| antiga construcció | |
|
+6TramBlau tram47 bantren Olot jaume MALLET73 10 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19515
| Assumpte: Re: antiga construcció Dv Jun 29, 2012 8:09 pm | |
| | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19515
| Assumpte: Re: antiga construcció Dc Jul 04, 2012 4:04 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: antiga construcció Dc Jul 04, 2012 6:34 am | |
| Magnífic, veig que has corbat el plàstic que fas servir per el cos del tren, ha quedat molt bé. Sempre em fixo amb les motoritzacions que fas i quines solucions trobes en cada cas. Aquí veig que hi has posat el motor collat per sota amb una abraçadera, a sac. I sembla que has col.locat unes peces al tren davanter per agafar corrent d´allà a més a més, correcte?. Per què tries de vegades un tipus de motor i altres el bloc motor complet amb els bogis?. Perdona per l´interrogatori. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12355
| Assumpte: Re: antiga construcció Dc Jul 04, 2012 7:41 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33805
| Assumpte: Re: antiga construcció Dc Jul 04, 2012 9:28 am | |
| | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: antiga construcció Dc Jul 04, 2012 3:45 pm | |
| Queda fantastic amb aquesta llargada | |
|
| |
| Assumpte: Re: antiga construcció Dj Jul 05, 2012 12:00 am | |
| Hola Amics moltes gràcies un fa el que pot i sap... - Sisu escrigué:
-
Magnífic, veig que has corbat el plàstic que fas servir per el cos del tren, ha quedat molt bé. Sempre em fixo amb les motoritzacions que fas i quines solucions trobes en cada cas. Aquí veig que hi has posat el motor collat per sota amb una abraçadera, a sac. I sembla que has col.locat unes peces al tren davanter per agafar corrent d´allà a més a més, correcte?. Per què tries de vegades un tipus de motor i altres el bloc motor complet amb els bogis?. Perdona per l´interrogatori. llargada ha estat un problema ja que el planell era america i amb pulçades, cosa que al fer la conversió sortia fora de mida...aixi que miran altres models i mides amb milimetres i segons el planell he arrivat aquesta mida.. a les teves respostes sisu...els motors o motoritzacions les trio segons el model a reproduir i el material que disposo que potser factible muntar,...per això en cada cas en faig una ja que els models també son diferents... el motor està collat amb una abraçadera pero muntat sobre una llamina d'escuma(que a la foto no es veu...) que li dona una mica de joc, aixi que no esta rigit, te una mica de joc..segons el mestres constructors millors 2 presses de corrent que una, així que per això en col.loco dues, per tenir millor contacte electric......i sempre que pugi et donaré a tu o a qualsevol les respostes que potser no són les mes acertades però que crec que dintre de les meves possibilitats puc aplicar... volia fer-la rodar aquest diumenge a molins juntament amb la dresina de manteniment però malauradament no podrar ser...ja que no aniré...... salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: antiga construcció Dc Jul 11, 2012 10:28 pm | |
| hola Amics aquesta tarda si puc us penjaré fotos de com a quedat pintat...les llums ja les tinc col.locades, ahir vaig fer la primera prova de circul.lació en el banc de proves, vaig veure que li calia més joc al boggie del davant i una mica de pes sobre el motor...també que en radi 1 no anirá bé..caldrà fer-lo anar en r2 o r3, espero poder fer alguna circul.lació en properes trobades, ara caldrà treballar en l'interior, ja que no te res.... voldria fer seients de fusta, com els feu vosaltres???
salutacions
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: antiga construcció Dj Jul 12, 2012 6:06 am | |
| hola aqui la part electrica ja feta, quedarà tapada per una tapa negra, on simulo el cardan amb una varilla que va cap el motor del automotor. ja mig acabat amb les llums..falta els esglaons per pujar i tot l'interior..que ja veurem.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| |
| |
| Assumpte: Re: antiga construcció Dj Jul 12, 2012 6:19 am | |
| hola sisu, sí. tracciona per darrera..el boggie del davant nomès te una pressa de corrent...l'automotor a reproduir es originari d' Australia!! i es de color vermell, el que vaig possar verd era un de semblant dels estat units ja que del que reprodueixo no tinc cap foto a color...nomès en blanc i negre "poques" i el planell..
m'alegro que t'agradi..
salutacions
mallet73 | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: antiga construcció Dj Jul 12, 2012 6:50 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12355
| Assumpte: Re: antiga construcció Dj Jul 12, 2012 6:53 am | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: antiga construcció Dj Jul 12, 2012 7:41 am | |
| | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1586
| Assumpte: Re: antiga construcció Dj Jul 12, 2012 9:55 am | |
| | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: antiga construcció Dj Jul 12, 2012 6:59 pm | |
| ¡¡¡¡ACULLONANT.....!!!! salutacions PEP | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2514
| Assumpte: Re: antiga construcció Dj Jul 12, 2012 8:28 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: antiga construcció Dg Jul 15, 2012 11:04 pm | |
| hola hi estic afegin detalls que fins ara no havia fet a cap de les meves construccions, espero que us agradin.. salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: antiga construcció Dl Jul 16, 2012 1:45 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: antiga construcció Dl Jul 30, 2012 10:22 pm | |
| hola Amics!! Segons la cultura de la producció i que aquí nomès que perdem el temps...els operaris dels taller mallet73 mentres esperen a continuar amb el mÒdul del momi, estan en la produccoó el autorail 300...dels ferrocarrils del EEUU...unes fotos, es un vehicle més petit cosa que farà que pugi funcinar en radi1 de LGB. el boggie devanter dur rodes petites de metall i una pressa de corrent. la cosa rosa!! es una palleta per on faig passar els cables de corrent de la presa i els de les llums del davant, que un cop pintat quedarà amagat el color!! com sempre intento col.locat un interruptor per poder-ho deixar en la via desconectat..he fet servir el mateix prosediment de muntatge del motor i les rodes, ja que ha funcionat perfectament en el darrer model. li he col.locat una petita frontisa a la part de la carrega, els fanals ja muntats a la espera de pintura i electriciste.. segueixo treballant amb el radiador i altres detalls... continuarà!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: antiga construcció Dt Jul 31, 2012 12:47 am | |
| Per alguns no hi ha crisi, ets incansable!! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33805
| Assumpte: Re: antiga construcció Dt Jul 31, 2012 3:27 am | |
| Al contrari, això és precisament teràpia anti-crissi i anti-tot. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: antiga construcció Dt Jul 31, 2012 4:37 am | |
| Mallet, després poses una cobertura a la zona del motor per protegir-ho i evitar enganxades amb els fils? | |
|
| |
| Assumpte: Re: antiga construcció Dt Jul 31, 2012 7:33 pm | |
| - Olot escrigué:
- Al contrari, això és precisament teràpia anti-crissi i anti-tot.
Hola amics!! com ho pas Amadeu!!! quina rao que tens..., per a mi fer aquestes construccions en mante ocupat i capficat en com la faré, com la faig i que puc anar fent per millorar-les...es un bon anti-crisis i anti stress.....!!! responen a la teva pregunta sisu, si, tal com vaig fer en l'altre autorail americà li farè una tapa o caixa per tapar el motor i els cables.. el que em quedarà tan d'aquest com d'el anterior serà fer els seiens de fusta, que estic mirant de trobar una mena de palitos de polo, més petits per poder fer-los.. salutacions mallet73 | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: antiga construcció Dt Jul 31, 2012 8:25 pm | |
| Anims, la cosa pinta molt bé... En quatre dies estarà circulant... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: antiga construcció | |
| |
|
| |
| antiga construcció | |
|