| Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) | |
|
+8Víctorf lluis7 bantren TramBlau AdminTRENS.CAT MALLET73 Olot mascarat 12 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
mascarat Jardinaire
Ubicació : Alacant Edat : 48 Data d'inscripció : 27/05/2009 Nombre de missatges : 84
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dc Des 21, 2011 9:45 am | |
| Finalment he pogut enviar a Carles el plano. Disculpeu el retard però son dates complicades per a mi.
Salutacions. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dc Des 21, 2011 9:58 am | |
| No tenim res a disculpar-te, tot al contrari. El fòrum és un esbarjo i tothom hi ve per gust. Ningú s'ha d'estressar per el fòrum! Cadascú fa el que pot i quan pot | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dc Des 21, 2011 11:12 pm | |
| hola amics! aquí el planol del am01, si ho imprimiu en A3 queda de conya!!! moltes gràcies per el planol mascarat...i de segur que la resta també t'ho agraeixen.. salutacions i bones festes a tots mallet73 | |
|
| |
mascarat Jardinaire
Ubicació : Alacant Edat : 48 Data d'inscripció : 27/05/2009 Nombre de missatges : 84
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dj Des 22, 2011 3:36 am | |
| Hola a tots,
m'alegre es et siga útil Carles. Amb aquest dibuix tens el desenvolupament complet de la xapa exterior de l'automotor. Si la retalles només tens que arredonir el frontal y els dos cantons sobre un tub amb els diàmetres que marca la vista en planta. Si el retalles en xapa metálica o de plàstic es convenient deixar uns reforços que lligen el buït de les portes laterals, i una volta conformada la xapa els lleves.
Salutacions.
| |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dv Des 23, 2011 9:48 pm | |
| hola mascarat!
estic conten i agraït de que m'ajudis a construir aquest automotor que encara que petit serà unic en la meva colecció de trens, encara que estic fent-ho diferent a com t'ho tens plantejat, ja que no faig servir xapa o llautó, no descarto fer-ho algun dia, pero es clar no tinc els coneixement ni material idonis per fer-ho, aixì que hem sento mes comode trebalant com ho estic fent, encara que de segur algú de vosaltres hem diria que no ho es tan. pero seguint aquest fil qui vulgi construir-lo ho padrà fer..a la teva manera..
gràcies...en aquest dies de festes adelantaré feina, us aniré penjant fotos...
salutacions
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dv Des 30, 2011 9:37 pm | |
| hola mascarat! He fet un esboç a mà del que seria l'interior...ara el que te problemes informàtics sóc jo...més o menys crec que seria com ho has descrit, encara que tinc duptes de la quantitat de seien i la possició, quant ho tingui ho mires hi hem dius si he errat, gràcies.. salutacions i bon any mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dl Gen 09, 2012 4:29 am | |
| hola Amics! en mascarat m'ha enviat les fotos del interior del automotor..aquí les teniu gràcies, ara ja tinc mes clar com va la distribució... salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dv Gen 13, 2012 11:21 pm | |
| Hola Amics!
L'experiment, per dir-ho d'alguna manera de fer servir aquest nou producte PALIGHT de pvc, es fantastic, he fet més en 2 hores que aquest dies, a més ni gota de pols, ni eines...tan sol el kutter, regle i rotulador de punta fina...ah! si hi el loctite, que per cert enganxa perfectament. aquest tarda si puc us faré fotos de com queda...
salutacions mallet73 p.d. si tot va aixi de bé de segur que el tinc per la festa d'escala G de molins de rei.. | |
|
| |
| |
| |
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dl Gen 16, 2012 8:52 am | |
|
Hola Carles.
Felicitacions per la feina que fas, endavant que estas en bon cami.
Fins aviat Josep
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dl Gen 16, 2012 9:10 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dl Gen 16, 2012 9:28 am | |
| Sembla que aquest material no és difícil de treballar, que pintura es pot utilitzar amb aquest material? Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dl Gen 16, 2012 10:05 pm | |
| hola pere! la veritat es que no se gaire d'aquest material, només el que he vist a la pàgina web del fabricant, el que us puc dir que hi impreimeixen a sobre com si fos una cartulina!!, per el que he vist en un dels retalls que he agafat, suposo que la pintura acrilica si agafarà bé, però ja t'ho ho diré al pintar-lo.. gràcies per els vostres comentaris, però no seria posible si en mascarat no ens hagues donat planells,etc... aquest tarda intentaré penjar alguna foto mes d'avui.
