionat! Cap problema.

Fins aquí l'experiència d'aquest estiu.

Passa però que tinc també l'interficia 55060, per fer-ho anar amb l'ordinador. I de cara al futur m'agradaria p0der-ho provar

Per internet he descarregat el programa MTS-PC de LGB en versió 6.0
Sembla que és complet, però així com en general els fullets d'instruccions de tot el material LGB sol estar en alemany, anglès o francès; en aquests cas no hi ha ni la versió francesa del programa ni la del pdf de les instruccions, (el meu anglés és super macarrònic).

Algú dels que té "digital" ho fa amb el sistema LGB MTS-II ? (que crec que és el que correspon a la central que jo tinc 55005)
 
Algú de vosaltres ho fa anar amb l'ordinador amb el programa de LGB v. 6.0 ?








CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) 2w7n23k

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) 2mwilci

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Mm3jib
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDl Ago 25, 2014 4:24 pm

Unes vacances ben aprofitades... Segur...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDl Ago 25, 2014 5:35 pm

De mica en mica, el circuit va agafant fonaments fixes. Enhorabona. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDl Ago 25, 2014 9:25 pm

I tant aprofitades.
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDt Ago 26, 2014 9:34 am

L'important és començar. Seguiu així.
Gràcies per publicar les fotos que.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDj Jul 09, 2015 10:54 pm

Juliol de vacances amb els nets, hem tornat a la casa de camp del Solsonès, la del circuit mòbil de les golfes II.

Poc o molt hem tornat a muntar un circuit senzill semblant al de l'any passat, no podem fer gaire cosa més perquè tenim corbés però no tenim rectes, he posot un post dient que me'n convenen.

La novetat d'aquest any és que he portat aquí tot el material digital que tenia, una stainz, un tamvia siemens , la neteja vies i una màquina de maniobres desenganxadora, la central digital i l'ordinador amb el programa que us vaig comentar en el fil
https://trenscat.forosactivos.net/t1664-control-per-ordinador
de moment encara no hem posat ni els motors ni els decòders de les agulles, però les màquines funcionen desde l'ordinador i ell nen gran les comanda amb certa habilitat, totes quatre a l'hora.

Ja sabeu que jo no sòc expert en res, i només em proposo que els nens juguin, no obstant i això podeu criticar i proposar que si som capaços ho millorarem.

Intentaré penjar unes fotos no gens bones que vaig fer ahir, espero fer-ne de millors.

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) 2zrn96d

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) 2ecf7l4

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) 2dkfi8m

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) 2vudbwj
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDv Jul 10, 2015 12:18 am

molt bé josep mª els nens són el futur.... a més gaudir dels nens amb la mateixa passió que un té genial..compartir moments!!!

felicitats!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDv Jul 10, 2015 2:06 am

Genial !!

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDs Set 03, 2016 10:29 am

Bona nit,

Aquest any hem tornat a estendre vies en un circuït més gran.

Vaig fer fotos i un tros de vídeo però s'ha perdut.

Només em queda una foto que vaig fer amb el telèfon. Com veureu correspon a una circulació d'uns vagons de producció prou coneguda per tots vosaltres.

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) 2ahe785
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDs Set 03, 2016 6:50 pm

Oh, semblen vagons de Catalans ! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDs Set 03, 2016 8:46 pm

Quin parell d'elements... Quina sort que tenen de tenir un avi tan guai...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDs Set 03, 2016 11:02 pm

Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDg Set 04, 2016 3:14 am

Si, si que conec la productora d'aquests vagons i aquest parell de galifardeus sembla que no estan descontents, han anat bé?

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDg Set 04, 2016 5:01 am

Semblen vagons de catalans i ho són, l'avi fa el que pot però aquest any el circuit l'han muntat -els néts- tots sols, vull dir que jo quasi que no he hagut d'anar per terra.
Més o menys l'han fet com el de l'any passat, que el vaig haver de desmuntar perquè a la tardor passada els paletes van repassar la teulada. Aquest any hi ha l'afegit que es fica per sota l'antiga caseta de nines de la besàvia i té un ramal que entra dins una cambra de mals endreços que hi ha annexa a la sala de les golfes.

Intentarem convertir-lo en "relativament" estable.

Els vagons s'han comportat de meravella!

Les vacances ja s'han acabat i els nois són de nou a Barcelona.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDg Set 04, 2016 5:08 am

Sembla que això va be: el tren creix de mica en mica i adquireix nou material. Els nois es van fent grans de manera que l'avi no ha de fer segons quines feines feixugues. Aviat potser portaran ells l'iniciativa i tot, i l'avi contemplarà ple de joia la llavor que amorosament va plantar i ha anat regant quant tocava.

Moltes felicitats. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDg Set 04, 2016 5:09 am

Gràcies.

Ho intentarem
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDg Set 04, 2016 8:04 am

Jo vull unes golfes aixi!!! Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDg Set 04, 2016 6:01 pm

Sembla que la flota de Catalans és enorme....
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitimeDg Set 04, 2016 10:04 pm

Tren Tren Tren Tren Tren Tren Tren felicitats per tan bona estampa..!! l'avi i nets juguen plegats!!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)   CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]
» Circuit de prova [VAY]
» Circuit en IIf
» El meu circuit [Bantren]
» El meu circuit interior [albertoquattrotre]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits interiors o modulars-
Canviar a: