TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)

Ir abajo 
+8
Víctorf
lluis7
bantren
TramBlau
AdminTRENS.CAT
MALLET73
Olot
mascarat
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 26, 2012 6:00 am

Home, el WC ja està comprovat que funciona !! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 26, 2012 7:41 am

Fotos!
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Gen 27, 2012 7:00 am

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Dscf7731

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Dscf7732x

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Gen 27, 2012 7:14 am

Carles, el WC potser l'hauràs d'ajustar, que sembla que perd !! humorw

MALLET73 escrigué:
Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Dscf7731...

Bromes a part, estas fent una obra magnífica.

Felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Gen 27, 2012 7:42 am

Té molt bona pinta, animo a veure si el veiem córrer aviat super12 , en dos o tres mesos em refereixo que encara té feina
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
mascarat
Jardinaire
mascarat


Ubicació : Alacant
Edat : 48
Data d'inscripció : 27/05/2009
Nombre de missatges : 84

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Gen 27, 2012 2:10 pm

Ei! això ja va pareixent-se al que te que pareixer-se... enhorabona.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Gen 27, 2012 8:34 pm

hola i gràcies a tots... Pere ni 2 ni 3 mesos, tinc fins el dia 12 de febrer...!!! el vull dur a Molins de rei.. setmanes!!!! si li queda alguna coseta serà petits detalls...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Gen 27, 2012 8:56 pm

MALLET73 escrigué:
...Pere ni 2 ni 3 mesos, tinc fins el dia 12 de febrer...!!! ...

nono nono nono nono

Tens fins l' 11 de febrer, que la fira de Molins és durant l'onze i el dotze. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDs Gen 28, 2012 1:41 am

hola Amadeu tens raó, però el dia 11 no vindré ja que la feina es la feina i al final estaré tot el dia, així que tindrem i dic tindrem per dir tots, que esperar al diumenge al matí.!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDs Gen 28, 2012 4:37 am

plorar1 plorar1 plorar1 plorar1 plorar1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDl Gen 30, 2012 3:58 am

els electricistes i els pintors...
Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Dscf7734

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Dscf7735

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Dscf7736x

demà més...
salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
mascarat
Jardinaire
mascarat


Ubicació : Alacant
Edat : 48
Data d'inscripció : 27/05/2009
Nombre de missatges : 84

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDs Feb 04, 2012 10:13 pm

Hola a tots,

Cada vegada és més tren! No sé com vas a fer-li els farols, pero una vegada posats el LED pots masillar-los en forma de con abasns de pintarlos. Si empres LED més menuts (de 3mm p.e.) pots posarne dos a cada farol, roig dalt i vert baix. Estos servíen per a indicar al agenta circul-lacions especials cuan tenir teléfon tot el mon no era habitual ni als ferrocarrils.

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDl Feb 06, 2012 6:56 am

hola amics!!

doncs de moment en aquesta versió, només li he col.locat 4 leds, normals..2 verds devant i dos vermell darrera....ara ja es tard..no estic a temps de fer modificacións..
Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Dscf7739j

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Dscf7740

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Dscf7754s

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Dscf7755
ara ja queden poques fotos a fer, potser el diumenge circulan per la festa de molins de rei...

salutacions

mallet73

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDl Feb 06, 2012 8:10 am

Bravo

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDl Feb 06, 2012 9:45 am

Tren applaud applaud applaud
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 02, 2012 8:31 pm

Serà possible que no m'haja adonat fins avuí d'aquest fil??!!

Quasi m'agafa un infart quan he vist un "campellero" a la portada del fòrum!!

Mare meva!!

Encara no he llegit el fil, però ha sigut tal l'emoció que no m'he pogut resistir a postejar açò.

Vaig a llegir-me el tema ara mateix!!

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 02, 2012 9:02 pm

Ho veus, Lluís, com no pots estar gaire temps sense venir ?

