TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Automotor ABJ  WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Automotor ABJ

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor ABJ  Empty
MissatgeAssumpte: Automotor ABJ    Automotor ABJ  I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 5:14 am

hola Amics com que us veig una mica parats, jo no paro!! com diu l'Amadeu... silent us penjo les fotos del projecte d'aquest automotor ABJ germà del ABH francès el que tinc a mitges i parat ja que el ABH ha estat la inspiració per fer el seu germà espanyol.iii ntentan de no cometre els mateixos errors i millorar-lo...ja fa mesos que el tenia fent però altres coses com els moduls o altres construccions i les dubtes amb el francès me'l van fer parar, era un secret per molins de rei del 2013...que ara comparteixo amb vosaltres.
desitjo que us agradi....continuarà.
Automotor ABJ  11989310
aquest es el model agafat, un es amb els fanals i l'altre no els te sortits.....
Automotor ABJ  Dscf7795

Automotor ABJ  Dscf7797i

Automotor ABJ  Dscf8209m

Automotor ABJ  Dscf8224
i l'altre versió sense fanals que tinc nomès l'esquelet exterior, encara no he fet ni la base, ni el sostre....molt atrassat...que no tinc li fotos fetes..
Automotor ABJ  6163129513bce3e6f74fz
veieu les trompetes del claxon...per això les tenia que fer!!! ara ja queden menys coses per fer...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Automotor ABJ  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor ABJ    Automotor ABJ  I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 5:30 am

Quina bestia més grossa... Això segur que no gira, ni passa pels tunels de la terrassa... I menys a casa en Bantren...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor ABJ  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor ABJ    Automotor ABJ  I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 6:01 am

ostman escrigué:
Quina bestia més grossa... Això segur que no gira, ni passa pels tunels de la terrassa... I menys a casa en Bantren...

Doncs no!!! ja que el vehicle més llarg que tenia previst l'amadeu era el abh que es uns centimetres més curt que aquest!!! i no farem pas que l'amadeu modifiqui hores d'ara el galib per passar ells....bé tampoc el vtr hi passava així que queden per circular en MOLINS 2013 i veniders..o al meu ciruit si el construeixo abans de morir...... pale

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor ABJ  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor ABJ    Automotor ABJ  I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 6:17 am

Aquesta bèstia no que no passa per els túnels de la meva terrassa. Com diu en Carles, vaig calcular el gàlib per el ABH. Més gran, per tant, no hi passarà.

A part d'això, aquest vehicle era fenomenal. N'hi ha un de preservat a Mora la Nova i precisament demà vaig a visitar-lo amb l'Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona, de la que sóc membre. Ja faré fotos.

De fet d'aquest automotor n'hi va haver moltes versions diferents. A Algèria n'hi va circular un que era idèntic al de MZA, però va funcionar... per via mètrica !!!!

Si m'ho haguessis dit, Carles, que feies aquest automotor, te'n hagués donat plànols. nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor ABJ  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor ABJ    Automotor ABJ  I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 6:27 am

Olot escrigué:
Aquesta bèstia no que no passa per els túnels de la meva terrassa. Com diu en Carles, vaig calcular el gàlib per el ABH. Més gran, per tant, no hi passarà.

A part d'això, aquest vehicle era fenomenal. N'hi ha un de preservat a Mora la Nova i precisament demà vaig a visitar-lo amb l'Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona, de la que sóc membre. Ja faré fotos.

De fet d'aquest automotor n'hi va haver moltes versions diferents. A Algèria n'hi va circular un que era idèntic al de MZA, però va funcionar... per via mètrica !!!!

Si m'ho haguessis dit, Carles, que feies aquest automotor, te'n hagués donat plànols. nose

hola gràcies Amadeu sempre estem a temps.... fes moltes fotos del automotor les voldré veure, no sempre et puc dir tot el que faig.. et tinc que donar sorpreses..no??!! encara que alguna et dic per demanar-te ajuda....

salutacions, bon viatge i disfruta de la sortida......

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Automotor ABJ  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor ABJ    Automotor ABJ  I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 6:55 am

olot escrigué:

A part d'això, aquest vehicle era fenomenal. N'hi ha un de preservat a Mora la Nova i precisament demà vaig a visitar-lo amb l'Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona, de la que sóc membre. Ja faré fotos.

Si tu vas a Mora qui treballarà a la Terrassa?

No seriosament, que ho passis molt bè... Nosaltres hi van estar encara no fa un parell de mesos amb el Victor, i ho tenen molt ben arreglat... Esperem les teves fotos, que jo aixugant-me les babes no en vaig fer...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor ABJ  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor ABJ    Automotor ABJ  I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 7:01 am

ostman escrigué:
...Si tu vas a Mora qui treballarà a la Terrassa?...

Ningú, perquè la previsió météo per demà és de mal temps.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor ABJ  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor ABJ    Automotor ABJ  I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 7:51 pm

Olot escrigué:
ostman escrigué:
...Si tu vas a Mora qui treballarà a la Terrassa?...

Ningú, perquè la previsió météo per demà és de mal temps.
si us ho puc assegurar que ja esta plovent almenys a BCN!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor ABJ  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor ABJ    Automotor ABJ  I_icon_minitimeDs Set 29, 2012 11:12 am

També ha plogut a Tarragona, i a Mora la Nova, i per tot el camí.

A Barcelona, a dintre de l'estació de França, a sota la gran marquesina, hi plovia tant com a fora.

Be, properament apareixeran algunes fotos del ABJ en aquest fil:

https://trenscat.forosactivos.net/t897-mora-la-nova-centre-d-interpretacio-del-ferrocarril#13506
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Automotor ABJ  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor ABJ    Automotor ABJ  I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Automotor ABJ
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» automotor rtv
» automotor tranviaire
» Automotor txec?
» Vago Automotor
» CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: