NO ESTAS CONNECTAT
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT .
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut . Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar. Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres. Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí: Reglament del fòrum / Inscripcions
CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]
+18 ignasibaga
jordi48
Mitjans
4000Talguera
el terrat de margarit
lluis7
Maxx_Rivoli
E4lok
peps
Antic mak(baixa volunt)
TramBlau
Pau
MALLET73
ostman
Olot
Sisu
jaume
josepmaria
22 participantes
Autor Missatge josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelonaEdat : 78Data d'inscripció : 17/09/2012Nombre de missatges : 1844 Assumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria] Dc Abr 17, 2024 1:34 am Bon dia
Per ara no tinc intenció de fer-hi gaire cosa més.
Per tan us adjunto unes quantes imatges de les golfes i el cremallera
L'estació de sortida
A Francesc, TramBlau y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
M’agrada 3 No m’agrada
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelonaEdat : 78Data d'inscripció : 17/09/2012Nombre de missatges : 1844 Assumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria] Dc Abr 17, 2024 1:39 am el destí
de baixada
A Francesc, TramBlau, TOG, Mitjans y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
M’agrada 5 No m’agrada
Ubicació : barcelonaEdat : 78Data d'inscripció : 17/09/2012Nombre de missatges : 1844 Assumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria] Dc Abr 17, 2024 1:42 am generals
A Francesc, TramBlau, lluis7, TOG, KTK, alejandro sasplugas, Mitjans y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
M’agrada 8 No m’agrada
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : BagàEdat : 71Data d'inscripció : 22/05/2013Nombre de missatges : 7375 Assumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria] Dc Abr 17, 2024 8:25 am
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)Edat : 55Data d'inscripció : 01/05/2012Nombre de missatges : 7271 josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelonaEdat : 78Data d'inscripció : 17/09/2012Nombre de missatges : 1844 Assumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria] Dj Abr 18, 2024 5:03 am Gràcies Sisu, i tu què fas actualment?
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni TramEdat : 51Data d'inscripció : 21/03/2011Nombre de missatges : 19505 Assumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria] Dj Abr 18, 2024 7:21 am
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)Edat : 55Data d'inscripció : 01/05/2012Nombre de missatges : 7271 Assumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria] Dj Abr 18, 2024 8:16 pm josepmaria escrigué: Gràcies Sisu, i tu què fas actualment? Treballar, que els autònoms hem de mantenir el país....
De trens, res.
Ubicació : barcelonaEdat : 78Data d'inscripció : 17/09/2012Nombre de missatges : 1844 Assumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria] Dj Abr 18, 2024 9:08 pm No diguis res, que entrar i participar en el fòrum ja és alguna cosa, i no poca!
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
M’agrada 1 No m’agrada
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]
CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]