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 02, 2012 9:56 pm

hola lluís, m'alegra saber que t'agrada, hi ha més fotos en el fil de la festa de molins de rei 2012...on podràs veure'l rodar i amb les llums en marxa...
Estic treballan en la segona versió d'aquest automotor per intentar reparar les errades que vaig comentre en aquesta primera construcció, també treballo en la construcció del seu germà, però que encara esta en fase inicial..per cert que saps d'aquests automotors, tens fotos????

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 02, 2012 10:04 pm

Lluis, en Carles s'ha convertit en una màquina de fer trens !!

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 02, 2012 10:49 pm

Hola Amics!!

La culpa de tot la te la crisi cartonro :cartonro bé també el cuquet que hem va despertar aquest foro...no estic ni molt menys al nivell dels mestres...però he tornat a ser un nen que es fa les seves propies joguines i mentres estic amb elles la resta no importa!!
així que vaig passar de reparar el material de segona mà que comprava a fer-me el meu propi... bota i com no tinc jardi, ni terrassa per muntar el meu circuit, vaig decidir possar-me mans a l'obra, i el jardí ja vindrà....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2012 11:39 pm

hola amics us tinc que demanar ajut ja que estic en la fabricació del Am02, color ja els tinc clars..la forma del morro i lateral també..pero com es el cul?? i la part de dins?? també te lavabo?? el conductor va separat per dins com el am01??

vay i mascarat vosaltres que veig que els coneixeu hem podrieu dir alguna cosa més??? us agraeixo..fotos per la xarxa nomès he vist la del nostre forum...sabeu on puc aconseguir-ne més??

en aquest cas, no he col.locat motor de stainz per la motorització, si no la del wismar (LGB 2066), ja que li dona mes base de motor, ja que aquest automotor es més llarg i així no tindré problemes de inestabilitat!, crec jo.!! pot ser no es la motorització que duia en la realitat però crec que serà la mitllor per aquest muntatge..
en aquest cas si que miro de col.locar leds mes petits ja que en la imatge semblen més petites les llums de galib..també com recomenava en mascarat es pot fer saber si esta en servei o no..o sentit de la marxa..

espero les vostres informacions

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2012 8:22 am

Ja sé que no m'ho has demanat a mi, però potser et sigui d'ajuda la foto que he trobat. És del llibre AUTMOTORES ESPAÑOLES de J Aranguren.

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Img_0819

La foto m'ha sortit molt malament, però al menys dóna una idea de com era aquest vehicle. Segur que en Mascarat o en VAY troben alguna foto de més qualitat.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
mascarat
Jardinaire
mascarat


Ubicació : Alacant
Edat : 48
Data d'inscripció : 27/05/2009
Nombre de missatges : 84

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2012 11:53 pm

Hola amics,

Acabe de veure la iniciativa del AM2. Vaig a intentar localitzar algues fotos en BN recuperades de llibres y webs. De aquestos vehicles no hi ha planos ni medides conegudes, sols algunes fotos. El que si puc dir-te és que teníen WC a la cantonada dreta darrera, que la cabina de conducció estava aillada de l'habitacle principal, i que estaba tan mal fet, que conten que quant es carregaba massa el xasis perxava i arribava a tocar la vía per les puntes. Hi a una postal de Eurofer del 3/4 davanters pru difundida. Esta vesprada intentaré penjer les ftos que tinc

No em conecte tant com m'agradaría, així que si veieu que no conteste o voleu contactar amb mí no dubteu en enviar-me un e-mail.

Salutacóns
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2012 3:05 am

mascarat escrigué:
...quant es carregaba massa el xasis perxava i arribava a tocar la vía per les puntes...


affraid affraid affraid affraid
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2012 7:10 am

Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Balancin
I càtering d'infusions tila per al passatge mosegaungles

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)   Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm)
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» automotor rtv
» Automotor ABJ
» automotor tranviaire
» Vago Automotor
» CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: