NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| El meu treball de recerca, una via transbordadora | |
|
+10tram47 TramBlau Shay override manolo0101 jaume E4lok ostman Olot Pau 14 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora Dv Mar 15, 2013 4:15 am | |
| Moltes felicitats per tan bona nota... | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora Dv Mar 15, 2013 4:16 am | |
| - Pau escrigué:
- Hola a tots,
Era per informar-vos de que ja m'han entregat la nota del treball, estaveu en lo cert, he tret un 10!!! I en part us ho dec a vosaltres, que m'heu aconsellat en tots els aspectes. De veritat moltes gràcies!! ... Felicitats !! I gràcies per la teva consideració, però el treball l'has fet tu i per tant tu tens TOT el mèrit. Gràcies també per participar-nos de la teva nota. Ja tindràs temps de continuar. El primer és el primer. | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora Dv Mar 15, 2013 6:02 am | |
| Felicitats. Es unolt bon treball i a mes. diferent dels demes. Tot aixo suma a l'hora de la nota final. Esperem noticies del concurs final! | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora Dv Mar 15, 2013 6:46 am | |
| Felicitats Pau !. Tal com diu l´Amadeu, encara que has tingut "ajut", la idea, el desenvolupament i la realització són teves, per tant, el mèrit només és teu. Has de tenir en compte que en qualsevol cosa que facis més endavant (i no parlo només de trens), tard o d´hora necessitaràs un cop de mà i això no treurà mai cap mèrit de la teva feina.
Endavant ! | |
| | | tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora Dv Mar 15, 2013 6:59 am | |
| - Sisu escrigué:
- Per cert Amadeu, vindran els del momi (França)?
història:Momi, MO = mòdul, Momi, MI = Miramas (nom de la ciutat o de la xarxa es va instal · lar per primera vegada. Els organitzadors volien una escala àmplia xarxa de 1/22 ° per fer circular els seus locomotores. l'any que es van presentar: dibuix de la mòmia és la invenció d'un amic de la diversió que practiquen escala 1/13.5 ° (vapor a pressió i la bateria bateria elèctrica) Espero que algun dia exposar ROGER Catalunya ....... histoire :MOMI ;MO =module, MOMI;MI = MIRAMAS ( nom de la ville ou le réseau à été installé pour la première fois . les organisateurs souhaitaient un grand réseau à l'échelle 1/22° pour faire circuler leurs locomotives . l'année suivante nous avons présenté :photo. le dessin de la momie est l'invention amusante d'un ami qui pratique l'échelle 1/13.5°( vapeur vive et batterie ,pile electrique ) photos j'espère que ROGER exposera un jour en Catalogne ....... | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12349
| Assumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora Dv Mar 15, 2013 7:41 am | |
| Felicitats per la teva feina i puntuació , però tota la feina el vas fer tu, com diuen tots, nosaltres res més som com les biblioteques, un lloc on consultar, això si, amb molta marxa i seguim jugant com nens una mica grandets Pere | |
| | | manolo0101 Trenjardinaire
Ubicació : Lliçà d'Amunt Edat : 55 Data d'inscripció : 16/09/2009 Nombre de missatges : 285
| Assumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora Dg Mar 17, 2013 1:48 am | |
| Enorabona, ¿podries posar el treball ( pdf , word ,etc) en la xarxa y pasarnos el link?
Salutacions | |
| | | Pau Trenjardinaire
Ubicació : Rubí (vallès occidental) Edat : 29 Data d'inscripció : 11/11/2012 Nombre de missatges : 126
| Assumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora Dv Mar 22, 2013 7:44 am | |
| Per mi cap problema però crec que és més fàcil que us l'envii per e-mail. Si em paseu en un MP el vostre mail jo us el paso encantat! | |
| | | Pau Trenjardinaire
Ubicació : Rubí (vallès occidental) Edat : 29 Data d'inscripció : 11/11/2012 Nombre de missatges : 126
| Assumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora Dl Jun 24, 2013 8:31 am | |
| Hola a tots, Ja se que aquest tema ha estat apagat uns quants mesos, però estava ocupat amb el Batxillerat i tal. Aquest estiu el tinc bastant ple de feina no com l'any passat que tenia temps per fer el pont. Se que tot això són excuses però creieu-me que tinc moltes ganes de continuar el projecte tot i no haver guanyat aquell concurs al que em vaig presentar. Últimament he estat pensant en formes de fer el pont transbordador perquè sigui més estable i amb un afegit, vull acoblar el pont a un taller de trens a escala. Per lo que fa el pont transbordador:
- Estic pensant en material que no sigui fullola i tornar a fer el caixó per el qual es guia. Alguna recomanació respecte el material? Jo havia pensat en plàstic però no se com s'hi treballa. Metraquilat?
- Estic dissenyant el nou pont més baix i ample per a que s'adeqüi més a la galga perquè també el vull decorar amb baranes pels costats laterals del pont i potser hi afegeixo una cabina. Tindrà un aspecte més real.
- També estic dissenyant un altre tipus de tracció motora per al pont que ajudarà a un moviment més net i estable del pont. En canvi de tenir dos engranatges que es mouen per cremallera, utilitzar 8 rodes que es mouran per un carril diferent als de les vies que tinc ara posades.
Per lo que fa al taller:
- No se com hauria d'enfocar l'edifici. Vull fer un edifici que encaixi amb tots els registres d'època. Podria basar-me amb un taller dels antics però no tinc fotografies de tallers de ferrocarrils i buscant de vegades troves de tot menys el que busques, si teniu fotografies, models, plànols... no dubteu en avisar-me. Els tallers dels FGC a Rubí no m'acaben de convèncer per això ho deixo per última opció.
Ara que començo a tenir curiositat per edificacions he estat buscant cotxes, persones... i m'han sorgit unes quantes preguntes que vosaltres segurament em podreu respondre:
- Perquè no es fabriquen cotxes de la nostra escala? O pot ser els cotxes que em d'utilitzar en la nostra escala són d'escala 1:24?
- M'he fixat que al buscar figuretes de persones per a la maqueta hi han webs que tampoc posen 1:22,5 sinó 1:24 és el mateix o semblant?
- L'anterior pregunta m'ha portat aquesta: Tot lo que té a veure amb edificis, cotxes, persones... es redueix a 1:24?
- Si tinc un plànol d'un vagó amb mesures a la realitat haig de reduïr-lo a escala 1:22,5 o 1:24 per fer-lo a escala?
Aquí adjunto algunes imatges dels dissenys (podreu apreciar que estic aprenent a manejar l'AutoCad cosa que també requereix el seu temps):
- Aquesta imatge és el pont vis des de dalt (les linies vermelles serien una via LGB) (Encara haig d'ajustar una mica el ample del pont perquè ara està just a les mides de la galga)
- Aquesta Imatge és el disseny del nou caixetí vist per dalt amb una ampliació del que serien les peces laterals amb els seus pertinents encaixos.
- Aquesta imatge és el pont amb la galga i lo que veieu a la dreta seria una adaptació del model principal a l'esquerre.
PD: Segueixo amb molt interès els vostres fils i la veritat es que em quedo bocabadat de les feines que feu. Moltes felicitats a tothom! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El meu treball de recerca, una via transbordadora | |
| |
| | | | El meu treball de recerca, una via transbordadora | |
|