NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Tortosa - La Pobla de Hijar | |
|
+7MALLET73 Olot alejandro sasplugas OG22 Sisu jaume TramBlau 11 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dg Maig 05, 2019 5:19 am | |
| - alejandro sasplugas escrigué:
- Pere , aquest automotor es un dels 3 que la empresa constructora del AVE entre Lleida i Saragossa va comprar a Alemania de segona ma , per portar els treballadors al lloc de treball , es per tant de ample UIC . despres varen ser subastats i un ferraller de la zona els va adquirir , un d ells es el de Bot , que jo sapiga a part de la restauraçio de la estacio ,es quedara com a cafeteria mentre el seu estat ho permeti. Els altres dos estan en venda , A veure si algu si anima ......
Alexandre Gràcies per la informació, aquesta és la informació que em va donar un treballador, però bé ens quedem enmig entre l'ample mètric i l'ample ibèric, la resta ho desconeixia. Doncs sí que estaria bé comprar-ne un, miraré a veure si tinc lloc al soterrani i estudiaré com baixar-lo Pere | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dg Maig 05, 2019 5:46 am | |
| - alejandro sasplugas escrigué:
- ... Els altres dos estan en venda , A veure si algu si anima ...
Ho sento, jo només faig via estreta. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dg Maig 05, 2019 6:38 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dg Maig 05, 2019 7:16 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dg Maig 05, 2019 8:51 am | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dg Maig 05, 2019 9:03 am | |
| Era ben maca aquesta línia. | |
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dg Maig 05, 2019 9:36 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dg Maig 05, 2019 9:39 am | |
| - Olot escrigué:
- Era ben maca aquesta línia.
Era una línia diferent, uns edificis molt peculiars, diferents al que era avitual, a més el paisatge és molt espectacular i molt allunyat de les carreteres Pere | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dg Maig 05, 2019 9:51 am | |
| Jo, fa molts anys en vaig fer un tros amb bicicleta, des d'Horta fins a Fontcalda.
M'agradaria tornar-hi algun dia, perquè en tinc records borrosos... | |
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dg Maig 05, 2019 10:05 am | |
| La línia sencera la vaig fer en el 71, en Ferrobús de Tortosa a Queretes per anar a Beseit, anada i tornada, des de llavors l'havia visitat per estacions havent fet al gun tram entre estacions caminant en alguna ocació, ara tinc guanyar de fer-la sencera sense haver de tornar a vuscar el cotxe, així es podria començar a Alcanyís i acabar a Tortosa, tot baixada per anar mes descansat
Pere | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dl Maig 06, 2019 2:48 am | |
| gràcies Pere per les imatges... l'estiu passat em vaig quedar amb les ganes d'anar-hi a veure si aquest per fi podem...
gràcies
mallet73 | |
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dl Maig 06, 2019 5:27 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- gràcies Pere per les imatges... l'estiu passat em vaig quedar amb les ganes d'anar-hi a veure si aquest per fi podem...
gràcies mallet73 A l'estiu és molt calorós i no hi ha fonts, però si baixades al riu Pere | |
| | | Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dl Maig 06, 2019 12:20 pm | |
| Voldria aclarir algún concepte sobre l'automotor -avui bar- de Bot. Es tracta de la versió de la DDR del ferrobús Uerdingen [put a còpia]; eren les sèries 171 i 172 de la DR, i varen ser construïdes per la VEB Waggonbau Bautzen entre 1957 i 1969, i tenen unes característiques tècniques gairebé iguales als de la DB, alguns models eren fins i tot més potents i pesaven menys. El que s'hi trobi alguna placa o rètol que posi "DB" sols vol dir que va ser comprat després de la reunificació alemanya en 1989, en que la sigla DR va desapareixer, restan sols la retolació DB, que ja no significaba Deutsche Bundesbahn sino Deutsche Bahn. El 171 022-7 a Berlin, s.a. | |
| | | KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dc Maig 08, 2019 11:32 pm | |
| Gràcies per aquest excel·lent reportatge. Jo fa molts anys... molts, vaig anar amb l ameva dona, amb el nostre R-11. Encara hi eren els carrils. (18/04/1994) Entre Prat de Compte i La Fontcalda. Salut Xavi KTK | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Ds Maig 16, 2020 10:19 pm | |
| | |
| | | ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar Dg Maig 17, 2020 10:29 am | |
| Una bona sortida , virtual pels confinats. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Tortosa - La Pobla de Hijar | |
| |
| | | | Tortosa - La Pobla de Hijar | |
|