salutacions
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dt Gen 17, 2012 6:45 am | |
| hola Amics! fotos d'aquest matí.. bé deieu que tenia WC, doncs aquí esta! la part del darrere que ara tinc que fer les finestres... salutacions mallet73 | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dt Gen 17, 2012 7:29 am | |
| | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dt Gen 17, 2012 10:54 am | |
| Una feina fantastica, Carles i un material molt interesant !! Felicitats per tot plegat. I no sabries on es podría conseguir d'aquest material?? casas de bricolatge? servei estacio? ... I el sostre? amb quin material l'has fet. donar-li aquesta forma arrodonida no deu ser gens facil, no seguire el teu treball, que pinta molt be !! Salut i gracies !! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dc Gen 18, 2012 12:40 am | |
| hola Amics!
lluis, gràcies.... doncs de segur que en el servei estació ho tenen...la veritat es que ho habia mirat en casa palau que tenen la botiga de balmes-pelayo, coses d'aquestes però no ho tenen, només angles, etc... si agafo confiança amb el noi que hem permet agafar aquest material del contenidor d'on l'agafo ja li preguntaré..però suposo que ells ho compren algun majorista o similar.. avui he treballat en la part posterior, però avui no podré penjar les fotos al foro demá si... perdona el sostre i el terre son de fusta...amb una bona esmeriladora li he donat aquesta forma arrodonida, ja que te tots el costats arrodonits no hem vaig veure capaç de fer-ho amb metracrilat...
salutacions mallet73 | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dc Gen 18, 2012 10:47 am | |
| renoi, sou uns artistes, vetu aqui No, ja m'imagino que a can Palau no en deuen tenir d'aquest material. Sembla mes que es pugui trovar a Servei Estacio o a Industrial Bolsera, o llocs aixi. Doncs esperem noves fotos per veure com avança el teu magnific treball. Gràcies !! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dj Gen 19, 2012 3:45 am | |
| hola fotos d'aquest matí..la part trassera del automotor no m'ha quedat com esperava..no es fidel al original..però crec que servirà...per esser el primer que faig.. avui li he col.locat les toperes tan de davant com de darrera.. ep! un dels operaris per el que es veu ha fet us del WC ara a pintura... que mascarat anem bé o que??? salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dj Gen 19, 2012 8:05 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- ...ep! un dels operaris per el que es veu ha fet us del WC
... Espero que ja tinguessis el dipòsit d'aigua en funcionament !! Per cert, aquests enganxalls que hi has posat em recorden alguna cosa... | |
|
| |
Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dj Gen 19, 2012 8:58 am | |
| T'he està quedant molt bé. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dj Gen 19, 2012 10:00 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dv Gen 20, 2012 7:05 am | |
| Doncs si ara que ho dius!!..però es que la foto que tinc del automotor sembla que sigui això??? o no?? bé suposo que si no hi ha drets d'autor!! o paten, es poden fer servir oi!! per les properes fotos tardaré uns dies... salutacions mallet73 | |
|
| |
mascarat Jardinaire
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dg Gen 22, 2012 6:37 am | |
| Hola Mallet73
està quedante fantàstic. Breu com era l'original peró amb un aire molt ferroviari (i mira que l' original era un tant lleig...) No podré anar a veure l'estrena a Molins, així que espere que feu fotos i vídeos. Una bona troballa el plástic que gastes per a la carrosseria. El dia que trobe una motorització adeqüada a lo millor em posse en feina a vore que eix.
Si et veus amb ganes hi ha tota una col.leccio d' automotors curiosos per a reproduïr a les línies de FESA, ESA y VAY. Ara estic cabilant fer un del automotor originaris del FESA, però en H0m.
Salutacions i enhorabona. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) Dj Gen 26, 2012 4:51 am | |
| hola amics, perdoneu tans dies de silenci, però els tallers treballen a ple rendiment per puder fer l'entrega del material per la festa de molins de rei... però unes fotos, per que veieu com esta quedan...encara falta per això...però ja s'assembla mes.. també estan treballan en la part interior en els seiens, lavabo,etc..esperò que es puguin fer fotos demà o dilluns... un altre dia més... salutacions mallet73 | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) | |
| |
|
| |
| Automotor del Trenet de la Marina (H0m i IIm) | |
|